De gehackte simulatie hypothese

Filed in DE SIMULATIE, NIEUWS ANALYSES by on 24 september 2018 1 Comment

bron: youtube.com

Vandaag kreeg ik van een lezer onderstaande YouTube video toegestuurd. De video stemde vrijwel direct blij verrast, om mij vervolgens de wenkbrauwen te doen fronsen. Het was op zijn minst enigszins opmerkelijk te noemen dat een Nederlander kort na de publicatie van mijn artikelen over de simulatietheorie, met een vergelijkbaar idee op de proppen komt. Aangezien ik inmiddels uit ervaring weet hoe de geheime diensten hun goed getrainde vangnetpionnen klaar hebben staan die een verhaal kopiëren om vervolgens de groep geïnteresseerden af te vangen, was ik enigszins op mijn hoede.

Toch deed het uitkijken van de video mij weer positief stemmen. In de video spreekt Roald Boom namelijk over de ziel en de oorspronkelijke bron en refereert hij ook naar de door mij genoemde natuurwetenschapper Tom Campbell. Het leek mij nuttig de video hier te plaatsen om daar zo een kort commentaar aan toe te kunnen voegen. Ik moet zeggen dat ik dus toch wel blij verrast was met de ontdekking van deze Roald Boom.

Boom wekte in eerste instantie de indruk dat hij gelooft in de ‘platte aarde theorie’ en een soort holografische projectie. Na het kijken van een andere video van zijn hand en ook na het uitkijken tot het slot van onderstaande video, wordt echter duidelijk dat hij dit (gelukkig) slechts als beeldspraak gebruikte. Het was daarom (mijns inziens) een ongelukkige keuze om deze beeldspraak te gebruiken. Ik ben het ook niet met die beeldspraak eens, maar voor sommige mensen is dergelijke beeldspraak wellicht de enige manier om een idee te vormen, omdat holografische projecties nu eenmaal onderdeel uitmaken van onze huidige technologische stand van zaken op het gebied van beeldprojectietechnieken.

Als je de kwantumfysica echt in zijn kern begrijpt, wordt de definitie van materie namelijk duidelijk zonder die beeldspraak. De kwantumfysica toont namelijk aan dat materie pas bestaat na waarneming. In een multiplayer game legt de eerste waarnemer de waarneming definitief vast. De materie wordt dan steeds door alle andere spelers in de zelfde vorm en op de zelfde locatie waargenomen (tenzij het een bewegend object is natuurlijk), onder invloed van de invalshoek. Dit wordt verklaard door het begrip ‘kwantumverstrengeling’ uit de kwantumfysica. Google’s online platform voor augmented reality games past een vergelijkbare methode toe in de zogenaamde cloud anker techniek. Feitelijk heeft het double slits experiment laten zien dat we vanuit deze ‘realiteit’ zelfs kunnen aantonen dat materie slechts en alleen bestaat als er een waarnemer is.

De betekenis van de term ‘superpositie’ uit de kwantumfysica is een duidelijke indicatie dat (in de beeldspraak) alle code al op de CD gebrand staat (of op de centrale server draait) en dat daarin alle keuzemogelijkheden van de game vastliggen. Als in de kwantumfysica gesproken wordt over het ‘uit superpositie komen’ van alle mogelijkheden, dan gebeurt eigenlijk hetzelfde als in een simulatie of game, waarin de speler een keuze maakt met zijn controller (joystick), waarna het resultaat zich op het scherm toont.

Ik raad aan om alle artikelen over de simulatie theorie (te vinden onder deze link) nog eens goed te lezen. Plaatsen we de beeldspraak door Roald Boom gebruikt (zijnde die van een holografische projector en een dome over een plat vlak) in dat perspectief, dan zou u duidelijk moeten worden (en ik hoop Roald ook als hij dit leest) dat er feitelijk geen sprake is van zo’n projectie, maar dat materie een datastroom is die uit superpositie komt door de waarneming van de ziel (in een multiplayer game, waarbij de eerste waarnemer voor de eerste materialisering zorgt). De waarnemer is in deze hypothese de ziel.

Roald legt mooi uit dat de ziel van oorsprong uit de oorspronkelijke datastroom komt. Vermoedelijk verwoord hij de theorie van Tom Campbell, die ik pas na het schrijven van meerdere artikelen over de simulatietheorie kreeg toegezonden door een lezer (maar wiens producties ik nog niet volledig bestudeerd heb). Waar ikzelf al tot de conclusie kwam dat onze simulatie een specifieke (Luciferiaanse) bouwer heeft, verwoord Roald het als een hack. Of hij dit zelf heeft bedacht of dat dit van Tom Campbell afkomstig is, weet ik niet, maar in ieder geval kom ik tot een vergelijkbare conclusie. Ik ben alleen nog iets specifieker over door wie deze simulatie gehackt (gebouwd) is.

De zogenaamde demonische entiteiten of archontische entiteiten zijn in mijn stellingname onderdeel van een laag in de simulatie (lees hier de toelichting). Er lopen als het ware meerdere simulaties, waarbinnen dit universum en onze ‘realiteit’ (die wij met onze hersenen en onze bio-avatar beleven) er één is. Ik kom heel specifiek tot de conclusie dat de simulatie waarin wij leven van Luciferiaanse oorsprong is. Je zou dus kunnen zeggen dat we in een Luciferiaanse hack leven.

Als ik de onderzoekingen van Wes Penre volg (zie hier de toelichting) en als ik mee ga in zijn theorie van een Orion systeem, waarin de Luciferiaanse simulatie draait, dan is er dus sprake van een simulatie binnen een simulatie. De Luciferiaanse simulatie draait dan in een Orion simulatie waarin wederom iemand de baas is; in dit geval een vrouwelijke entiteit. Het wordt dan steeds duidelijker dat er simulaties binnen simulaties leven, waarin mogelijk andere natuurwetten en regels gelden. Steeds blijft de ziel echter de waarnemer.

Het interessante aan de video van Roald Boom is dat hij naar mijn idee kort en bondig weet uit te leggen hoe de bewustzijnslagen zijn opgebouwd. Begin je dat te doorzien, dan moet ook duidelijk worden dat ergens vanuit de originele laag de hack hersteld kan worden. Hoewel ik deze toelichting nog mis in Roald’s verhaal, voeg ik die er (met uw goedvinden) graag zelf aan toe.

We kunnen de Luciferiaanse “hack” die onze ziel als het ware gevangen lijkt te houden in een reïncarnatiecyclus overstijgen door ons bewust te worden van onze oorsprong. We zijn de waarnemers in een multiplayer simulatie (of ‘game’ of hoe je het noemen wilt). Ergens in de 2e bewustzijnslaag (waar onze identiteit gevormd is) kunnen we de zaak oplossen en aanpakken. Het is dus de kunst om je te herinneren wie je bent. Net zoals je je kunt herinneren dat je niet het poppetje in de Playstation game bent, maar degene die aan de knoppen zit. Je was je alleen te veel met het poppetje in het spel gaan vereenzelvigen.

Gaat dan alles in deze wereld ineens goed en word je dan ineens rijk of welvarend of kerngezond enzovoort?

Nee, die vraagstelling is slechts en alleen het resultaat van het feit dat we ons zijn gaan vereenzelvigen met de avatar in de game (ons menselijk lichaam en ons brein met al haar ervaringen). Je gaat je dan beseffen dat deze game er helemaal niet toe doet. Je gaat je dan herinneren dat het er toe doet dat je je jouw oorspronkelijke staat van zijn (je oorspronkelijke laag) herinnert.

Deze game houdt ons vast via angst. De grootste angst-trigger is de angst voor de dood. Als je je herinnert wie je bent is de dood slechts het einde van deze illusie. Maar het kan best zinvol zijn als we vanuit onze originele positie deze hack proberen open te breken. Al was het alleen maar om andere zielen te verlossen van het feit dat ze zich zijn gaan vereenzelvigen met de avatar in de game en bang zijn om te sterven. Het is de kunst om al je angsten af te werpen. Die angst houdt je namelijk in de vereenzelviging met de simulatie.

27 Shares

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Wilfred Bakker schreef:

    “The illusion of freedom will continue for as long as it’s profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will take down the scenery, move the tables and chairs out of the way, then they will pull back the curtains and you will see the brick wall at the back of the theater.

    Frank Zappa

    “Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past.

    George Orwell

Leave a Reply

AVG Toestemming

Per 25 mei 2018 moeten wij u op de hoogte stellen van de nieuwe EU regelgeving omtrent de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Lees de privacy verklaring en voer uw toestemmingsinstellingen in of pas deze aan.

Privacy verklaring | Sluit
Instellingen
error: Content is protected !!

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten