Bestaat het nu wel of niet ‘seksueel ritueel kindermisbruik en kindoffers’?

Filed in [ AIVD ALARM ], NIEUWS ANALYSES by on 29 augustus 2017 27 Comments

Er moet even een klein misverstand uit de weg geruimd worden. Als ik zeg dat Ronald Bernard een acteur is die gebruik maakt van NLP technieken om mensen te overtuigen lid van de Blije Bank te worden met een verhaal dat complotdenkers aanspreekt, wil dat niet zeggen dat seksueel ritueel kindermisbruik of het offeren van kinderen niet voor zou kunnen komen. Spreken van een ‘klokkenluider’ kun je echter pas als iemand met hard bewijs komt. Deze personage komt slechts met een verhaal dat hij een kind ritueel zou hebben moeten offeren. Hij brengt u verhalen en geacteerde krokodillentranen. Dat is prima en u mag van mij in het acteerwerk tuinen om uw geld aan deze Blije Bank te geven, maar het blijft alles weghebben van een schaamteloze act, waarbij misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van mensen die graag bevredigd willen worden in hun geloofssysteem.

Het is best aannemelijk te maken dat seksueel kindermisbruik en rituele offers plaats vinden. Alleen al in het bijbelverhaal uit Genesis waar Abraham zijn zoon bijna offerde voor ‘God’, is een indicatie. En ‘God’ beschouwde het offer van zijn zoon ‘Jezus’ ook als het ultieme bloedoffer ter vergeving van zonden ter vervanging van de jaarlijkse lammetjesoffers. Het is me een wreedaard die ‘God’! De Jimmy Savile zaak in het Verenigd Koninkrijk heeft genoeg stof doen opwaaien en verduidelijkt over seksueel kindermisbruik door hooggeplaatsten. Als je echter een verhaal verzint over een carrière als geldwisselaar in de toplagen van het bankwezen, seksueel misbruik in je jeugd en orgaandiefstal uit levende kinderen in India, is dat ronduit kwalijk te noemen. Dat bewijst namelijk helemaal niets en is slechts inspelen op hetgeen mensen al geloven. Ik stel dan ook dat de ontmaskering van deze Ronald Bernard een geplande ontmaskering had moeten zijn, waardoor de gevestigde orde in 1x het kind met het badwater weg had kunnen gooien en had kunnen stellen dat alle complottheorieën gebaseerd zijn op onbewezen fantasieverhalen. Dat is mijns inziens het doel waarmee deze Ronald Bernard gelanceerd werd. Laat ik ‘ze’ die wind maar vast uit de zeilen nemen. Helpt u mee ‘ze’ deze wind uit de zeilen te halen?

Dat er ergens iets fout zit in de genetische code van bepaalde mensen met de neiging tot seksueel misbruik van vaak zeer jonge kinderen, moge duidelijk zijn uit de vele pedofilieschandalen en kinderpornovondsten. Het introduceren van dergelijke woorden in de taal is mijns inziens sowieso al hoogst kwalijk. ‘Pedofilie’ betekent ‘liefde voor het kind’. Seksueel misbruik van kinderen heeft niets met liefde voor een kind te maken. Als twee pedofielen zich zouden voordoen als getrouwd homostel en tijdens de adoptieprocedure de vraag krijgen of ze van kinderen houden, dan laat het antwoord zich raden. Ook het woord ‘kinderporno’ is een vreselijke taalkundige fout. Het betreft geen ‘porno’; het betreft ‘seksuele mishandeling’. Daar zit geen enkel genotselement in. Maar het bestaan van het beestachtige fenomeen dat mensen kinderen seksueel misbruiken is een bewezen feit. Eerste kamer senator Edward Brongersma had zijn huis bijvoorbeeld vol ‘seksueelkindermisbruikfilms’. Waarom hebben we de alternatieve media in Nederland daar nooit over zien schrijven? De enige die het onderzocht was ondergetekende. Waarom hebben de alternatieve media in Nederland nooit uitgelegd dat Brongersma’s seksueelmisbruikfilms nu in het bezit zijn van het Rutgers WPF, dezelfde overheid-gesubsidieerde stichting die nu op de basisscholen kinderen leert dat ‘je geslacht een keuze is’.

Die alternatieve media in Nederland moet zich de ogen uit hun kop schamen dat ze u slechts afleiden met allerlei ‘ver van mijn bed’ of ‘feel good’ zaken en nooit met concrete feiten komen. Jarenlang liep de gehele alternatieve media Nederland achter Micha Kat aan; die Joris Demmink beschuldigde van seksueelkindermisbruik (ik weiger het woord ‘pedofilie’ te gebruiken). Niets werd bewezen en veel bewijs werd simpelweg verzonnen (zoals de dood van een journalist in Thailand, die zou zijn vermoord door “de Demmink-squads”). De alternatieve media in Nederland volgde de verhalen van Micha Kat blind. Niemand kwam er zo achter dat Kat met een man samenwerkte die in de VS al veroordeeld was voor afpersing van hooggeplaatsten met gefabriceerde kindermisbruikdossiers: Jack Abramoff. Waarom zweeg de alternatieve media als het graf over de val van Micha Kat? Omdat ze allemaal achter de schermen dezelfde broodheer dienen. Je kunt dus niet spreken van een serieuze alternatieve media in Nederland als ze uw aandacht blijven richten op spirituele feel good zaken, ufo’s, vaccinatie vergiftiging, 911 of “klokkenluiders” die maar wat roepen zonder met bewijs te komen. Er valt genoeg te onderzoeken en te bewijzen in Nederland, maar de valse alternatieve media houdt u zoet met fantasieverhalen en Micha Kat achtige onbewezen pulp als de verhalen van Kevin Anett met zijn ICTTS onthullingen. Nieuwe goeroes als Martijn van Staveren zijn er om het biechthokje van de pastoor van vroeger een nieuw elan te geven en met een “bekrachtigd hart” gaan de slaven de volgende dag gewoon weer aan het werk.

Het wordt tijd voor een echte ontwaking en dat is de ontwaking dat u niet alleen door de mainstream media bespeeld bent, maar juist en vooral zeer subtiel en zeer geraffineerd door de alternatieve media. Wil dat dan zeggen dat er geen goede dingen zitten tussen wat er in de alternatieve media geschreven wordt? Natuurlijk vertellen zij regelmatig 95% waarheid, maar ze leggen uw focus daar waar hun broodmeester wilt dat u kijkt. Kijkt u vooral niet naar zaken die hier op de site bijvoorbeeld aangekaart worden. Heeft iemand van deze sites u gewezen op de leugens van Micha Kat? Heeft iemand van die sites u gewezen op seksueelmisbruikfilms in het bezit van het Rutgers WPF? Zal iemand kritisch zijn over een acteur als Ronald Bernard? Stelt iemand een kritische vraag over het ICTTS? Laat iemand u concreet zien hoe Powned een vloggersrel  in scene zette? Laat iemand u zien hoe de mainstream media de Pegida versus Antifa demonstraties en bijbehorende relletjes compleet in scene zet? Ik kan zo wel even doorgaan, maar het gaat erom dat de alternatieve media u zoet houden met het krasje op de lak van de auto, terwijl u gewezen zou moeten worden op de defecte motor. In het hier en nu en actueel wordt u bedonderd door de media met in scene gezet nieuws. En inmiddels weten we dat dit ook in de alternatieve media gebeurt, nu duidelijk is dat Ronald Bernard een acteur is. En u blijft toch maar gewoon die vertrouwde websites opzoeken, omdat u het nu eenmaal al jaren gewend bent te doen? Wat doet u als u er achter komt dat uw oppas u al jaren besteelt? Een aai over de bol geven en opnieuw in uw huis laten, omdat ze zo lief is en het vast niet zo bedoeld had? Misschien moet u zelf eens echt wakker worden en definitief afscheid nemen van de sites die u zoet gehouden hebben, maar nooit met bewijs komen.

Onderstaande desinfo-agenten als Arjan Bos van Earth Matters, die waarheid vermengen met zweverige fantast-verhalen, geven de alternatieve media een slechte naam. Datzelfde geldt voor de bekende sites als WantToKnow, Nine4News, Gewoon-Nieuws en al die sites die de kolder van Ronald Bernard, Martijn van Staveren, Kevin Anett en vele anderen kritiekloos overnemen. U kunt natuurlijk ook stellen dat zij u gewoon de mengelmoes aan info voorhouden en dat u zelf daaruit waarheid moet filteren, maar dan bent u misschien iets te lief voor de goochelaar die uw aandacht steeds misleidt. Schud even flink met uw hoofd en wordt écht wakker! De alternatieve media Nederland is definitief afgeschreven. Kijk bijvoorbeeld eens goed wat een onzin Arjan Bos in onderstaande video uitkraamt! Onzin vermengen met waarheid; dat is het spel van de alternatieve media. Het kwalijke is dat veel goede info rechtstreeks van de site van Martin Vrijland komt en in de kolder-blender gegooid wordt. Hij is niet de enige. Wake up! De AIVD heeft u jarenlang bespeeld en zolang u deze sites blijft bezoeken zult u bespeeld blijven worden.

Tags: , , , , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (27)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Notis schreef:

    Nou en of!!! Kindermisbruik, moord en doodslag tussen mensen en last but not least Duivelse(Satanische) bijgelovige(zo noem ik het) puur sadistische offer- en andere smerige rituelen met kinderen (en ook volwassenen) BESTAAN wel degelijk!!!

    Behalve sadistische pret voor totaal psychopaten dient het ook om machthebbers, aankomende politici e.d. weet u wel te chanteren en in het bakkie te krijgen, waar ze nooit meer uit komen, zonder zichzelf te annihileren. Want wee degeen die echt uit de school klapt die is ‘niet morgen maar vandaag al dood’. In het gunstigste geval hartattack(kan met bep medicijnen) of door de kop geschoten en in het ergste geval mag die nog een laatste keer meedoen in zo’n satanisch ritueel, maar dan als (zeer) lijdend voorwerp.

    Het wachten is gewoon op de eerste oerdappere (geheime) klokkenluider/ster die een duidelijk herkenbare video publiceert. Alleen ben ik bang dat ie in de kortst mogelijke tijd van het INternet wordt weg-gecensureerd.
    Maar mocht het lukken dan “huis aan huis” verspreiden, en niks geen reclame in de bus e.d.

    Lees b.v. de zeer spannende compotroman van Giuseppe Genna: In de naam van Ismael maar eens en dat is nog maar slappe kost bij wat er werkelijk gebeurt in zekere kringen.

    Dit kan alleen gestopt worden als Macht en gezag per direct wordt afgeschaft, de daders opgepakt en voor een onafhankelijk rechtsysteem (burger gericht) komt en de media idem dito eerlijke en integere en constructieve zaken uitzenden i.p.v. pulp, bagger, stront en leugen o ja en neit te vergeten propaganda.

    Tenslotte en wel het belangrijkste dienen WIJ allemaal het kwaad in onszelf te herkennen en onze geldzucht, hebzucht en over het paard getilde egootjes!
    Maar dit zal pas na duizende jaen evolutie misschien bereikt worden als wij voordien onszelf hier op deze prachtige planeet Aarde (en rond eh bolvormig he en niet zoals platte koppen beweren dat de Aarde plat zou zijn evenals hun door propagande plat geplette hersentjes) AL niet vernietigd hebben.
    Overigens

  2. ClairVoyance schreef:

    Notis,
    Even niet te snel.
    Je gooit in je eerste alineaatje meteen al van alles op een hoop.
    ”Kindermisbruik, moord en doodslag tussen mensen” en dan opeens
    ”Duivelse, satanische, bijgelovige puur sadistische offer- en andere smerige rituelen met kinderen (en ook volwassenen) bestaan wel degelijk.”

    Dat laatste wou ik je even op vastspijkeren dus. (figuurlijk dan)
    Zijn dat feiten en zo ja hoe weet je dat?
    Misschien even een bron vermelden waaruit blijkt dat dit aannemelijk is.
    Dus geen Arizona Wilders, Toos Nijenhuis, en Hampstead hamburgers want dit zijn al bewezen psy-ops /hoaxes.
    Anders even jezelf resetten door opnieuw onderzoek naar deze 3 zaken te doen en dan in plaats met de mindset van ‘graag willen geloven’ puur naar de bewijzen zoeken.
    Ik heb persoonlijk nog nooit enig bewijs gezien van satanische rituele kinderoffers.
    Ik was overigens ,naar het laat aanzien,de eerste complotter in Nederland die doorhad dat Hampstead een hoax was.
    Puur door helder te blijven denken en op de opmerkelijke contouren te letten.

    Ik reageerde destijds ook op donquijotte zijn site,en die viel toen door de mand want die bleef volhouden dat het allemaal echt was en hij twijfelde zogenaamd aan de gefilmde bekentenissen van de kinderen dat alles gelogen was.
    Zelfs Martin had destijds eventjes last van cognitieve dissonantie.
    En er werd door velen geroepen dat satanische rituelen wel plaatsvinden.
    Dat kon ik dus niet ontkennen of bevestigen omdat ik dat niet weet.

    Helaas zijn de beelden van de bekentenissen van youtube afgehaald (of extreem moeilijk te vinden) Wat meteen aangeeft welke rol Youtube speelt in psy-ops en hoaxes.
    Zelfs heden ten dage wordt er door disinfo sites middels youtube videos nog verwezen naar de satanische Hampstead zaak.(waar ritueel afgeslachte kindertjes in hamburgers zouden worden verwerkt)
    Maar de video van de bekentenissen van de twee kinderen zijn dus niet meer te vinden.

    • Notis schreef:

      @ClairVoyance Zeker je hebt gelijk keiharde bewijzen zijn moeilijk te vinden en te geven.
      Waarom dacht je dat? Natuurlijk de daders lopen hier niet mee te koop en de geslotenheid van dat bastion(van kindermisbruikers) is uitermate gesloten op straffe te worden vermoord, heel simpel dus.

      Mijn aanname dat dit wel degelijk voorkomt is gebaseerd op ‘inductie'(= afleiden van het bijzondere naar het algemene) en ‘gezond verstand’ naast enkele vrijwel bewezen bekende gevallen.
      Ik noem hier slechts de zaak Dutroux en vooral de getuige verklaringen van de X getuigen, het ronde huis in Nunspeet en de vele snuff-movies met kinderen op het zwarte Internet. Het bestaan van dit laatste wordt betwijfelt, maar aan de andere zaken zou ik zeker niet twijfelen, denk alleen nog maar eens aan Demmink, Vaatstra etc. etc. etc.
      En laten we het vooral niet hebben over de Bolsjewieken rode terreur van ca 1905 tot ver in de jaren 30, waarin niet duizenden, niet miljoenen, nee tientallen miljoenen Russen, mannen, vrouwen en kinderen over de cling zijn gejaagd en op de meest bestiale manieren zijn gemarteld en vermoord, waarbij vooral vrouwen en kinderen werden misbruikt. Zeker hier ging het niet direct om satanisch rituele slachtingen, maar behalve het rituele en wat culturele verschillen is er -wat mij betreft- geen verschil in aanvechting en uitvoering.
      Zeker in de ‘hogere'(lees: lagere moreel dan) kringen gaat het wat ‘verfijnder’ en minder massaal maar juist deze hogere kringen zijn verantwoordelijk voor vrijwel alle oorlogen in de wereld.

      • ClairVoyance schreef:

        Ik had het over satanisch ritueel kindermisbruik en kindoffers.
        Ik heb niet gezegd dat ‘Keiharde bewijzen’ moeilijk te vinden zijn.
        Ik zei gewoon dat ik nooit enig bewijs heb gezien.
        Met nooit bedoel ik nooit.
        En met ‘enig’ bedoel ik 1.

        .

    • Notis schreef:

      Clairvoyance Ik wil toch nog even opmerken dat je in reactie op mijn reactie het woord “alineaatje” gebruikt.
      Ik neem aan dat je dat speels en met een knipoog bedoeld, maar in het andere geval -indien kleinerend- dien je mij en mijn reactie wel met het nodige respect te behandelen.

      Ik zeg altijd maar zo: Ook een klein alineaatje is een alinea. 😉

  3. ClairVoyance schreef:

    Belinda McKenzie en Sabine McNeil waren hoofdrolspelers in de Hampsteadhoax.
    McKenzie was ook een stuwende kracht in de Hollie Greig Hoax (kindermisbruik).
    In deze laatste zaak zijn de levens van volstrekt onschuldigen kapot gemaakt, mede dankzij goedgelovige (lees;gehersenspoelde ) complotters die massaal ter been kwamen en deze onschuldigen wilde lynchen.

    • Notis schreef:

      ClairVoyance Even los van SRA-hoax en andere hoaxes, aleen al op statistische gronden en het feit dat we met 7,5 miljard homosapiensaas ‘samenleven’ op deze planeet Aarde, bestaande voor het ene deel uit agressieve diep collectief- en onderbewust geladen met het kwaad(cf. Jung) veredelt(?) soort Chimpansees en voor het andere deel uit een soort achtergebleven Bonoboos ookwel aan te duiden als goedwillende brave gutmenschen die zich graag voortplanten en op vakantie gaan resp. aan de lotto meedoen etc., dan begrijp je wel dat voor mij de kans dat er SRA en andere vreselijke dingen gebeuren niet 99,9999% maar 100% is!

      Excuse de kleine doch speelse grammaticale errors(in goed Nederlandsch foutjes).

      NB De heampstead en andere hoaxes zijn of worden in omloop gebracht als desinformatie om de aandacht af te leiden dus van de echte misbruiken. Jimmy Saville, prins Charles, id Bernard (haha 🙂 🙂 Ronald Bernard zeg maar Ronald Benard), Dutroux, Joris Demmink, Marianne Vaatstra, het meisje van Nulde ; echt allemaal niet gebeurd. Puur hoax toch?

      • ClairVoyance schreef:

        Respect dat je alles op 1 hoop gooit.

        • Notis schreef:

          Clair voyance:
          Weer zo’n h/eerlijke opmerking van je. Je doet je naam geen eer aan, anders had je geen argumenten en zelfs bewijs nodig. Helderziend toch? ( ‘k begin nou toch wel te twijfelen aan je instelling hier op deze site)

          Alles op 1 hoop. Inderdaad, aangezien alles met alles samenhangt! Holisme heet dat.

          Moet jij toch weten, nietwaar?!

          • ClairVoyance schreef:

            Ik zie alles helder ja . Dat klopt.
            Vergeef me dat dan maar. Ik ben altijd zo geweest en ik zal altijd zo blijven.

        • ClairVoyance schreef:

          Met alle respect Notis, maar je goochelt mij veel te veel met woorden.
          En dat goochelen ben je echt goed in. respect daarvoor !!
          Maar ik ga niet te veel energie verspillen om al je gegoochel met woordjes aan te tonen.
          Wat jij in een een paar minuutjes in een half alineaatje neerplemt , kost mij een dag tijd om de ontleden.
          Zo eindig je met: Jimmy Savile, Prins Charles, Ronald Bernard, Dutroux, Joris Demmink, Marianne Vaatstra, meisje van Nulde: allemaal niet echt gebeurd. Puur hoax toch?”
          Terwijl we het volgens mij hadden over satanisch ritueel kindermisbruik.
          Bovendien noem je sprookjesverteller en bankier Ronald Bernard, zonder enige schroom ook nog eens in dat rijtje.

  4. brain schreef:

    Tja, wordt eentonig van mijn kant misschien. Het is gewoon een goed artikel. Het is jammer dat the sheeple net als een consument opportunistisch
    en calculerend de informatie tot zich neemt welke the sheeple uitkomt.

  5. Martin Vrijland schreef:

    Interessant om te zien hoe de trollen overuren draaien om de zaak te redden. Zo zou ik een persoonlijk gesprek hebben gehad met deze dame (Nika Keilani) waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik heb mijn email inbox erop nagekeken, maar ik zie geen emailwisseling en een persoonlijk gesprek kan ik me toch echt niet herinneren.

    Hier de link: https://www.facebook.com/ronald.b.blij

    http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2017/08/reacties-ronald-b-blij-facebook.png

    • Martin Vrijland schreef:

      Ik wordt overigens al een tijd lang overspoeld met emails van fake emailadressen van mensen die zich als bijvoorbeeld David Icke voordoen (zie voorbeeld hieronder). Ook email kun je dus niet meer blind vertrouwen. Ik kan me voorstellen dat er dus ook mensen zijn die zich als mij voor doen en emails aan mensen versturen zonder dat ik daar de hand in heb. Het wordt steeds gekker. Feitelijk is het allemaal strafbaar, maar mijn aangiftes belanden onbehandeld op de stapel tot in lengte van dagen.

      http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2017/08/fake-email-david-icke.png

  6. brain schreef:

    Dat je die trollen achter je aan blijft krijgen, en nu wee via nep-accounts js eigenlijk een conpliment aan jou. Als hetgeen je schreef niet de waarheid was, had je hun aandacht niet gekregen.
    Tja, wie ziter hier achter.The masters in list en bedrog, de Babeloniers.

  7. Martin Vrijland schreef:

    Ook de hier (klik op onderstaande Facebook-link) geplaatste foto door Ronald B. Blij is weer een NLP trucje, waarbij de wit gemaakte woorden als het ware een anker (of opdracht) geven aan het onderbewustzijn. Ik heb er maar even een parodie op gemaakt:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1797845670233476&set=a.100660409952019.1352.100000241815348&type=3&theater

    http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2017/08/Ronald-Bernard-NLP-technique-foto-e1504036356842.png

  8. Jan Heuvelman schreef:

    De satansaanbidders mogen gewoon bij elkaar komen hoor en hun ding doen, dat is tegenwoordig allang toegestaan.
    valt onder de ´vrijheid van religie´.
    ze komen er zelf voor uit dat ze het kwaad ipv het goede willen.
    en als je denkt dat het wel meevalt met wat ze achter de schermen uitvoeren dan heb je echt geen mensenkennis.
    rituele kind opoffering is zo’n beetje volledig geaccepteerd, zie de abortus-slachthuizen,
    wat moet je nog meer voor bewijs!

    • Martin Vrijland schreef:

      Dat is mooi, maar dat bewijst nog niet dat Ronald Bernard het ook mee gemaakt heeft.
      Zijn krokedilletranen en NLP technieken bevestigen vooral dat hij het onderwerp gebruikt om de kijker naar zijn nieuwe Blije Bank te trekken.

  9. Camaron schreef:

    De voor het vee (mensenkudde) ontworpen matrix wordt gerund door een satanisch gezelschap van occult bezeten psychopaten. Het piramide-slavenmodel waarin mensen gevangen worden gehouden en waarin mensen door ‘abracadabra’ (de letteren en de getallen) buiten de realiteit worden geplaatst, is na mijn inziens een groot occult ritueel, een culruur van de dood. Waar wij getuigen van zijn is dat die masons een onbewuste, gehersenspoelde massa voor de gek blijft houden en waarop 24/7 experimenten op wordt losgelaten en spelletjes meegespeeld wordt.

  10. Notis schreef:

    Hier nog wat ouwe koek!

    Here Is Pedophile Billionaire Jeffrey Epstein’s Little Black Book
    247.52K
    Nick Bryant
    01/23/15 03:45PM
    Filed to: jeffrey epstein
    https://assets.documentcloud.org/documents/1508273/jeffrey-epsteins-little-black-book-redacted.pdf

    • Notis schreef:

      Vast ook een hoax! Let vooral op de vele zwartgemaakte passages.

      • Notis schreef:

        Zeggen dat er geen SRK (SRA) voorkomt op dezewereld is net zoiets als zeggen dat er geen oorlog voorkomt en geen oorlogsmisdaden.

        Opgemerkt dient te worden dat op dit moment in Syrië, Irak en Afghanistan en nog tal van plekken op deze wereld alle regels inzake de conventie van Geneve, de mensenrechten worden geschonden door finale oorlogsmisdaden. Helaas wordt in de door de zionisten opgekochte en gedomineerde massamedia (tv & krant) daar nergens melding van gemaakt, behalve dan de blatante propaganda kreten en de bevolking? De bevolking, zij slape voort.

        • ClairVoyance schreef:

          Notis, met alle respect, maar je verdraait mijn woorden.
          Ik heb nooit gezegd dat Satanisch Ritueel Kindermisbruik niet bestaat.
          Ik zeg enkel dat ik nooit enig bewijs heb gezien.
          Wel veel bewezen hoaxen. En of die hoaxes cover-ups zijn voor iets wat echt bestaat of dat het psy-ops zijn met een ander doel kan ik ook niet met zekerheid zeggen. Al heb ik wel mijn vermoedens. Die vermoedens ga ik nu even niet ventileren omdat het vreselijk ingewikkelde materie is.

          Epsteins kleine zwarte boekje ken ik natuurlijk.
          Ik ken m’n klassiekers.
          De door Epsteins georganiseerde orgieen met minderjarige hoeren, de foto van Prins Andrew met zijn -naar het schijnt- destijds minderjarige vriendin/hoer/gold digger.
          Laten we die perversiteiten van die zogenaamde elite APPELS noemen.
          En laten we SRK dan PEREN noemen.
          In die zin vergelijk je als het ware steeds appels met peren.

  11. ZandInOgen schreef:

    Het benoemen van het kwaad, kan je carrière en leven kosten. Iemand die het wel aandurfde om dit in een parlement aan te kaarten is de Belg Laurent Louis, hij is later onder grote druk afgetreden omdat hij het heeft aangdurft uit geheime autopsierapporten van Julie en Melissa te citeren en de politie rapporten van pedo DiRupo te openbaren. En dat in een land dat politieke hoofdstad van de E.U. herbergt. Nog los van de bizarre en macabere muurschilderingen in de binnenstad van Brussel:
    https://m.youtube.com/watch?v=73ojT6P5oZk

  12. ClairVoyance schreef:

    Of de serie ”Snuff videos et Satanisme” bewijst of het behalve georganiseerd kindermisbruik ook echt RSK (satanisch ritueel kindermisbruik) betreft durf ik niet met zekerheid te zeggen.

    Het lastige in deze interviews met Naomie of Noemie (het meisje met de grote bos haar) is dat ze -naast het strak vooruit kijken -met haar ogen voornamelijk naar rechtsboven- voor de kijker links- beweegt.Nooit naar linksboven -voor de kijker rechts.
    Dus dan ga je toch weer twijfelen aan het verhaal.
    Of is het misschien zo dat het lezen van lichaamstaal (voor de kijker naar linksboven oogbewegingen) enkel een indicatie van liegen is als het ons zo uitkomt.
    Of is Naomie zo getraumatiseerd dat bij haar de oogbewegingen andersom werken, of zijn de video’s in spiegelbeeld?

    • ClairVoyance schreef:

      @notis, ik ben blij dat je er weer bij bent.
      Ik was naarstig op zoek naar bewijzen voor satanisch ritueel kindermisbruik Ik heb geen moeite om mezelf te debunken, want mijn ego zit me niet in de weg. De waarheid is belangrijker.
      Toen ik bovenstaande video weer vond dacht ik toch wel te kunnen aantonen dat er satanisme in het spel is, maar toen ik de video-na jaren-eens beter bekeek, kreeg ik dus toch mijn twijfels of de getuige de waarheid spreekt.

      Ik herinnerde me opeens een specialist op het gebied van mindcontrol, Neil Sanders.
      Ik acht hem integer en dat is het allerbelangrijkst.
      Ik denk dat hij wel een paar missers maakt inzake enkele klokkenluiders zoals
      Arizona Wilder. Toch lijkt me het volgende interview interessant.
      Ik denk namelijk dat er wel sterke aanwijzingen zijn dat Michael Aquino van the church of satan/ Temple of Set betrokken is bij mindcontrol programma’s binnen de U.S Militairy.
      Dat zou kunnen wijzen op satanisch ritueel misbruik om zo ‘MK-Ultra’ manchurian candidates te creeren.
      Ik weet niet of satanisch ritueel misbruik effectiever zou zijn dan electroshocks om het beoogde doel (trauma based mindcontrol, dissociatieve identiteiten) te realiseren.
      Anyway, het interview in de volgende video lijkt me wel waardevol.En bekijk eventueel meer op NeilSanders website.

Leave a Reply

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten