Pages Navigation Menu

Question authority Think for yourself

GOOGLE ADVERTENTIE

Hoe kun je vlucht MH17 als ‘false flag’ betitelen als er concreet doden te betreuren zijn?

Hoe kun je vlucht MH17 als ‘false flag’ betitelen als er concreet doden te betreuren zijn?

Het moet natuurlijk duidelijk zijn dat je nooit keihard bewijs kunt leveren voor een ‘false flag’ operatie. Je kunt slechts de contouren bestuderen en concluderen dat er erg veel zaken niet kloppen. Zo is op geen enkel stukje beeldmateriaal een vliegtuigromp of een deel van een vliegtuigromp te zien dat nog intact is. Dat zou betekenen dat de lichamen van 10 kilometer naar beneden gestort zouden moeten zijn. Onderstaande beelden zijn de meest uitgebreide weergave van de plaats des onheils die ik kon vinden. Daarin zijn nogal wat zaken die opvallen. Ongeschonden kleding; lichamen nog redelijk intact en wederom nergens een vliegtuigromp. Een eerdere ramp met een vliegtuig vond plaats op 17 juli 1996 met twa-vlucht 800. Overigens was dat exact op de zelfde datum 18 jaar geleden. Dit vliegtuig zou door een explosie naar beneden gestort zijn, maar landde in zee. Hiervan werd onderstaande vliegtuigromp terug gevonden. Er is echter nogal een verschil tussen zee en vaste grond waar het gaat om de impact bij neerstorten.

twa-flight-800

Een dergelijke romp zou nog voor enige bescherming hebben kunnen zorgen voor inzittenden (zou je verwachten), maar als er sprake is van een raketinslag op onverwacht moment zit niemand in de gordel. Bij het openrijten van de vliegtuigromp wordt iedereen daarom onmiddellijk naar buiten gezogen. Dan houden we ook nog eens geen rekening met de vuurbal die moet hebben opgetreden tijdens de inslag van de raket. De brandstoftanks moeten wel ontploft zijn en aangezien die zich in de vleugels van het vliegtuig bevinden, is het raar dat er nog een vleugeldeel op de grond gevonden wordt dat niet ingedeukt of getordeerd is en waarvan het plaatmateriaal nog recht en intact is. Het zou nog waarschijnlijker zijn om een rompdeel te vinden, omdat zich daarin geen brandstof bevindt en er sprake is van overdruk in de cabine ten opzichte van de omgevingsluchtdruk op 10 kilometer hoogte.

Al met al zou de raketinslag op 10 kilometer hoogte er dus voor gezorgd moeten hebben dat iedereen opslag dood is, maar tevens voor een vuurbal in de lucht (explosie brandstoftanks). Lichamen die nog redelijk in één geheel uit het vliegtuig naar beneden zijn gestort en daar nog intact op de grond kunnen liggen zijn dan ook volledig onwaarschijnlijk. Sommige internet speurders beweren dan ook dat er dummy-poppen op de grond lijken te liggen (zie hier). Een goede vriend die bij de brandweer werkt meldt dat zij wel eens restanten op moeten ruimen van mensen die zelfmoord hebben gepleegd. Mensen die van een flatgebouw van enkele verdiepingen springen, zien er al meer verminkt uit dan de lichamen die wij op de beelden gezien hebben, zo meldt hij.

Maar hoe kan het dan dat er echt concrete verhalen zijn van mensen die omgekomen zijn? Zo schrijft Ashfin Ellian columnist van Elsevier dat zijn vriend en leermeester Willem Witteveen met vrouw en kind om het leven gekomen is. Het antwoord daarop kan ik niet geven. Wel kan ik gissen. Ik sluit niet uit dat bepaalde mensen met een nieuwe identiteit in een warm oord zitten. Als geheime diensten een ‘false flag’ operatie optuigen, doen ze dat natuurlijk goed en speelt geld geen rol. Wie zou niet interesse hebben in een nieuwe identiteit in een land ver van hier onder toeziend oog van de geheime diensten en de zekerheid van een onbezorgd leven. Ashfin Ellian is natuurlijk iemand van wie bekend is dat hij erg pro-Israël is en het is wel duidelijk welk land vooral profiteert van de afleiding die deze vliegtuigramp biedt. Israël is druk bezig genocide te plegen in de Gazastrook. Dat Hamas eigenlijk een zionistisch bedenksel is en het perfecte alibi geeft om dood en verderf te zaaien binnen dit grootste concentratiekamp ter wereld, heb ik hier uitgelegd.

Ik sluit het scenario niet uit dat Nederland een grote rol in deze ‘false flag’ moest krijgen omdat Shell nu eenmaal schaliegasvelden wil gaan exploreren in het gebied waar nu gevochten wordt. Verder denk ik dat deze ‘false flag’ af moet leiden van de genocide die momenteel uitgevoerd wordt in Israël en dat men nog steeds een road map richting wereldoorlog volgt. Het zou mij niets verbazen als het vliegtuig van de eerder vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines nu gebruikt is om een aanslag op vlucht MH17 in scene te zetten. De video die laat zien dat iemand toevallig in een weiland in het niets stond te filmen en waarin een explosie op de grond plaatsvindt, geeft daartoe bevestiging (zie hier 1:04 min.). Er is nergens een rookspoor in de lucht te zien ook is er geen vallend object te zien. De explosie op de grond is sowieso al opmerkelijk, want bij een raketinslag moet er een explosie in de lucht plaatsgevonden hebben. Elke brandstof is dan al weg en dus lijkt een explosie op de grond uitgesloten.

Bron linkvermeldingen: Elsevier.nl, bloomberg.com, dw.de

Alle Shares 1K
468 ad

43 Comments

  1. “False flag (or black flag) describes covert military or paramilitary operations designed to deceive in such a way that the operations appear as though they are being carried out by entities, groups or nations other than those who actually planned and executed them. Operations carried out during peace-time by civilian organizations, as well as covert government agencies, may by extension be called false flag operations if they seek to hide the real organization behind an operation.”

    De schuldige van de MH-017 crash was al duidelijk binnen 1 uur na melding, samen met de mededeling dat het een BUK afweer raket van Russische makelij was die de Boeing 777 doormidden schoot. Normaal gesproken word zo’n mededeling als voorbarig afgedaan, maar de main stream media wilden geen centimeter wijken op dit punt. Juist door deze houding van de media zijn nagenoeg alle researchers en specialisten op het gebied van false flag attacks (sinds 911 blijken een behoorlijk aantal truthers shotgun te rijden om false flags in een vroeg stadium te kunnen ontdekken) ervan overtuigd geraakt dat het niet anders dan een false flag operatie kon zijn. Of er wel of geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen is voor de false flag aanduiding niet relevant.

    • Dat filmpje Zo duidelijk propaganda. I love A’dam 2 x
      Een telefoon lijstje even bellen en checken, zal niets opleveren want zijn niet gek, lijken zonder kleren.
      Onderweg er zeker afgewaaid, iemand nog in de vliegtuigstoel,
      ergens midden in het veld een brokstuk dan eenhele tijd niks en dichterbij de centrale inslag(?) heel veel brokstukken…

      Het hele veld tot zeker 1 km2 (Lockerbie was meer dan 2000 km2) moet bezaaid leiggen met brokstukken….
      Fake fake fake.

  2. Hey Martin. Hier weer iets vreemds. Ik zag een artikel op rtvnh over ene Tim Nieburg. Dat hij is omgekomen. Kijk ik op zijn facebook pagina, is ie lid van een toneelgroep en heeft al vanaf april niet meer op zijn pagina gekeken (acteur dus)?! Beetje vreemd vind je niet?

    http://www.rtvnh.nl/nieuws/147625/"Fuck+de+raketten!"+-+Stadsschouwburg+over+omgekomen+collega+bij+vliegramp+

    http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2014/07/timnieburg.jpg

    • Je kunt jd profiel deels afschermen ;). Denk daar maar is over na.

  3. het doel heiligt de middelen… En het moge al lang bekend zijn dat de waarde van de financiele belangen en de waarde van een mensenleven omgekeerd evenredig zijn…

  4. De Telegraaf kopte groot met moordenaars met bijbehorende foto. Zonder dat er enig bewijs was/is dat dit de daders zijn. Dit lijkt me geen zorgvuldige journalistiek. Het was ook geen foutje want het stond er dagen.

    Gisteren keek ik voor het eerst weer een naar 2 vandaag. Daar was een journaliste aan het woord. De Russen worden allemaal – en uitsluitend – voorgelogen door de Staatsmedia beweerd het mokkel met droge ogen.

    Dit is pure propaganda en volksmennerij. Zelfs Geen Stijl is niet kritisch. Het zaakje stinkt en niet zo’n klein beetje ook!

  5. Hoi Martin.
    1 ding is zeker er zijn slachtoffers..

    Therese Brouwer was passagier en was sinds 1992 werkzaam bij ING, haar huisadres gegevens zijn bij mij bekend.

    Mensen zijn in vlucht MH017 gestapt. Mijn theorie is dat dit vliegtuig nooit is vertrokken vanaf schiphol en dat hier al een verwissel truc heeft plaats gevonden met het vliegtuig van vlucht MH370. MH370 is met dummy’s bestuurd richting Ukraine en hier tot ontploffing gebracht. De lijken van de personen van MH017 zijn al in Nederland en worden morgen (binnenkort) vanuit zogenaamd Ukraine “teruggehaald”.

    • Ook deze opmerking (met alle respect) kan iedereen maken zonder verificatie mogelijkheid. Echter; bedankt voor het melden.
      Daarnaast zal er in veel gevallen gebruik gemaakt zijn van echte personen en kan er een andere identiteit in een ander land aangemeten zijn.

      • Best mogelijk dat de lichamen morgen ‘aankomen’ maar niemand zal de lichamen zien. Ook de naaste familie niet. Ze zullen stellen dat dat ‘too graphic’ is…

    • @ Floris@ Onmogelijk dat morgen(binnenkort) die lichamen naar Nederland komen. Als dat zo is hebben we werkelijk met een broodje aap te maken. Ik heb losliggende armen,benen en voeten en wat al niet meer zij gezien op die filmpjes. Alleen het uitpuzzelen wat bij wie hoort is al totaal onmogelijk en anders zeer tijdrovend. Dan hebben we nog te maken met en aantal buitenlanders. Heeft weinig nut om die eerst hier naar toe te laten komen. Dummy’s. Niet voor te stellen maar in deze politiek totaal krankzinnige wereld is alles mogelijk.

      • Dus @Loki@, dan zijn ze al in staat geweest de Nederlandse slachtoffers te scheiden van de buitenlandse slachtoffers. Of hebben zijn ze voor de crash gemerkt. Als er al een crash is geweest.

  6. Dus het is ook nog mogelijk dat het vliegtuig onder dwang aan een noodlanding begonnen in een buitengewoon afgelegen gebied. Was er niet sprake van 2 gevechtsvliegtuigen die het toestel MH-017 hebben begeleid en van koers hebben laten veranderen! Kan er dan eenmaal op de grond in het toestel een explosie hebben plaatsgevonden. Dat zou de enorme rookontwikkeling kunnen verklaren die wij veelvuldig hebben mogen zien via de media. Tja, en bij zo’n noodlanding in een weiland, breekt er natuurlijk wel het een en ander af van zo’n toestel. Dat verklaart ook dat de motoren er nog zo goed uitzagen. Wat natuurlijk ook totaal ontbrak, na zo’n enorme duik van 10 km hoogte, waren de kraters in de grond. Toen men een maal met het toestel aan de grond stond hebben misschien sommige mensen geprobeerd te ontsnappen maar zijn niet zo ver gekomen. Vandaar de verspreiding van lichamen over een groot grondgebied. Grote vraag blijft waarom er zoveel ontkleden mensen op de ramp plek liggen. Zie zelfs een vrouw met alleen een bh aan en onderkleding. Zie totaal verkoolde mensen en mensen die alleen verwondingen hebben. Niet een gezicht is zichtbaar. Hoe bestaat het dat een gedeelte van de bagage zo goed als in tact is en nauwelijks rook of brandschade heeft. Het filmpje van rond de 10 minuten laat een enorme hoeveelheid aan transportmiddelen zien. Ook staan er heel veel loodsen. Wanneer is dit filmpje gemaakt en wat is de functie van al die loodsen? Best belangrijk om het tijdstip van opnamen filmpje te achterhalen. Er waren al zoveel auto’s en hulpdiensten (?) op de plek des onheils. Was het geen 800 km van de bewoonde wereld? Daar doet zo’n prehistorische voertuig toch wel een tijdje over om daar te komen. En dan al die kraanwagens/hoogwerkers ! Stond er ergens een kraampje aan de weg met rozen en van die kerkhof waxine houders? Of stond alles al klaar in die loodsen? Wat een vragen allemaal. Nou nog de antwoorden. Zag gisteren een vreselijke enge vent op de TV. Hij had een kindertekening tussen de wrakstukken vandaag gehaald. ( hoe is het mogelijk trouwens dat die vent daar op die ramp plek mocht komen) De journalist mocht de tekening zien …….voor 2 biertjes. Noem je zo’n mens niet een vuile uitbuiter of lijkenpikker?

  7. Martin, je zei gister dat je het vreemd vond dat wanneer er een lijk door het dak van de keuken komt vliegen er geen bloedspetters te vinden zijn… Ik kan me ook herinneren dat lokale Oekraïense burgers, al meteen klaagde over een rottende stank, ook al waren de lichamen nog maar net naar beneden gevallen…heel apart vind je ook niet?!

    Weten jullie nog dat er gigantisch veel biologische wetenschappers aanwezig waren in het vliegtuig. Vooral ‘aids wetenschappers’… NU.. heb ik hele interessante informatie gevonden..

    Lezen jullie dit maar eens heel goed;

    http://www.rense.com/general96/dutch.html

    Voorproefje; According to rebel commander Igor Girson, who goes by the name de guerre Strelkov, as quoted by AP, reported that local villagers who rushed to the crash scene found “a significant number of the bodies weren’t fresh.” The first-responders also said the corpses had been drained of blood and reeked of decomposition.

  8. Israel en genocide plegen? Hebben ze één van hun honderden atoombommen op Gaza gegooid, dat er wordt gesproken over genocide?

    Maar goed, MH17 blijft een apart verhaal. Zal zoiets groots een false flag zijn? Op Nine for News zag ik een artikel waarin wordt gesproken over dat de slachtoffers al dagen dood waren en het bloed al uit de lijken was gehaald… Erg vreemd allemaal…

    http://www.ninefornews.nl/slachtoffers-crash-boeing-777-waren-al-dagen-dood/

  9. Oekraïne mobiliseert mannen onder de 50. Schrijft de oologshitsende nazikrant. De honden blaffen maar de karavaan trekt verder, er moet oorlog komen. Nog een paar dagen verdere oorloghitserij en de pleuris breekt weer eens ouderwets uit in het Avondland.

  10. “Het moet natuurlijk duidelijk zijn dat je nooit keihard bewijs kunt leveren voor een ‘false flag’ operatie.”

    Is dat zo?

    Jammer voor Hillary en consorten dat die dombo’s in Kiev toch een paar fouten hebben gemaakt. Zo had de overheid van de Oekraïne keihard bewijs geleverd dat het de separatisten waren die het vliegtuig uit de lucht hadden geschoten. Overal in de mainstream was het te lezen.

    “Separatisten uit de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk hebben vlak na de vliegtuigcrash in het oosten van Oekraïne gebeld met een inlichtingenmedewerker uit Rusland. De Oekraïense veiligheidsdienst SBU heeft een transcript vrijgegeven van het vermeende telefoongesprek, meldden Oekraïense media.

    Uit het gesprek blijkt dat de separatisten per abuis het vliegtuig hebben neergeschoten. ,,Het is 100 procent zeker een passagiersvliegtuig”, zei een van de separatisten geschrokken. Het gesprek had ongeveer 20 minuten na de vliegtuigcrash plaats. De verbinding was korte tijd verbroken toen de separatisten de brokstukken onderzochten.

    Volgens de SBU is het een telefoongesprek tussen Igor Bezler, een commandant van de Volksrepubliek en vermeend Russisch inlichtingenofficier, en Vasili Geranin, een kolonel bij de Russische militaire inlichtingendienst”.

    Het bewijs werd gepresenteerd in de vorm van een Youtube video, waarin dit gesprek is vastgelegd. Wat jammer nu dat ze die datum net verkeerd hebben. De video is namelijk gemaakt op de 16e, de dag voordat het toestel neerstortte(!).

    Komt uit: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8152:mysterie-van-neergeschoten-vlucht-mh17-in-1-dag-opgelost&catid=20:het-complot&Itemid=33

    Is het niet veel meer zo dat zolang er geen concensus is over hard bewijs het niet wordt beschouwd als hard bewijs? Dat lijkt simpelweg de truuk namelijk. Er is wel degelijk hard bewijs, overweldigend in sommige gevallen zelfs.

  11. Ik heb toch nog enkele vragen naar aanleiding van het filmpje op 6:20 min.. Deze heb ik samengevat in onderstaande foto.

    http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2014/07/victim_flight_mh17.jpg

    • Geen tepels meer op het lichaam?

    • Weer een persoon zonder kleren. Hoe raar is dat. Nou ja, hoe vaak worden mensen niet herkent aan hun kleding en als dat niet de bedoeling is , laat je ze alles uittrekken, lijkt mij zo. Als je op de vlucht bent en je holt door het gras, struikelt omdat je achterna gezeten word, valt, pakt het gras vast, en dan val je neer nadat men je door het hoofd heeft geschoten. Tja, dan heb je grassprieten in je hand.
      Zie verwonding linkerkant ( voor de kijker ) hoofd.De rest van je vragen kan ik niet lezen @ Martin.

    • Nee inderdaad geen tepels, als je goed kijkt zie je aan de linkerkant,(rechts van het sl.offer)bij de kop v.d. arm een knik, dit duidt op een dummy.Als je verder door klikt aan het eind v.h. filmpje,dan zie je in een andere film,opgenomen s´nachts op 17juli,dat het duidelijk geen verse lijken zijn,en soms lijkt het op slachtafval.

    • Kijk eens naar deze beschrijving over Lockerbie… Zou ook van 10.000km naar beneden zijn gevallen…

      But there was worse. A girl in her early twenties, sitting in the aisle seat next to her boyfriend. The grass around her seat was torn. Not by the impact, but by her fingers.

      “I could see where she had clawed it, scrabbling, digging in the dirt. She had been alive when she hit the ground.”

      She was not the only one. The bomb caused the plane to decompress six miles above land. You cannot breathe at that height. Any passengers blown into the sky would have fallen unconscious.

      It would have taken approximately two-and-a-half minutes to reach the ground. Within the first minute-and-a-half, they would have reached breathable air.

      THE one minute of oxygen starvation was not enough to kill. So many regained consciousness before they hit the ground.

      http://www.thefreelibrary.com/Lockerbie+10+Years+On%3A+The+dead+girl+still+had+tufts+of+grass+in+her…-a060628228

      Is dit toevallig een zelfde soort account? Was het een oefening om uit te vinden hoe het zo’n beetje eruit moet zien zo’n crash? Ik weet het niet…

  12. Martin ik raad je echt aan deze site even te bekijken;

    http://www.rense.com/general96/dutch.html

    Het verklaard de vallende lijken zonder bloed, en de rottende stank die de mensen al meteen roken bij het neerkomen van de lijken.

  13. 1. Onmiddellijk na de tragedie verweet de Oekraïense autoriteiten, als vanzelfsprekend, de zelfverdediging troepen van het plegen van de daad. Waar zijn deze beschuldigingen op gebaseerd?

    2. Kan Kiev in detail uitleggen hoe het gebruikt maakt van Buk raketwerpers in het conflictgebied? En waarom werden deze systemen daar in de eerste plaats ingezet wetend dat de zelfverdediging krachten geen vliegtuigen hebben?

    3. Waarom gaan de Oekraïense autoriteiten niets doen om een internationale onderzoeks commissie op te zetten ? Wanneer zal een dergelijke commissie kunnen beginnen met haar werk?

    4. Zouden de Oekraïense strijdkrachten bereid zijn om een internationale onderzoekscommisie toegang te geven tot haar inventaris van hun lucht-lucht-en grond-lucht raketten, inclusief die welke gebruikt worden in de SAM-raketten?

    5. Zal de internationale commissie toegang hebben tot betrouwbare datavan bijhouden van de bewegingen van de Oekraïense gevechtsvliegtuigen op de dag van de tragedie?

    6. Waarom heeft Oekraïense luchtverkeersleiders het vliegtuig opdracht gegeven om af te wijken van de normale route naar het noorden, in de richting van “de anti-terroristische operatie zone”?

    7. Waarom werd het luchtruim boven het oorlogsgebied niet gesloten voor civiele vluchten, vooral omdat het gebied niet volledig werd af gedekt door radar navigatiesystemen?

    8. Gaat Kiev officieel commentaar geven op berichten in de sociale media, naar verluidt door een Spaanse luchtverkeersleider die werkt in Oekraïne, dat er twee Oekraïense militaire vliegtuigen naast de Boeing 777 vlogen boven Oekraïens grondgebied?

    9. Waarom is de Oekraïense geheime dienst al aan de slag gegaan met de opnames van de communicatie tussen de Oekraïense luchtverkeersleiders en de bemanning van de Boeing en met de data-opslag systemen van Oekraïense radars zonder te wachten op internationale onderzoekers?

    10. Welke lessen heeft Oekraïne geleerd van een soortgelijk incident in 2001, toen een Russische Tu-154 stortte neerstortte in de Zwarte Zee? De Oekraïense autoriteiten ontkende toentertijd elke betrokkenheid van de kant van de Oekraïense strijdkrachten totdat onweerlegbaar bewijsmateriaal Kiev officieel in staat van beschuldig stelde van het incident.

    • En deze vragen mogen ook gesteld worden ene Rutte en de rest die ons WO3 willen sturen. Waarom heeft Rutte deze vragne niet gesteld aan Kiev. Waarom zijn er al sancitie in voorbereiding naar Rusland toe en nog niet voor Oecraine. Met Syrie waren het westen ook flink aan het wijzen naar Assad toe en wat bleek; de rebbelen waren het en is toen Rutte onze rebbelen aan het terug fluiten gegaan en zijn er toen maatregelingen genomen naar het westen toe? Ja wij het westen bewapen die rebbelen en dat is overal te vinden op het net. Ja u en ik heben betaald aan dat gifgas. Rutte wil je die nabestaande eventjes uitleg geven hieraan? Wil je ok eventjes uitleggen waarom je ze nog hebt hebt terug gefloten? En waarom eis je van Poetin dit alles? Van Poetin heb ik een tijdje terug gelezen dat die rebbelen die terug wilde en dat die de grens niet terug over mochten. Als ik me niet vergis op nujij.
      Rute ik vind je ene ,,, zal ik maar niet zegen voor het hier verwijdert word.

      En Poetin waarom kom je niet met degelijke bewijzen wat er gaande is daar.

  14. Deze link post ik met enige aarzeling. Waarom? Omdat hij echt is en dat is heel pijnlijk..

    https://www.facebook.com/cor.pan.7

    Let op dat zijn laatste geplaatste post een foto betrof van MH17 met de grap, als hij verdwijnt ziet hij er zo uit.

    Dat is best wel handig, want als je het wrakstuk bekijkt met de deur en de ramen, waarop twee mensen staan, kom je tot de conclusie dat de ramen wijder uit elkaar staan en bij de Boeing zijn geen ramen vlakbij de deuren. Conclusie? Op de grond is een ander vliegtuigtype ge-explodeerd.

    Als je gewoon gaat zoeken op cor pan in Facebook krijg je overigens een heel andere pagina, waarop nog steeds berichten worden gepost van nabestaanden en fotos en herinnering. Dus dit is best wel heftig. MH17 is echt vertrokken en de meeste nabestaanden zijn echt. Maar in de media worden die kennelijk niet gebruikt.

    • En waarom zou de media geen ECHTE familie getuigen gebruiken?

      Men wil voorspelbaarheid. 100% voorspelbaarheid en regie daarvan. Net als bij ‘reality’-shows. Wij moeten denken dat het echt is, maar het is 100% geregisseerd en vooruit bepaald.

      Daarom wordt niemand toegelaten op zo’n herdenkings dienst. ‘Participatie-maatschappij?’. Onzin. Wij mogen meedoen met het leveren van de geprogrammeerde emotie. Maar niet echt ‘participeren’. Wij – jantje blogs – zijn geen aandeelhouders. Alleen maar consumenten…

  15. Nou alle lof voor…… Nee natuurlijk niet. Morgen middag komt het eerste vliegtuig aan op vliegveld Eindhoven. Daarvandaan gaan de stoffelijke resten naar Hilversum. Moet schijnbaar op militair gebied gebeuren. Snel toch!! Of is het zo , zoals we al eerder konden lezen , dat de lichamen het land niet uit zijn geweest. Had Israël misschien heel veel bloed nodig i.v.m hun militairen aanvallen op de Gaza strook. Ja, we denken ver. Héél ver. Maar in deze wereld is niks wat je denk wat het is. Dan maar liever af en toe er naast zitten dan stomweg geloven wat de nieuwslezers ons proberen te laten geloven.

  16. Elien helemaal gelijk, beter eens er naast zitten dan domweg geloven wat ze ons proberen wijs te maken!

  17. Of er concreet doden zijn zegt natuurlijk niets over wie het gedaan heeft…

    Maar sommige media doen wel heel erg hun best om dit uit te buiten tot en met…
    Lees dit en huiver…

    http://www.nrcreader.nl/artikel/6328/laat-vlucht-mh17-europa-s-9-11-zijn

    Sorry , maar ik zie geen overeenkomsten.
    Speciaal omdat de enige mogelijke belanghebbenden de EU en de VS zijn…
    Hoe ver durf je te gaan in je oorlogspropaganda…

    Smerige Nazi´s

  18. Interessante link. 6 Deelnemers aan de Aids conferentie in Australie zaten in MH17.

    http://www.catholicregister.org/home/international/item/18510-at-aids-conference-catholics-remember-colleagues-on-mh17

    Opvallend is dit:
    Msgr. Vitillo was in Ukraine a week before coming to the Australia conference to study the response of the Catholic Church there to HIV and AIDS. He said the violence in Ukraine has had other negative effects on the struggle against HIV and AIDS.

    Yeah. Right! Zijn ook altijd in de buurt toch?

  19. http://www.aids2014.org/Default.aspx?pageId=719

    waarom zouden die mensen die naar die aids conferentie gingen, met een andere maatschappij gaan vliegen ( als dit zo zou zijn), terwijl Emirates Airlines speciaal geselecteerd is voor deze conferentie. ( korting)

  20. De vleugel is de staartvleugel met het logo erop. Op andere foto’s hebben de vleugels geen logo’s.

    Wat ik opmerkelijk vind is dat de hele scene lijkt alsof sommige dingen netjes zijn ‘geland’, iets te netjes. “I Amsterdam” compleet leesbaar. Maar alle gezichten zijn netjes niet te zien. Delen van de romp staan netjes overeind zodat de deuren nog te betreden zijn.

    Lichamen zonder kleding: als je de studies rond Boston Bombing hebt gevolgd, dan is er bij een ontploffing geen kans van kleding dat van het lichaam gerukt wordt zonder diepe verwonding of op zijn minst blaren.

    Ik ben benieuwd wat mensen van een bedrijf als Forensicon daar nou van maken, van al dat bewijs…..

  21. Mensen, graag jullie aandacht voor het youtube kanaal van “jungle surfer”, specialist is het aantonen van hoaxes.

    Kijk maar:

    • Dit is onzin. In een oud paspoort kan een nog geldig visum staan, waardoor je alsnog je oude paspoort dient mee te nemen.

      • In het geval van Indonesie gaat dat niet op, zij eisen een geldig reisdokument waar het visum in staat

      • Als er een knip is ingedaan is ie ongeldig.
        Ik heb ook een oude paspoort ooit doorgehouden ivm met ene foto waarop ik eens een keer goed op uitzacht wilde houden. Dat mocht ik van de ambasade in Paris als ik er een knip in liet doen en kreeg te horen dat ie niet meer geldig was daardoor en altijd die nieuwe moest gebruiken. Dus die met een gat erin zijn niet meer geldig. Als je het na wil trekken kan je gewoon bellen naar de NLse ambasade in Paris.

  22. @Martin
    Je hebt ergens gezegd dat je contact zoekt met mensen.
    In het onderste video is een koffer open op 6:44 met een adressen lijst. Ik zie geen sortering op naam of plaats of zo. En de mensen erop komen overal vandaan. Haarlem, Zwolle, Australie, Renkom, Breda enz.
    Maar iedereen op deze lijst moet dus iemand kennen in het vliegtuig.

    De telefoon nummers zijn heel duidelijk leesbaar. Ik hoor het graag van je.

    • Lees mijn laatste artikel ajb even. Deze vraag was niet nodig geweest als je dat gelezen had.

  23. Om nu dit hele gebeuren in scene te zetten door de geheime dienst is wel heel erg ver gezocht.
    Het is heel simpel je moet je de volgende vraag stellen: Wie had baat bij het neerhalen van deze vliegtuig?

    Rusland? Dacht het niet!
    Separatisten? No way! (enkel toestellen van Oekraine)
    Oekraine? JA waarom?

    Oekraine kreeg steeds minder aandacht van de wereld, na de krim kwam het oosten van Oekraine in gevaar! Dus toen moesten ze wel actie ondernemen om aandacht te vragen voor hun problematiek!

    1) Waarom wisten sommige landen wel en andere landen niet?
    USA, Australie, UK, Frankrijk kregen de waarschuwing om niet over deze gebied te vliegen door wie, Oekraine?

    2) Waarom wordt dan in het vliegruim van Oekraine vliegtuigen, express over deze gebeid geleid? Om een ketting reactie te veroorzaken zodat ze weer steun kunnen krijgen van hun vrienden uit USA!

    3) Wie heeft de rotzooi veroorzaakt EU en USA! Die de verboden fascistische partij Svoboda aan de macht had geholpen in Oekraine waarbij Timmermans op het maidan mee liep te dansen en nu krokodillen tranen laat!

    Als 911 kon gebeuren dan is MH17 een eitje de regeringen kunnen het
    geen ruk schelen als er zoveel geld op het spel staat schaliegas vs russische gas olie.

GOOGLE ADVERTENTIE

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Close