Pages Navigation Menu

Question authority Think for yourself

GOOGLE ADVERTENTIE

De methoden van de AIVD in beeld

De methoden van de AIVD in beeld

Warning: A non-numeric value encountered in /home/martinvrijland/public_html/archief/wp-content/plugins/social-warfare/functions/social-networks/twitter.php on line 106

Waarschijnlijk herinnert u zich deze dame nog wel. Op een dag verscheen zij spontaan bij het Beatrix Theater in Utrecht met een stuk karton met daarop de tekst: “Weg met de Monrachie het is 2013“. Die dag was zij toevallig voorbij gefietst en had gezien dat er dranghekken stonden. Daarop vroeg ze zich af wat er gaande was. Toen bemerkte ze dat de koningin aanwezig was. Ze is daarop hals over de kop naar een winkel gerend om een stuk karton te halen. De dame – genaamd Joanna – wordt vervolgens opgepakt en komt hierdoor uitgebreid in het nieuws. Ook mag zij haar zegje doen op tv bij Pauw en Witteman. Joanna heeft succes! Ze wil een soort verzetsbeweging starten tegen de monarchie. Deze beweging zou een website openen onder de naam hetis2013.nl. Die website is er dan ook gekomen. Enige tijd later werd Joanna tijdens de kroning opnieuw opgepakt. Ook dit kwam weer uitgebreid op tv. Ze heeft het toch maar even geflikt die Joanna. Knap hoor!

De reden dat ik dit noem is dat ik u graag wil laten zien hoe verscheidene protestinitiatieven volledig georkestreerd lijken te worden door de AIVD. Dit ga ik doen aan de hand van Joanna of liever gezegd aan de hand van “een collega” van Joanna, genaamd Gijs Peskens en enkele camerabeelden. Gijs Peskens is namelijk – om te beginnen – ook erg into protestacties. Hij duikt overal op. Zo was hij actief in de Occupy beweging, maar bleek hij ook registrant te zijn van de website hetis2013.nl. Gijs en Joanna reageerden in der tijd zelf op mijn veronderstelling (onder dit artikel) dat ze AIVD infiltranten zouden zijn. Dat was volgens hen niet terecht. Nu zou u kunnen denken “Ach die Gijs is gewoon een actieve jongen die van protesteren houdt“. Ja, dat kan. Maar gister bekeek ik een filmpje van We Are Change Amsterdam en daarin deed ik een opmerkelijke ontdekking.

De inzet van..

Eerder kwam ik al achter dat Gijs onder meerdere identiteiten werkt. Nu is dat op zich niet zo vreemd. Als schrijver kun je bijvoorbeeld ook onder een pseudoniem werken. Gijs leek dit ook te doen. Inmiddels kan ik de Facebook pagina’s van deze identiteiten niet meer vinden, maar in der tijd leverde dat het volgende resultaat op:

jacob-bruinsma

In het filmpje gemaakt door een jongeman met een eenvoudige HD-camera en een eigen youtubekanaal, zag ik tot mijn grote verbazing een gezicht die mij bekend voor kwam. Kijkt u maar even.

Opvallend is dat Gijs de jongeren van het Malieveld naar een andere plek wil dirigeren. Er is nog een meisje die roept “Naar het bos!” Maar nee, de groep gaat richting de stad. Let u vervolgens op hoe de groep jongeren stuk voor stuk gefotografeerd wordt door politie in burger. Ik vraag u niet om er over na te denken hoe trots je op jezelf kunt zijn dat je zo’n beroep uitoefent. Ook vraag ik u niet na te denken over wat dat allemaal kost. Nadenken over wat er met die foto’s gebeurt moet u ook niet doen. Nee kijk gewoon even hoe het in zijn werk gaat.

Vervolgens zien we Gijs of Jacob (of hoe hij ook mag heten) niet meer terug. Gijs heeft zijn taak er blijkbaar opzitten. Wat denkt u? Zou het mogelijk zijn dat de AIVD echt zo werkt? Nee toch? De AIVD is toch een klein clubje dat steeds meer moet bezuinigen. Dat kan toch niet?

De rol van de media

Wat mooi is van de filmopnames van deze gedreven jongeman is dat hij goed in beeld brengt hoe de mainstreammediapartijen die zich voordoen als opstandig, ook voor de staat lijken te werken. Powned presenteert zich als een clubje dat altijd bij recalcitrante evenementen aanwezig is. Daarmee proberen ze het imago te schetsen van het opstandige kanaal. Vindt u het erg als ik de term ‘controlled oposition‘ even van de plank haal? De onderstaande compilatie van beelden gaan u laten zien hoe dat werkt. De heren van Powned zijn natuurlijk modieus gekleed en goed gekapt. Dat kan ook want ze vangen een goed salaris voor hun werk voor de staat. Bovendien geeft het ze recht op arrogantie ten opzichte van de protestdeelnemers, omdat dat natuurlijk werkeloze loosers zijn. Het is dus prima om voor de staat te werken en je er goed bij te voelen. Er zijn nog vacatures voor ‘agent in burger die goed met camera overweg kan’, maar ook kunt u eventueel als BOA aan de slag. Ziet u er een beetje goed uit, dan kunt u solliciteren bij één van de door de staat gesubsidieerde lokale omroepen of bij een club als Powned. Als journalist kunt u dan in beeld brengen wat uw opdrachtgevers graag willen.

Niet alleen ziet u in bovenstaand filmpje hoe de politie als beschermer over de Powned medewerkers aan komt rijden in een busje, nog veel interessanter wordt het om te zien hoe de heren van Powned daadwerkelijk de politie gaan ondersteunen.

In onderstaand filmpje ziet u hoe een jongeman protest in gaat dienen bij de leidinggevende van de politietroepenmacht daar aanwezig. De jongeman had een tent opgezet op het Malieveld. Deze werd ogenschijnlijk ruw mee genomen door medewerkers van de ME. Hiervan wil hij aangifte doen. De officier van politie doet op dat moment alsof hem niet duidelijk is wat de jongeman wil en zet in scene dat hij vindt dat de groep door elkaar heen roept. De Powned medewerkers staan letterlijk naast de officier om hem te ondersteunen bij zijn rol. Het verlossende woord in de discussie komt dan ook van de Powned jongen met microfoon als hij roept “Hier komen we niet uit jongens!“. Kijkt u maar eens.

Als u onderstaand filmpje ziet krijgt u net als ik waarschijnlijk sterk de indruk dat de jongeman met het tentje – net als Gijs – gewoon bij de act hoort. Daarmee moet het protest van de jongeren een beetje het karakter van grilligheid krijgen. Hiermee wordt de aanwezigheid en inzet van de ME gerechtvaardigd. Het is allemaal zo duidelijk vooropgezet dat het schaamrood je bijna naar de kaken stijgt (hier nog meer opnames). Toch heeft de AIVD weer wat resultaat geboekt door foto’s te kunnen nemen van de aanwezige jongeren om zo haar ‘idioten filter‘-database weer wat verse input te kunnen geven. Dapper vindt u niet!

Advies

Aan alle jongeren die aan dergelijk protesten mee doen zou ik willen adviseren: blijf het filmen! Maar ga ook opletten op de mensen die iets te nadrukkelijk en luidruchtig aanwezig zijn en zoek uit wie ze zijn. Wees je daarnaast bewust van het feit dat de geheime diensten bezig zijn iedereen in kaart te brengen. Besef je ondertussen dat deze strijd op een heel andere niveau gewonnen gaat worden.

Bron: hetis2013.nlPowned

Alle Shares 23
468 ad
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/martinvrijland/public_html/archief/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/martinvrijland/public_html/archief/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
43 Comments

  1. Omg, Martin, je zit er zo keihard naast met je aannames over Gijs, Joanna en hetis2013, als je nou eens een keer erbij bent als er een actie is, (je bent ook een keer uitgenodigd heh voor een openbare bijeenkomst, zie vorig topic, daar waar Joanna ook notabene op je gereageerd heeft) dan weet je volgende keer wél beter. kan je het een keer met je eigen ogen zien wie wie is en wie wat doet. K waardeer je kritische blik hoor, maar dit zijn gewoon leugens inscenuaties en ronduit verkeerde aannames. Je hebt echt geen idee over wie je wat denk te weten, zooo jammer van je dit, en ook zonde van je tijd.. En al helemaal dat je juist deze stroming en mensen koppelt aan AIVD ops, iedereen die daar WAS weet wie Gijs is en dat hij op FB Jacob heet ja, djezus, ga jou toch ook geen AIVD er noemen omdat je een foto van Morpheus hebt/had. Kom nou eens met die feiten over de mensen waar je over praat, want die heb je nu gewoon niet gegeven en op die manier draag je naar mijn mening niets goed bij, alleen desinformatie, en verdeeldheid. ( ????ben jij geen aivd er om Gijs & Joanna en hetis2013 in kwaad daglicht te zetten omdat zij WEL actief zijn, “zogenaamde” vrije journalisten zoals JIJ kunnen namelijk ook perfecte AIVD ers zijn,) voor de rest zijn er technieken ed. ja, tuurlijk, en die gebruikt men vast, maar je beschuldigd nu (zonder bewijs) de verkeerde personen daarvan en dat is jammer.

    FF serieus, ik waardeer je kritische blik, je schrijfstijl, maar hier in dit bericht ( niet qua technieken, maar qua personen) zit je er echt heel erg naast, CUBE HQ kent Gijs en Joanna ook persoonlijk,. naja ik hoop dat je wat nuance hebt nu en er wat mee kan, en ziet dat het anders ligt zoals ook te zien in het filmpje van VTV wat ik je gestuurd heb.

    Alsnog heel veel succes, kritische denkers kan ik persoonlijk altijd waarderen. met vriendelijke groet.

    Steyn.
    #hetis2013

    Note de vervolg FB chat.

    Martin Vrijland:

    Steyn

    Ik wil Gijs ook niet beschuldigen. Ik constateer alleen opvallende dingen.
    Of mijn constateringen juist zijn of niet laat ik aan de lezers over.
    Mijn conclusie is dus niet: Gijs is een AIVD-er. Ik noem alleen opvallende zaken.

    Ik wil met name bereiken dat mensen na gaan denken over hoe de politie/AIVD mogelijk werken. Het is niet mijn doel om Gijs en Joanna persoonlijk te demoniseren. Volgens mij zijn het leuke mensen.

    Groet
    Martin

    Steyn:

    Dan betreur ik je aanpak ten zeerste Martin je ensceneert wel degelijk (HEEL ERG!) en dat vind ik echt heeel erg jammer, het HOEFT niet, klopt niet! en daarmee des-informeer je zelfs, en draag je niet bij aan positieve vibe en stroming. sterker nog je werkt op deze manier zelfs tegen tegen mensen die godverdomme fucking veel moeite en tijd steken in een betere zaak.

    Ik ben normaal niet zo emotioneel, maar k neem je die houding/insteek kwalijk. “Of mijn constateringen juist zijn of niet laat ik aan de lezers over” NEE, jij en niemand anders is verantwoordelijk voor wat je zegt. je draait er nu omheen alsof het aan je lezer ligt en zelf geen aandeel hebt, dat is natuurlijk niet zo, naja, ik heb je een ander filmpje gestuurd, daarin is te zien hoe het die dag WEL ging, spiegel dat aan je verhaal, zie hoe het dus anders is en leer daar van alsjeblieft!!…

    gr. Steyn.

    Martin Vrijland

    Door het filmpje van VTV wordt ik niet bepaald overtuigd dat mijn vermoedens anders zouden moeten zijn.
    Daarnaast heb ik de volste vrijheid om te schrijven wat ik wil en vind ik dat jij de focus iets te veel legt op Gijs en Joanna. Je gaat voorbij aan mijn opmerkingen over politie/AIVD en Powned. Daarmee vraag ik me dus gelijktijdig af aan wiens zijde jij staat 😉

    Het is in ieder geval nuttig om mensen tot na denken te stemmen. Hoe ik dat wil doen is volgens mij aan mij.

    Hartelijke groet Steyn

    Martin Vrijland:
    Ik zal het VTV filmpje trouwens toevoegen aan mijn artikel en hoop dat ik ongelijk heb.

    Steyn:

    Door het filmpje van VTV wordt ik niet bepaald overtuigd dat mijn vermoedens anders zouden moeten zijn.
    – Cool, denk je ding.

    Daarnaast heb ik de volste vrijheid om te schrijven wat ik wil
    -Ja ehh, tuurlijk Martin, volgens mij zeg ik ook niet wat je moet doen, ik vraag je alleen wat, en deel mijn mening.

    en vind ik dat jij de focus iets te veel legt op Gijs en Joanna
    – ja ehh, sorry, maar als je dat niet wil moet je niet Dikke foto’s filmpjes en inscenuaties betreffende hun persoon plaatsen, kan dan gebeuren toch??? maar snap wat je duidelijk wilt maken.

    Je gaat voorbij aan mijn opmerkingen over politie/AIVD en Powned.
    – Daar heb ik ook niks over te zeggen behalve at il getypd had namelijk. “voor de rest zijn er technieken ed. ja, tuurlijk, en die gebruikt men vast”

    Daarmee vraag ik me dus gelijktijdig af aan wiens zijde jij staat
    – ja hahahaah , en dat vraag ik me van jou dus af.

    Het is in ieder geval nuttig om mensen tot na denken te stemmen.
    – zoals ik zei, wordt erg gewaardeerd.
    ECHTER soms ( in mijn mening in dit geval) kan dit ook averechts werken, nu dus.

    Hoe ik dat wil doen is volgens mij aan mij.
    – zoals ik zij dat is niet aan mij nee, maar aan jou.

    Echter je gaat ook voorbij aan mijn argument dat dit ook nadelig kan werken (voor Gijs ed. maar ook voor JOU), in het geval van het verspreiden van mis of desinformatie. …Daarom is dit soort contact goed naar mijn mening.

    Ik zal het VTV filmpje trouwens toevoegen aan mijn artikel en hoop dat ik ongelijk heb.
    -wordt dan ook gewaardeerd.

    Hartelijke groet,
    Steyn

    Martin Vrijland

    Ja ik weet dat ik per definitie vijandigheid oproep in wat ik schrijf. En volgens mij kan Gijs het wel hebben, want hij weet me te vinden (net als Joanna).
    Ik denk dat jullie crew het niet te heftig op moet vatten, maar meer als stof tot nadenken…

    Steyn

    Cool, elk voordeel heeft nadelen, zo ook in dit.
    Als we dit niet willen, hadden we ook op de bank kunnen blijven zitten dan hadden we nooit gezeik gehad van anderen op wat we deden, (waar gehakt wordt vallen spaanders) …maar t is dan óók aan jou (zoals je ook vraagt aan ons) om als er gezeik terug komt daar ook wat mee te doen, als er (nu dus) responce op komt daar op in te spelen. dat gaat aardig door je wederhoor in deze chat , het plaatsen van het filmpje van VTV en er geen censuur op wederhoor (chat reacties) is is het goed naar mijn mening, meer kan je niet doen.

    Martin:
    Als je reacties plaatst laat ik die toe.
    Tot nu toe zie ik niets in de moderatielijst verschijnen.
    Ik hoop dat ik in mijn artikel de zaken zo verwoord heb dat het niet overkomt als een persoonlijke aanval op Gijs op Joanna. Zo is het althans niet bedoeld.
    Ik kan me helaas echter niet aan de indruk die ik heb onttrekken en gebruik het slechts als levendig voorbeeld. Zonder namen te noemen of een concreet voorbeeld te geven wordt het lastig om bemoeienissen en methodes van de AIVD te verhelderen. Het blijft dan bij een verhaal. Ik vond het beeldmateriaal in dat kader juist nuttig om te gebruiken.
    ..ook wij hebben onderhand wel het e.e.a. met aivd er s en dergelijke shit meegemaakt, dat kan je je ook wel voorstellen denk ik, sterker nog daar zijn beelden van.
    Desalniettemin wordt de schrijfstijl in dit artikel door ons niet als 100% fijn ervaren (zoals verteld) omdat het niets met Jo hetis2013 en Gijs te maken heeft, tuurlijk kan je dat gewoon schrijven als er dan maar ruimte is voor wederhoor, dat is er nog niet helemaal (aangezien ik onze reacties nog niet onder het artikel zie) maar als dat er is , than it’s done, en hoop ik dat we elkaar wijzer hebben kunnen maken.

    Gr Steyn.

    Martin Vrijland

    Als je reacties plaatst laat ik die toe.
    Tot nu toe zie ik niets in de moderatielijst verschijnen.
    Ik hoop dat ik in mijn artikel de zaken zo verwoord heb dat het niet overkomt als een persoonlijke aanval op Gijs op Joanna. Zo is het althans niet bedoeld.
    Ik kan me helaas echter niet aan de indruk die ik heb onttrekken en gebruik het slechts als levendig voorbeeld. Zonder namen te noemen of een concreet voorbeeld te geven wordt het lastig om bemoeienissen en methodes van de AIVD te verhelderen. Het blijft dan bij een verhaal. Ik vond het beeldmateriaal in dat kader juist nuttig om te gebruiken.

    Steyn Foorthuis

    Okay, ik heb deze hele chat in een bericht geplaats en ga hem zo plaatsen op je site, dit omdat ik hou van transparantie, en mensen graag een kijkje geef in deze conversatie. eer wie eer toekomt, ik hoor ook geklaag vanuit de achterban over onjuistheden in het artikel die willen ze rechtgezet zien. Nogmaals Dit zegt niks over de inhoud van jou verhaal betreffende de AIVD technieken, da’s een best verhaal.

    Het ga je goed, m.vr.gr. Steyn

    • Steyn is zelf van ‘Het is 2013’ en heeft verder geen profielfoto waarop zichtbaar is wie Steyn is.
      Natuurlijk wordt kritiek op mogelijk AIVD bemoeienis niet gewaardeerd door iemand die zelf daar mogelijk van is.
      Ik begrijp dan ook de verbeten en fanatieke behoefte tot verdediging.

      • ehh, je kan gewoon mijn naam googlen, en dan zie je mij staan hoor meermaals, mijn artiekel in trouw, vanalles .. en als je mijn vriendenverzoek accepteerd, (van mij, met mijn echte naam en echte facebook die ik al 3/4? jaar heb) kan je rondneuzen in al mijn foto’s.. … ik snap je argwaan.. iedereen zomaar vertrouwens is niet handig, maar ook met deze aanname dat ook ik AIVD ben, dan sla je de plank weer mis.

      • Nou goed, het is een vrij zinloze discussie. De slager die zijn eigen vlees keurt is altijd een lastig kwestie. Dus het wordt een wellus/niettus verhaal. Ik denk er het mijne van Steyn. Ik neem niks aan, maar uit mijn argwaan. Is het nog iets geworden met de Republiek?

      • Nou zo zinloos is die discussie niet imo. Maarja heb een beetje het gevoel dat er voor jou nooit genoeg bewijs is om je “argwaan” weg te nemen, ..hoe dan ook denk je ding, da’s je goed recht, waarop wederhoor gegeven mag worden. De republiek/democratisering van de staatsvorm.. er wordt tenminste voor opgekomen, gelukkig.

      • Ja Martin, je weet t mooi te brengen allemaal, echter je praatjes vullen geen gaatjes, helaas voor jou niet alleen bij mij, maar bij veel meer mensen die er WEL!!!!!!! waren, hierbij schiet dit artikel in het verkeerde keelgat.. met die “aannames van je” schiet je jezelf in de voet, dit kan ik constateren uit wat ik lees of FB hoe anderen over jou denken na het posten van dit bovenstaand artikel.
        Als je dit wederom niet nuttig vind om deze discussie te voeren en deze uit de weg gaat, en het simpel bestempeld als wellus/nietus verhaal snap ik waarom je achterblijft in kennis en in dit geval sowieso stukken maakt die door speculatie en natte vingerwerk aan elkaar hangen.

        Het ga je goed, ik wens je veel wijsheid, ow en die discussie die je niet wilt die discussie durf ik ALTIJD met je aan te gaan, immers je hebt geen ENKEL feit om mee aan te komen zetten, en wij niks te verbergen. Namasté

      • Steyn, ik merk dat je erg je best doet.
        Dat is te waarderen. Ik heb niet zoveel aanwezigen gezien op het filmpje. En het gaat er ook niet om of je er bent geweest.
        Als mensen naar de kerk gaan willen ze ook niet van een buitenstaander horen dat de dominee misschien wel liegt. Anders zouden ze wel besloten hebben niet te gaan.

        Wat mij in ieder geval op viel in het filmpje is dat de nadrukkelijk aanwezige figuren erg nieuw in de kleding zaten (hoewel bewust alternatief) en de acteurs met de tentjes over actief waren. In dit filmpje (link) blijkt ook dat Gijs de gene is die de keuze van de nieuwe protestplek in de stad heeft gemaakt. Als ik het goed gezien heb stond daar toevallig een horde ME-ers.

        Overigens vindt ik het goede van het filmpje van de jongen van Cube HQ dat hij wel de gekscherende houding van Powned filmt en wel de agenten met telelens filmt, terwijl VTV meer richting Powned neigt.

        Verder hoop ik dat we hier geen ellenlange chatsessies gaan voeren. De praktijk leert dat daar nooit een winnaar uit komt.

    • @Steyn, En één van die aivd technieken is het inzetten van figuren zoals Joanna en dus ook Gijs. Van die figuren die zorgen dat het niets wordt en informatie verzamelen.
      Ik durf dat keihard te beweren, ik heb de beelden gezien van Joanna bij Pen W enzovoort, en bij welke winkel haalde ze die kartonnen doos met stift en hoe kan het dat Joanna niet wist dat er een demonstratie was terwijl ze zogenaamd anti-monarchie is. Klopt niets van dat verhaal en je kunt gewoon zien dat ze glashard staat te liegen. Schijnbaar en helaas zijn er toch veel mensen die het niet zien.
      Enkel al aan het vreselijke slechte acteerwerk kan ELKE fijngevoelige mens dit eenvoudig zien. Alles is vrij duidelijk .
      Dus weet dat elke opmerking die je nu maakt over jullie authenticiteit jezelf enkel belachelijk maakt, omdat er mensen zijn die het spelletje al lang door hebben.Bekijk liever Mark Passio en maak je los van je satanische meesters.
      We zijn geen slaven broer.

      • @ Martin, waarvoor dank,

        “Als mensen naar de kerk gaan willen ze ook niet van een buitenstaander horen dat de dominee misschien wel liegt” Helemaal mee eens, i get u100%
        Aan de andere kant denk ik dat mensen het best wel leuk zouden vinden als je ook eens “het veld” in gaat en een “live” verslag doet.

        Volgende x kan*(als je wil) je gewoon een keer meekomen?,.. of voordat je over iemand schrijft wellicht eerst contact opnemen met de mensen waar je het over hebt, …of op zijn minst mensen die erbij waren proberen te contacten (ook al is er wellicht een voor jou duidelijke schijn van handelen reeds te beoordelen uit het filmpje)..er zijn voor jou genoeg mensen die je had kunnen interviewen, met behoud van je eigen verhaal, en zonder dit “gedoe” daar ben je bekend en gerespecteerd genoeg voor.

        kijk de insteek van je artikel is nmm. erg goed, echter je hebt hier nmm. (bij dit artikel) niet netjes gehandeld richting de personen (vanwaar ook mijn feist in mijn bijdrage vandaag alhier) het tegenovergestelde is juist waar als je ze leert kennen (dat geef je zelf als mogelijkheid ook al aan) …ÉN dat kan je zelf zelfs na lezen op FB, je zit zelf in de thread daar waar dat genoeg gezegd wordt …tevens vorige x hebben G&J netjes gereageerd op je artikel. ..
        Mensen beginnen je hierom vervelend te vinden (door dit artikel) , en dat wil niemand denk ik, jij niet, wij, zij niet ik niet, Zonde want de “message” van je artikel komt door “dit gedoe” ook niet 100% uit de verf, terwijl we dit toch (ja echt :D) beiden zouden willen.

        Dat Gijs en Samir die keuzes konden maken is omdat iedereen hun al jaren kent en vertrouwt en hun aan had gewezen als aanspreekpunt MET juridische ervaring, zij hebben ook de advocaat gebeld, daar was ik bij. deze mensen kennen elkaar al langer dan vandaag. de reden voor een centraal aanspreek punt is dat er anders geen structuur is en dus mogelijke chaos en kans om te verdelen .(te zien in het filmpje Samir zegt dit ook)

        Die naam van die Meneer van het ingenomen tentje, kan ik zo aan je geven (als hij dat wil) dan kan je hem wellicht interviewen.

        Ja die CUBE HQ heb het zelfde probleem (kijk maar naar de reacties) dat iedereen wat vind en een mening heeft maar ze niet veel weten wat er is gebeurt, …die is ook voor Links – Rechts – Kraker – AFA – Nazi (bijna alles) uitgemaakt, en hij is geen van allen. but watch him, he’s good!

        Verder hoop ik dat we hier geen ellenlange chatsessies gaan voeren. Mee eens 😀 Ik mag je om je inzet en kritische blik. alleen ongenuanceerde persoonlijke aanvallen/ aantijgingen worden niet gewaardeerd.

        Namasté Martin. be good be safe. out.

      • Steyn

        Een paar kenmerken van goede infiltranten lijken mij:
        1. vertrouwen weten te winnen van medestanders
        2. leiding nemen
        3. nooit toegeven “Oh sorry, ik ben eigenlijk infiltrant”.

        Als jij de wolf in schaapskleding interviewt; denk je dan dat hij zegt “ik ben eigenlijk een wolf”?

        Het lijkt er op dat er ook iets is gebeurd met het admin account waar van Occupy Amsterdam. Uit bronnen verneem ik dat Gijs Peskens administrator gemaakt was en dat de pagina vervolgens gehackt is geweest.
        Meer daarover in een later stadium meer…

    • Steyn Foorthuis aan het feesten met Jacob Bruinsma alias Gijs Peskens:

      http://i41.tinypic.com/20hk58i.jpg

  2. haha , om je ziek te lachen, Gijs Peskens neemt de leiding!
    Ik dacht dat iedereen inmiddels gewaarschuwd was zo met die social media,maar helaas toch nog 30 man die de ontmaskering van Gijs gemist hadden.

    We gaan de strijd op een hele andere manier winnen zoals Martin al zei.
    zie aub: ”Mark Passio what on earth is happening”
    Er bestaan universele wetten.van kosmisch bewustzijn,schijnt het.
    En dat is de sleutel.

  3. wat ik niet snap ,want dit zijn dus acteurs, dat men geen goede serie maakt voor op tv???? lijkt me veel meer te werken en daar een beetje de waarheid doorheen leiden???lijkt me spanneneder dan wat je nu op tv ziet!!!!

  4. De AIVD is gewoon een corrupt zooitje mensen betaald door de NWO bilderberg elite maffia die ook weer politiek den Haag heeft omgekocht.

    Dankzij toneelspeler/NWO puppet Alexander Pechtold D666 worden de bezuinigingen bij de AIVD terug gedraaid.
    Tsja,en zolang de AIVD gefinanciert wordt door de maffia rover bende in de tweede kamer trekt deze AIVD volksverraders aan,want het arme volk verraad z’n eigen moeder nog voor een paar luize centen.
    http://www.nieuws.nl/algemeen/20130926/Kabinet-verzacht-bezuiniging-AIVD

    De NWO elite doen er alles aan om hun machtspositie te blijven behouden om het volk tot op het bot financieel kaal te plukken om het vervolgens cashloos slaafs te maken van de NWO RFID chip om te kunnen blijven kopen en verkopen.
    Het wereldwijd gerucht over project L.U.C.I.D.(666) heeft zich al als een lopend vuurtje verspreid dankzij het internet en de bijbel.
    In deze dagen komt het er op aan hoe sterk je in je schoenen blijft staan en hoe je jezelf kunt beheersen.
    Want met chaos komen we er helaas niet. Chaos breekt juist af,terwijl geloof,hoop en liefde juist opbouwt.
    De NWO is er op uit om chaos uit te lokken bij de steeds meer wanhopiger wordende mens.
    We mogen dat wat onze voorouders en wij zelf hebben opgebouwd in Nederland, niet zomaar opgeven en af laten breken.

    • Bezuinigingen betekenen niet altijd dat er minder geld is: zie dit artikel

      De politiek kan wel roepen dat er bezuinigd wordt, maar zo langzamerhand weten we wel dat Den Haag ook een toneelvereniging is.

      • Precies,een toneelvereniging die de orders krijgt van de echte machthebbers in de wereld, de zionistische bank die als een bloedzuiger het volk leegzuigt.

  5. Aan de voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
    Datum 7 oktober 2013
    Betreft Aanvullende verzoeken i.v.m. bezuinigingen bij de AIVD
    Bij brief van 19 september 2013 heeft de vaste commissie voor Binnenlandse
    Zaken van uw Kamer mij een drietal verzoeken voorgelegd, te weten de Kamer te informeren over de voortgang en verdere uitwerking van de structurele
    taakstelling van € 23 miljoen (eerste tranche), concreter aan te geven wanneer ik de Kamer informeer over de stand van zaken met betrekking tot de invulling van de resterende taakstelling van € 45 miljoen (tweede tranche) alsmede de
    verschillende scenario’s die hieraan ten grondslag liggen aan de Kamer te doen
    toekomen.
    Zoals ik in mijn brief van 16 september 2013 heb vermeld, zal ik de Tweede
    Kamer informeren over de stand van zaken met betrekking tot de invulling van de tweede tranche in het kader van de behandeling van de begroting BZK voor 2014.
    In lijn hiermee zal ik uw Kamer vóór de behandeling van deze begroting, die
    geagendeerd staat voor de week van 25 november 2013, informeren, zowel
    betreffende de eerste als de tweede tranche. Ik zal hierbij de recente
    ontwikkelingen naar aanleiding van de Algemene Politieke Beschouwingen
    betrekken.
    De minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties,
    dr. R.H.A. Plasterk
    Postbus 20010
    2500 EA Den Haag
    http://www.minbzk.nl
    Contact
    T 079 320 50 50
    F 070 320 07 33
    Ons kenmerk
    830fd828-or1-2.3
    Uw kenmerk2013Z17492/2013D36794

    http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2013/10/08/kamerbrief-aanvullende-verzoeken-in-verband-met-bezuinigingen-bij-aivd.html

    Tsja, Plasterk en het paracieten Koningshuis der Nederlanden , dan weet je wel weer hoe laat het is.

    • Alles wat uit Den Haag komt moet je vertrouwen! Bezuinigingen? Lees eens het boek 1984 van George Orwell en verdiep je in de term ‘nieuwspraak’.
      Als er in Amerika Black Budgets bestaan, geldt dan nog steeds de regel dat dergelijke zaken in Nederland lief klein polder land niet gebeuren?

      http://www.privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/binnenlands-nieuws/politiek-en-overheid/10848-sp-kamervragen-kreeg-aivd-geld-van-nsa.html

      • Die gasten op het Haagse binnenplein spelen met ons gemeenschapsgeld alsof wij dit niet in de gaten hebben. Al ons geld verdwijnt via Haagse goocheltrucjes in handen van het brusselse beest.
        Maar in Amerika kan die obomba er ook wat van.
        Pentagon sluisde vlak voor shutdown nog snel effe 5 miljard dollar door naar militaire bedrijven.
        Daar zal de amerikaanse belastingbetaler ook wel niet blij mee zijn.

  6. IN de oorlog 40-45 hadden we ook zulke mensen.

    Die noemden we toen NSB-ers zeg maar gewoon Landverraders dus.
    Ze verraden de gewone eerlijke mensen die hard werken voor hun geld en hun kinderen en kleinkinderen(als de Jeugdzorg er tenminste niet tussen komt) een goede opvoeding proberen te geven!

    p.s. Dat stuk van Stein F. is te lang. Wat moeten trollen toch hard werken(aivd Uurtje-Factuurtje 😉 )

    • Dat “lange stuk” dat is de FB conversatie die ik had met Martin, zolang je dat niet wilt zien en het blijkbaar teveel moeite voor je hersens is wordt je dus ook NIET wijzer!!!!

      zodoende blijft je “bijdrage” ongenuanceerd en gestoeld op onwetendheid immers je hebt totaaaaal geen kennis genomen (van het wederhoor) en weet dus NIKS qua nuance van de mensen die er WEL !!!! ik herhaal WEL! waren.

      Je wilt toch dingen weten?? wijzer worden?? dat brengt je toch ook op deze site?? je wilt toch weten wat er aan de hand is ??? ofniet? wil je maar een kant van het verhaal horen?? pfffff…als dat dan teveel gevraagd is voor hersens dan bestempel je het als…. “dat trollen hard werken?” “uurtje factuurtje” sorry hoor dude! wake the fuck up!

      Helaas maar gelukkig kan ik jou als “blinde” niet verwijten dat je niet ziet.
      succes dan maar verder met je ongenuanceerde vendetta tegen je medestanders.

      • Dus als je ergens bent en wederhoor pleegt ken je iemands ware intenties?
        Er zijn mensen die jaren lang met iemand in 1 bed liggen en nog verrast worden…

      • Agreed martin, zo absoluut is het ook weer niet. ..Wil niet zeggen dat het argument om hier wat meer aandacht aan te besteden (mr schneider??) vervalt.

      • Steyn,

        Wat mij overigens altijd opvalt is dat jullie anti-monarchisten het nooit hebben over zaken als:

        http://martinvrijland.com/2012/12/16/nazis-all-over-the-place/
        http://martinvrijland.com/2013/05/10/argentinie-en-de-zorreguietas/
        http://martinvrijland.com/2013/06/15/bilderberggroep-ontmaskerd/

        Ook niets over op de site te vinden van hetis2013.nl ;-(

        Dus er wordt wel veel geprotesteerd en aan groepsvorming gedaan, maar ik mis de boodschap een beetje.

      • @Steyn, er zijn volgens mij twee mogelijkheden.

        1. Jij bent ook een controlled opponent
        of
        2 .je bent een authentiek actievoerder

        In geval 2 zou je toch blij moeten zijn dat er infiltranten worden ontmaskerd?

        En waarom denk jij zeker te weten dat Joanna en Gijs geen infiltranten zijn?
        We hoeven daar niet aanwezig te zijn geweest, ze staan op beeld,ze waren al veel eerder ontmaskerd, maar dat wist jij niet want je kwam er blijkbaar een beetje laat bij.
        Gijs heette voor jouw tijd Jacob Bruinsma, is toen ontmaskerd en heeft nu dus twee namen.
        ook sta je naar mijn gevoel niet open voor esoterische zaken.
        iemand met een open mind en werkende pijnappelklier snapt alles meteen.
        Er zijn zelfs kinderen van 13 jaar die het al begrijpen.
        Probeer eens Olympic Zion, Mark Passio,Wegschuiven van de sluier.

        p.s Je bent toch niet de man met het hoedje?

  7. Lekkere jongen hoor die Steijn Foortmuis hoor.
    Valt erg op ludieke bloot acties, geloof ik.

    • Ehhh, of je kan niet lezen of je zoekt een uitweg om NIET op de inhoud in te gaan. zwaktebod. jammer. Maar goedzo!!! je hebt een foto van mij gevonden, dat doe je al stukken beter dan Martin …en ja ik ben kunstenaar naast mijn 48 urige job als Ingenieur. en ja het was een leuke meid 😀

      nogmaals dan maar weer heh, bedankt voor de steun!, fijn dat je er ook was de 21e in Den Haag! (NOT!!) en succes dan maar verder met je ongenuanceerde vendetta tegen je medestanders. :/

  8. Als wij nou eens met z’n ALLEN bij de Aivd gaan werken dan zijn we er toch? :):):)
    i) Goed salaris [maar niet heus]
    ii) Kunnen we elkaar bespieden [heerlijk, doen ik en m’n buren nu ook al, bevalt prima hoor]
    iii) Verdereacties overbodig.[???]
    iv) Nederland weer veilig, rechtvaardig en democratisch [manieheus]

    p.s. Een cursus Nederlandse taal zou voor zommigen ook niet misstaan 😉

    • zommigen zoals te lezen in jou zin “p.s. Een cursus Nederlandse taal zou voor zommigen ook niet misstaan 😉 ” schrijf je met een S! of schreef je dit nu expres zo??? dat moet bijna wel, die fout is zó niet handig die kán je niet per ongeluk maken.

      • Beste Steyn,
        Haha je hep het door. Slim man, zeg..
        Gelukkig ben ik niet doof.
        Er zijn mensen die blind en doof zijn:
        voor de waarheid!

        Met groet,
        Schnijder.

        p.s. cit: “Wie oren heeft om te horen, die hore!
        boek: Berendt, Nada Brahma of wel “de wereld is geluid”!

  9. Joanna is tegen de monarchie, ik ken er wel meer. Maar die komen niet bij Pauw en Witwasman.
    Ze werd na die uitzending direct ontmaskerd (helaas beetje te laat want occupy had ze inmiddels al gemold) en van schrik zag deze aivd lokeend af van een gesprek met de ‘koning’ Want TEVEEL negatieve aandacht!
    Jawel, het plannetje van de AIVD was zelfs dat Joanna op visite zou gaan bij wat wij de koning dienen te noemen,samen met Hans Maessen maar die had blijkbaar gemist dat Joanna wél was ontmaskerd en dat liep dus een beetje langs elkaar heen.

    http://www.nieuws.nl/algemeen/20130523/Joanna-wil-geen-gesprek-met-koning

    Joanna heeft al eerder NWO gerelateerde dingen gedaan. Hele enge dingen.
    NWO-Kinderdorpen en dat soort EU-nazi-instellingen.
    De volgende stap was eigenlijk de politiek maar dat gaat m niet meer worden gelukkig..

  10. staat me nog bij ,,de dag voordat kabinet Balkenende de bezuinigingen op de aivd wilde doorvoeren
    was de nep aanslag bij Ikea ,die een mediacircus op gang bracht.

    was me meteen duidelijk dat dit gebeurde als valse flag om de bezuinigingen terug te draaien,en draagvlak te creeren

    uberhaubt is “terrorisme” een fabel
    het is er wel,maar gebeurt door media en politiek

    terrorisme = bangmakerij

  11. Joanna is een […] van Willem […],

    [weg gemodereerd: hou het netjes]

  12. @off the rec Nu in Zembla meneer Sprokkeleef vice voorz van pedozorg Jeugdzorg over vechtscheiding. Weer leuke brainwash voor de massa!

    • …en vooral de ene na de andere leugen over Rubin en Julian/Ongeloofeloos.

  13. Mensen, laten we niet te snel oordelen.
    Sommigen willen de wereld verbeteren door voeren ludieke actie’s, anderen denken door maar veel kritiek te schrijven de wereld te kunnen veranderen.
    Wat mij dan wel van het hart moet is het volgende:
    Sinds een aantal jaar verdiep ik me in spiritualiteit. En met spiritualiteit bedoel ik de verkenning van mijzelf, andere mensen en alles om mij heen. Met verkenning bedoel ik de zoektocht naar het werkelijke zelf, de essentie van het leven op geestelijk gebied (en natuurlijk volgt het lichamelijke daar ook uit). En met die verkenning ontdek ik misschien zelfs het Goddelijke.
    Met die verkenning leerde ik het concept ‘ego’ kennen. Het ego als onze ‘persoonlijkheid’. Zo leerde ik ook dat ik het ego niet ben. Ik ben eerder ‘die ik ben’. Dus ik ben in wezen niet AntiSoof, of hoe ik ook heet, ik ben niet mijn dagelijkse bezigheid noch het mens in mijn sociale structuur. In wezen ben ik nog steeds dezelfde als die ik was toen ik nog in de baarmoeder was (en misschien die ik ervoor was en misschien later zal zijn, wie zal het zeggen).
    De lagen die daar (op dat onschuldige onwetende kind) later opgekomen zijn ( op dat niets…) zijn van latere datum en een goed hulpmiddel om te functioneren in het dagelijks leven.
    Maar goed, waarom meld ik dit alles?
    Nou, dat doe ik omdat er mensen zijn die denken iets te willen veranderen (ten goede) maar niet scherp genoeg zijn (van geest) om ook maar iets werkelijk essentieels ten goede te kunnen verrichten.
    De filosoof Plato wees daar al op;
    Ken u zelve (want anders kunt u niets werkelijk kennen.)

    Dus alle goede mensen die iets voor de wereld willen betekenen en een eind willen maken aan onrecht: begin met je zelf te leren kennen.
    Leer dat je eerder leegte bent dan je ‘ego’, eerder liefde dan haat, eerder licht dan duisternis.
    Want voordat je jezelf (wat dat ook is) kent, is er niets te doen. Want als je niet eens weet WIE dat doet, hoe kún je dan iets doen?
    Ik weet, het klinkt als vaag, maar eerlijk, als je het eenmaal ziet dan is het eigenlijk allemaal heel logisch.
    Maar goed. We zijn allemaal geconditioneerd en zullen deze conditioneringen moeten inzien voordat we de conditioneringen van een ander kunnen of willen beteugelen (hebzucht, zelfzucht, lust enzo).
    Dat wilde ik nog even melden.
    Tenslotte,
    Overal waar energie in wordt gestoken groeit.
    Wees dus alert waar de energie in wordt gestoken.
    Steek het liever in het goede dan het slecht…

    Met vriendelijke groet,
    Soof

    • erg mooi gezegt Soof ,,bedankt !!! : )

  14. Gijs Peskens bij de AERM:

    http://i44.tinypic.com/2hqfqd4.jpg

    Gijs Peskens verkiesbaar voor de piratenpartij in 2014:

    http://i40.tinypic.com/2u8dt8w.jpg

    Gijs Peskens poseert als Occupy:

    http://i43.tinypic.com/25yvls3.jpg

    Gijs Peskens poseert als We Are Change Den Haag:

    http://i39.tinypic.com/9k0bow.jpg

    Gijs Peskens als republikein in Brussel:

    http://i42.tinypic.com/23u3k7k.jpg

    De trouwerij van Gijs Peskens stond zowel in het Parool als op de officiele site van Reuters:

    http://www.parool.nl/parool/nl/2848/FOTO/photoalbum/detail/3045634/317590/0/Trouwerij-in-Occupy-kamp.dhtml

    http://in.reuters.com/news/pictures/slideshow?articleId=INRTR2UAU7#a=1

    Gijs Peskens wordt gesteund door meer grote kranten en radio en tv zenders:

    RNW:
    http://www.rnw.nl/english/article/who-wants-a-new-king-questions-a-young-monarchist-and-republican

    Trouw:
    http://www.trouw.nl/tr/nl/13209/Troonswisseling/article/detail/3430468/2013/04/30/Zelfs-de-antimonarchisten-willen-de-feestdag-niet-verstoren.dhtml

    Hindustan Times:
    http://www.hindustantimes.com/photos-news/Photos-World/married/Article4-772214.aspx

    NOS:
    http://nos.nl/koningshuis/artikel/492522-stickers-hetis2013-groot-succes.html

    Nu.nl
    http://www.nu.nl/troonswisseling/3362042/voer-individueel-actie-30-april.html

    Volkskrant:
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3432220/2013/04/26/Geen-signalen-voor-krakersrellen-zoals-bij-inhuldiging-Beatrix.dhtml

    Algemeen Dagblad:
    http://www.ad.nl/ad/nl/10784/Kroning-Willem-Alexander/article/detail/3426161/2013/04/15/Zeker-individuele-protesten-op-30-april.dhtml

    Den Haag FM:
    http://denhaagfm.nl/2013/02/23/anti-monarchieclub-gestart-in-den-haag/

    NCRV:
    http://lunch.ncrv.nl/nieuwsblogs/maandag-29-april-in-lunch

    Radio 1:
    http://m.radio1.nl/mobiel-radio1/gemist/fragment/104089

    At5:
    http://www.at5.nl/tv/wereldstad/aflevering/11915

    Radio 2:
    http://m.radio2.nl/mobiel-radio2/gemist/fragment/102506

    Omroep West:
    http://www.omroepwest.nl/nieuws/07-03-2013/antimonarchisten-roepen-op-tot-individueel-demonstreren

    BN De Stem
    http://www.bndestem.nl/algemeen/binnenland/republikeinse-ouders-hebben-bezwaar-tegen-koningsspelen-1.3783652

    NRC:
    http://archief.nrc.nl/index.php/2013/Maart/27/Overig/nhnl01002/Weg+met+de+monarchie!/check=Y

    • Goed gevonden Otto.
      Mijn vraag is voornamelijk: Waar komt het geld voor al die activiteit vandaan?
      Een ‘hetis2013.nl’ website, logo’s shirtjes, spandoeken, het is alsof het allemaal niks kost.
      Reiskosten, trouwjurk, kleding, het gaat maar door… het lijkt wel alsof het niet uit maakt wat het mag kosten.

  15. Waarom moet Gijs telkens zijn naam veranderen? Net of hogere machten niet weten dat hij protesteert? Zijn haardrachten en stijlen zijn ook telkens verschillend. En buiten dat waarom moet er iemand zo fel reageren in de reactie terwijl Martin alleen wil om naar bepaalde zaken te kijken? Een antwoord op waarom iemand zich eigen toch goed inzet wil niet altijd wat zeggen. Zich eigen goed inzetten om vertrouwt over te komen en zo de boel te manipuleren. Protesten zijn er toch wel, dus beter de poppenkast mee spelen en stiekem de boel manipuleren. Kijk die kerel van de 50+ partij maar eens. Alle Pensioen moeten betaald worden (waar hij als partij leider voor inzet) en zelf de boel lopen bedonderen om pensioenen niet te betalen. Nu kunnen we speculeren en wijzen naar Gijs maar dat neemt niet weg dat het resultaat van meerdere mislukte acties met Gijs aan de top en dat is de waarheid. Ik vind dat Gijs best een stapje terug mag nemen en hij zeker na deze falende actie niet meer aan het front mag staan. Wij hadden naar het bos gemoeten en zo moeten verspreiden, Dat geeft al resultaat dat de politie ook weer moet gaan denken en uit positie haalt. Iedereen wist vooraf dat er geen toestemming zou komen en toch gingen we het proberen. Nee Gijs die vertelde dat we naar de stad moesten en dat is ook waarheid. En buiten alles Martin oordeelt niet maar concludeert en ik vind het heel goed gevonden van hem. Na verdere onderzoek doet Martin best veel op het gebied van protest. Dit met middel filmpjes en door te schrijven. Zijn belangrijkste punt is dat media macht misbruik is waar ik hem niets meer als gelijk in kan geven. En het valt me wel op dat Gijs en die knappe dame wel telkens de media halen zonder echt goede resultaten.

  16. Ja Martin, het is duidelijk dat De vraag en Het antwoord tot een Dialoog kan leiden, waarmee duidelijk wordt hoe de kaarten zijn geschud, zoals ook in deze..

    Een waterscheiding
    Een mooi artikel:
    http://www.vopus.org/en/vopus/editorials/individual-revolution-for-the-social-change.html
    Hierin diverse onderwerpen welke jij ook op deze site aansnijdt. Hier is het perspectief dat de sociale of maatschappelijke verandering in eerste aanleg een individuele is….. en tja dat is een groot gevaar voor het donker….. werkelijk vrije geesten zijn nl niet te controleren…..

    So brothers, between thesis and antithesis there always is a synthesis that coordinates and reconciles the opposites. Let us see this. We know that there exists the great fight between the powers of the light and darkness. In the very sacred sperm, there exists a fight between the atomic powers of the light and darkness. In everything there exists that great fight; the legions of angels and demons fight each other, in all the corners of the universe.

    When one does not yet have the Philosopher’s stone, one sees the reconciliation of the opposites, the light and darkness within oneself, as something impossible. But when one attains the Stone of the Serpent, by means of conscious works and voluntary sufferings, then – through this stone – one attains the reconciliation of the opposites in oneself.

    And it is only through a third position, that is to say, through the Tao – in the center of the magical circle – only through the synthesis, that we can conciliate the opposites within ourselves; that is obvious.

    take care

  17. guerrilla strijders!!015
    Hey AIVD! denk je dat wij achterblijven??
    we zijn gereed en voorbereid op het einde der tijden
    dus stuur pownews of die nep agenten maar eens naar toe
    kijk gewoon deze clip:

    nota bene uit 2007…ja wij weten het al langer..daarom doen wij ook niet mee aan die bullshit

  18. Tijd voor oorlog tegen de staat, meer protesten en meer harde actie.
    Zoveel met ‘politie’ mee gemaakt, en ook met de ‘criminele inlichten dienst’
    hun kunnen en mogen alles maar blijkbaar zomaar doen, en alles word netjes voor hun opgeruimd.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Frontier Radio vanavond over AIVD en Symposium 17-11-2013 « Martin Vrijland - […] artikel gister over ‘de Methoden van de AIVD‘ heeft blijkbaar veel stof doen opwaaien binnen de activistische bewegingen. Ik…
  2. Actiegroep ‘zwartepiet is racisme’ « - […] van Sinterklaas zullen staan met de tekst ‘Weg met zwarte piet. Het is 2013!‘ De website hetis2013.nl kan zo…
  3. Occupy, Anonymous, Revolution: de vuist « - […] echt niet bezig met zaken zoals de NSA. En infiltratie is iets wat in Amerika en Rusland gebeurt. Maar…
  4. AIVD ronselt studenten als infiltrant volgens AD « - […] zich vaak overrompeld en geïntimideerd. Al eerder bracht ik de werkwijze van de AIVD in beeld in dit artikel. Maar…
  5. AIVD ronselt infiltranten onder studenten volgens AD « - […] zich vaak overrompeld en geïntimideerd. Al eerder bracht ik de werkwijze van de AIVD in beeld in dit artikel. Maar…
  6. AIVD ronselt infiltranten onder studenten volgens AD | Martin Vrijland - […] eerder bracht ik de werkwijze van de AIVD in beeld in dit artikel. Maar nog steeds roept de AIVD…
  7. Controlled opposition, wat is dat? | Martin Vrijland - […] dan geeft u deze groep in potentie ontevreden jonge generatie burgers hun leiders die opstanden gaan organiseren. U bent…
  8. Verkiezingen, wel of niet stemmen, de kieswijzer | Martin Vrijland - […] dan geeft u deze groep in potentie ontevreden jonge generatie burgers hun leiders die opstanden gaan organiseren  (klik op de link). U…
GOOGLE ADVERTENTIE

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Close