Dienst Bewaken en Beveiligen (DBB) medewerkersrel rondom Geert Wilders blijkt een farce

Filed in NIEUWS ANALYSES by on 28 februari 2017 26 Comments

Geert-Wilders-DBB-beveiliger-marokkaan-nepDe rel rondom de Marokkaanse man die werkzaam was voor de Dienst Bewaken en Beveiligen (DBB) in het team van Geert Wilders, die informatie zou hebben gelekt naar een criminele organisatie, lijkt een farce te zijn. De man is door het OM weer op vrije voeten gesteld. De website van het OM meldt [citaatDe man die op 20 februari werd aangehouden, wordt ervan verdacht in de privésfeer informatie gedeeld te hebben over zijn werk. Op dit moment is uit het onderzoek niet gebleken dat hij informatie heeft gedeeld met een criminele organisatie. Waarom hebben we hier geen 1 mainstream media kanaal iets over horen zeggen? Of heb ik niet goed opgelet? De beste man is waarschijnlijk gebruikt om Geert Wilders wat extra kiezers te bezorgen. Eerder wees ik al op een geplande verschuiving naar het rechts-populisme, met daaropvolgend een bewust geplande ineenstorting van de economie (lees hier). Kortom: Wilders moet de verkiezingen winnen.

We kunnen de media nu toch wel nadrukkelijk betichten van het verspreiden van nepnieuws. Er werd een hele rel opgetuigd om een man uit het DBB team van Geert Wilders die waarschijnlijk alleen tegen zijn vriendin heeft gezegd wat voor werkzaamheden hij deed. Verder meldt het OM [citaat] Omdat de man tot donderdag ‘in beperkingen’ zat, kon het OM eerder deze informatie niet delen. De man blijft verdachte. Het onderzoek duurt voort. Natuurlijk niet, de media hype moest even in volle glorie zijn werk kunnen doen. Waarom kreeg een organisatie als Nieuwsuur of kregen andere mainstream media kanalen het niet voor elkaar om wat meer informatie los te peuteren bij het OM alvorens ze het verhaal zo hypeten en Wilders een martelaarsstatus wisten te bezorgen?

We hebben hier waarschijnlijk te maken met een zeer geraffineerde media strategie om Geert Wilders meer stemmen te bezorgen. Dat noemen we ook wel Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP). Daarbij gaat het om het programmeren van uw onderbewustzijn met technieken die uw bewuste denkproces niet opvallen. Reclamemakers maken hier veel gebruik van. Als ik bijvoorbeeld zeg: “Denk niet aan een zwarte kat”, dan is het eerste waar u aan denkt ‘een zwarte kat’. Wat waarschijnlijk is blijven hangen in de berichtgeving aangaande Wilders en de gearresteerde DBB medewerker, zijn de woorden ‘Wilders‘ en ‘Marokkaan‘. Dat legt weer een onbewuste associatie met de islamitische bevolking en de inmiddels opgeklopte weerstand tegen die bevolkingsgroep. Het draagt dus onbewust bij aan het ‘anti islam sentiment’ via de “hypnose ankers” die al eerder gelegd werden door Geert Wilders in zijn ‘minder Marokkanen’ uitspraak. Ik ga hier geen cursus NLP of subliminale programmering geven. Daarvoor kunt u meerdere YouTube filmpjes vinden van bijvoorbeeld Derren Brown. Wel wijs ik op de strategische bedrijven die door media en overheden ingehuurd worden om dergelijke technieken toe te passen (zie hier). Deze nepnieuws campagne zal dus waarschijnlijk een positief effect hebben voor het aantal stemmen dat Geert Wilders mag binnen hengelen. Met dank aan het OM en de onbetrouwbare mainstream media.

Wilt u betrouwbare nieuwsanalyses blijven ontvangen? Steun dan deze site en word lid. Klik op deze link.

om-niet-in-beroep-dbb-medewerker-geert-wilders

Bron linkvermeldingen: om.nl

Tags: , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (26)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Martin Vrijland schreef:

    Tja..het bekende gebrul van valse emailadressen begint dan natuurlijk ook meteen weer:

    http://www.beyondthematrix.nl/wp-content/uploads/2017/02/david-jan-van-der-dood.jpg

    • Averroes schreef:

      @Martin, je bent warm en als je de waarheid benaderd of de spijker op z’n kop slaat dan volgt er weerstand. Het is precies zoals Arthur Schopenhauer zei, de waarheid doorloopt drie stadia:
      – Eerst wordt de waarheid geridiculiseerd.
      – Vervolgens wordt zij sterk tegengewerkt.
      – Dan wordt de waarheid beschouwd alsof het vanzelfsprekend is.

      Misschien kun je deze vriendelijke vriend vragen waar hij in de nacht van 4 op 5 oktober 1992 was.
      En of hij bekend is met de Israëlische wapendepots op Schiphol, waar zich ook nucleaire wapens bevinden. Werkt hij misschien voor ICTS?

        • Averroes schreef:

          De reden voor de snelle inzet van de geheime diensten moet vrijwel zeker in de militaire lading van het ramptoestel worden gezocht. Aanvankelijk werd die lading ontkend, maar anderhalf jaar na de ramp gaf het ministerie van verkeer en waterstaat toe dat er ‘onderdelen voor geschut’ in het vliegtuig hadden gezeten. Later bleken er ook raket-onderdelen aan boord te zijn geweest. Een paar dagen geleden stuurde minister Jorritsma van verkeer (nauwelijks leesbare) vrachtbrieven naar de Tweede Kamer waarop naast zeer veel ongespecificeerd militaire materiaal ook ‘geheime torpedo-onderdelen’ worden genoemd.

          De Franse ‘hulptroepen’ komen gek genoeg niet voor in officiële logboeken over de ramp; dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld twee Engelse Lockerbie-deskundigen (in het Britse dorp stortte in 1988 een Panam-Boeing neer op een rij woonhuizen). Parijs is de zetel van Israëls belangrijkste militaire missie voor West-Europa en ook de Mossad heeft er een grote vestiging.

          Het militaire karakter van de rampvlucht, die op 4 oktober 1992 aan 43 mensen het leven heeft gekost, wordt bevestigd door uitspraken van een ooggetuige. Die heeft een dag na de ramp twee mannen aangesproken in “een soort witte overalls en voorzien van aluminiumkoffertjes, zoals fotografen die wel hebben”. Op zijn vraag wat zij daar deden, lieten zij hem geïrriteerd in het Engels weten: “Dat is erg moeilijk uit te leggen, omdat het een militair vliegtuig was.” Even later zag de ooggetuige de twee wegrijden in een Peugeot met Frans nummerbord die geparkeerd stond achter politiebureau Ganzenhoef in de Bijlmer.
          https://www.trouw.nl/home/geheime-diensten-struinden-terrein-bijlmerramp-af~aacf8378/

          • PasOpRokenVoorkomtHersenspoeling schreef:

            Toen ik trailerchauffeur op Schiphol was voor expeditie bedrijven, dus im-en export ophalen en wegbrengen heb ik bizarre dingen meegemaakt.
            Soms maffia en drugsgerelateerde zaken, mee moeten werken met fraude van luchtvrachtdocumenten (airwaybills en T-1tjes) ivm om-labelen producten (kleding,speelgoed,rozen. De rozen uit afrika werd rozen afkomstig van nederlandse kweker in nederland(dus rozen met plasticje afrika wegbrengen naar rozenkweker met porsche voor de deur, volgende dag diezelfde rozen ophalen met plasticje eromheen van kweker in nederland, sharonfruit uit israel werd kaki uit turkije etc. etc )
            Vlak na 911 kregen we een anti-terreurcurcus en kregen we te maken met de meest idiote controles( maar geen controles op omlabelen en dus fraude met airwaybills) en de afkorting voor Bombay (BOM) werd iets anders omdat anders op de cargo staat dat er een bom in zit.:D

            Maar het meest opmerkelijke was dat je bij alle- op één na- luchtvrachtbedrijven urenlang met je documenten in de rij moest staan, en daarna urenlang op je beurt moest wachten om te lossen, maar nu komt het gekke, je voelt hem misschien al aankomen….
            Bij El-Al was de documentenafhandeling het tegenovergestelde van de andere cargo afhandelaars. Je kwam binnenwandelen zonder allerlei beveiliging, kon het kantoor binnenwandelen. mocht de stapel luchtvrachtdocumenten op de balie neergooien en meteen lossen. Ook het lossen ging extreem vlot. Ondanks deze relaxte,vlotte manier van lossen heerste er een heel apart sfeertje.(ik wist toen nog niets van geopolitiek) Er werkten in de loods voornamelijk aliëns. uhh, nee, ik bedoel niet die aliëns. Ik bedoel vreemd-engels-accent-talige arrogante robotachtige vrouwen.
            Maar wat ik vooral bedoel te zeggen,El-Al was als enige air-cargo loods duidelijk niet bang voor bommen en verkeerde aantallen colli. Vond ik toen al vreemd.

          • Averroes schreef:

            @PORVH, Merkte het zelf toen ik nog op Schiphol kwam aan de zware beveiliging bij de check in’s rondom Israëlische vluchten met name El Al. Je zag soldaten staan met uzi’s, kun je het voorstellen soldaten van een vreemde mogendheid op internationaal grondgebied die zwaar bewapend tussen de burgerbevolking staan.

            Dit alleen al geeft aan dat ze heel wat in de melk te brokkelen hebben. Bekend met ICTS International N.V.? Of heb je te maken gehad met lui van deze firma?
            ————————————————————————————————————

            ICTS International N.V. is a Dutch firm that develops products and provides consulting and personnel services in the field of aviation and general security.[1][2] It was established in 1982, by former members of the Shin Bet, Israel’s internal security agency, and El Al airline security agents.

            Executive Officers of ICTS International include Menachem J. Atzmon (Chairman of the Supervisory Board since 2004), Ran Langer (Managing Director since 2004), and Alon Raich (CFO since 2008).[9] Atzmon holds controlling shares, owning more than 60% of ICTS International through a family trust.[

            Headquarters Schiphol-Oost, Haarlemmermeer, Netherlands
            https:// books.google.ca/books?id=2LR-nUuQ1lgC&pg=PA342&dq=%22icts+international%22&lr=&as_brr=3&cd=13&hl=nl#v=onepage&q=%22icts%20international%22&f=false

          • Averroes schreef:

            The Israeli firm ICTS International (not to be confused with ICTS Europe, which is a different company), and two of its subsidiaries are at the crux of an international investigation in recent days, as experts try to pinpoint the reasons for the security failure that enabled Umar Farouk Abdulmutallab to board Northwest flight 253 and attempt to set alight explosives hidden in his underwear.

            A Haaretz investigation has learned that the security officers and their supervisor should have suspected the passenger, even without having early intelligence available to them.

            At this time, ICTS and the Dutch security firm G4S are hurling recriminations at each other, as are the authorities at Schiphol Airport in Amsterdam, the Federal Aviation Authority and U.S. intelligence officials.

            The ICTS daughter company, I-SEC, has another daughter company – called PI (Pro-Check International). The firms provide security services to airports: consultation, instruction, training, inspection and supervision.
            http://www.haaretz.com/israeli-firm-blasted-for-letting-would-be-plane-bomber-slip-through-1.261107

          • PasOpRokenVoorkomtHersenspoeling schreef:

            Die naam ICTS komt me wel bekend voor, waarschijnlijk had ik er zelfs wel een pasje van. Maar is lang geleden dus weet niet meer precies.
            Die linker gast in de video hierboven die ken ik wel van gezicht. Zo’n kop vergeet je niet snel. Als je z’n kop zo bekijkt zou je al zeggen dat hij meer weet.

          • PasOpRokenVoorkomtHersenspoeling schreef:

            Dus die gast die 100% zeker werkte bij ICTS op schiphol, speelde later mee in een hoax waar ie gearresteerd wordt als hijacker begrijp ik. En hij is volgens de videomaker een soort MK ultra. Heb ik dat goed begrepen?

      • Martin Vrijland schreef:

        Het is natuurlijk een vals emailadres. Ik vraag me af of Schiphol het goed vindt dat mensen zomaar schiphol.nl in het emailsadres vermelden. Ik ben wel gewend aan dit soort gebrul. Meestal zijn het bedreigingen; deze keer is de toon nog mild. Aangifte doen bij de politie heeft geen nut, want die zweren trouw aan de koning, maar doen verder weinig om de Burger Service Nummers te beschermen.

      • Camera schreef:

        @Averroes

        Wel jammer dat ze in dat gesprek boven voorbij gegaan zijn aan het feit dat er misschien helemaal geen vliegtuig is neergehaald…(mensen zijn voor geld tot alles in staat, zelfs het bombarderen van steden hoort daarbij als je in het betaalde leger zit)
        Is het meest logische want er waren geen rookstrepen in de lucht bij neergang maar stond wel in de brand, er was ook geen krater in de drasige grond onder de motor(4000kg)

  2. Notis schreef:

    OP Lange Mars belangrijk artikel over de Verkiezingen: zie

    http://delangemars.nl/2017/02/28/best-bewaarde-geheim-van-verkiezingen-2017/

    Argumenten vooral dat de kleine partijen, de nieuwkomers zogezegd in de media bewust geen aandacht krijgen.
    Schurken blijven schurken maar het liefst wel onder mekaar…

  3. Averroes schreef:

    Ik denk dat we de spin in het web hebben gelokaliseerd 😉 :

    ICTS also somehow missed several of the alleged 9/11 hijackers who allegedly flew out of Boston’s Logan airport on September 11th 2001. ICTS also handled security for London’s bus network during the July 7, 2005, ‘suicide’ bomb attacks. In fact, two of its subsidiaries, ICTS UK and ICTS Europe Systems, are based at Tavistock House, Tavistock Square in London, scene of the London Stagecoach bus bombing that day.
    http://www.globalresearch.ca/former-israeli-intelligence-operatives-run-security-at-brussels-airport/5516262
    http://yournewswire.com/israel-linked-to-istanbul-airport-terror-attack/
    http://www.911myths.com/images/a/ab/Team7_Box18_FlightInfoTables.pdf
    https:// http://www.archives.gov/files/research/9-11/staff-report.pdf

  4. Averroes schreef:

    ICTS also somehow missed several of the alleged 9/11 hijackers who allegedly flew out of Boston’s Logan airport on September 11th 2001. ICTS also handled security for London’s bus network during the July 7, 2005, ‘suicide’ bomb attacks. In fact, two of its subsidiaries, ICTS UK and ICTS Europe Systems, are based at Tavistock House, Tavistock Square in London, scene of the London Stagecoach bus bombing that day.

    That’s quite a record, all in all. And we have to wonder how many terror attacks could have been prevented, how many innocent lives saved, how much further we might be today from a burgeoning police state, if outfits like ICTS and those that support them had not allowed so many unlikely and hapless ‘Muslim terrorists’ to “slip through”.

    Of all the authoritarian ‘leaders’ that benefit from the insecurity created by ‘Muslim terrorism’, the political elite of the state of Israel benefit the most. And of all the people who suffer from terrorist attacks, people of Muslim faith suffer by far the most. Israel, a country created on stolen Palestinian land and surrounded by Muslims, requires the continued threat of ‘Islamic terrorism’ to justify its existence. In pushing this insane agenda so far, by encouraging Europe and the ‘West’ to adopt Israeli attitudes towards Palestinians, it seems that the conditions are being created whereby the events of Nazi Germany may well repeat, only this time with Muslims in the position of the Jews.
    http://www.globalresearch.ca/former-israeli-intelligence-operatives-run-security-at-brussels-airport/5516262
    https:// wikispooks.com/wiki/9-11/Israel_did_it

    Hours before the House version of the first Patriot Act went to a vote, “technical corrections” were inserted into the body of the legislation whereby foreign security companies such as ICTS-International would be immune from lawsuits related to the events of 9/11. Talk about not being available for deposition! This “Patriot” act legislative sleight of hand occurred before the inception of the 9/11 Commission when Fearless Leader George W. Bush was still resisting the very IDEA of an investigation into 9/11. Hence, in the face of an institutional cover-up, citizens were denied the possibility of a discovery process which is normally afforded to litigants. Without such discovery process, ICTS-International would never be compelled by a court of law to give testimony and show evidence related to the missing airport video surveillance tapes of 9/11 or any other aspect of security measures in place on 9/11. [rense.com]
    “Evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It’s classified information.”

    US official quoted in Carl Cameron’s Fox News report on the Israeli spy ring.
    “Investigators within the DEA, INS and FBI have all told Fox News that to pursue or even suggest Israeli spying … is considered career suicide.”

    Carl Cameron, as quoted in The Spies Who Came In From The Art Sale
    “While I agree with you, if I say anything about US geopolitical interests with Israel, I might as well clean off my desk.”

    Unnamed reporter as quoted in American Media Censorship and Israel
    http://www.whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ICTS.html
    https://kendoc911.wordpress.com/israeli-connections-to-911/israeli-corporations/

  5. Averroes schreef:

    In the London Bombings of 7th July 2005 the number 30 Bus blew up just in front of the Headquarters of the Israeli Security firm ICTS. Next door to the Tavistock Institute

    http://www.tubechop.com/watch/1417309
    http://pilotsfor911truth.org/forum/index.php?showtopic=22464

  6. Averroes schreef:

    Het wordt tijd de kanker te benoemen en de voedingsbodem weg te halen:

    (PNS) AMSTERDAM – The Dutch Parliament is just this month holding public hearings to determine vital facts about an October 1992 airplane accident.

    The El Al Boeing 747 crashed into an apartment building in Bijlmeer, a suburb of Amsterdam, killing 39 people on the ground and four aboard the plane. It was carrying a secret cargo that included the main chemical ingredients for the nerve gas sarin, as well as depleted uranium (DU). Dutch journalists allege it was carrying weapons-grade plutonium as well.

    As many as 2,000 local residents and firemen have reported health complaints that they attribute to the crash. Many report loss of hair in the weeks after the crash, a sign of radiation disease.

    The hearings at The Hague follow six years of investigation by Dutch journalists Vincent Dekker and Pierre Heyboer with the Volkskrant newspaper. The most important witnesses will not be present, however – officials of the Bush administration.

    The flight stopped at Amsterdam’s Schiphol Airport for refueling en route from New York to Tel Aviv. On October 4 last year, the sixth anniversary of the crash, the Dutch transport ministry leaked to a newspaper an El Al bill of lading that shows the plane was carrying 190 liters of dimethyl methylphosphonate (DMMP), four liters of isopropanol, and an undisclosed amount of hydrofluoric acid.

    The chemicals were being sent to a super-secret weapons facility, called the Israel Institute for Biological Research (IIBR), south of Tel Aviv.

    The Israeli government has claimed that the chemicals were intended for testing gas masks. But most military services use only a few grams for such purposes. The chemicals aboard the El Al jet were enough to produce 270 kilograms of sarin nerve gas – enough to annihilate the populations of many major cities.

    The sarin components came from the Solkatronics chemical plant in Morrisville, Pennsylvania, then owned by Solvay, a chemical corporation based in Brussels, Belgium. International transport of such materials is a violation of the Chemical Weapons Treaty, signed by the U.S..

    The El Al jet also carried at least 800 kilograms of depleted uranium (DU), used as ballast to balance the jet’s cargo. Burned DU releases uranium dust, which is known to cause lung cancer and other diseases.

    Dutch authorities and El Al admit Flight LY1862 carried sarin components and DU, but refuse to provide details on six tons of military cargo. According to airport security personnel, the plane carried seven pallets of unspecified munitions.

    Journalist Dekker claims, on the basis of leaks from Dutch officials, that the jet carried 27 kilograms of weapons-grade plutonium, enough to make seven warheads the size of the bomb that was dropped on Nagasaki in 1945.

    In addition, soil samples taken at the crash site have turned up evidence suggesting that nuclear weapons technology was being illegally shipped from the U.S. to Israel.

    The El Al jet landed and took off at Schiphol, one of the world’s busiest civilian airports, and flew across the most densely populated area of Europe. If 27 kilograms of plutonium had bounced into the burning wreckage, nearly all of Western Europe would have faced a nuclear emergency bigger than the Chernobyl accident.

    Dutch and Israeli authorities apparently organized a cover-up. Most documents taken from El Al officials have disappeared. Police audio tapes and 42 videotapes taken by firefighters were shredded. Firemen claimed that they turned in the cockpit voice recorder, or “black box”, but the government denies that it was ever found. Metal parts from the wreckage were recycled and melted down before a proper investigation could begin.

    Residents report seeing helicopters, painted black and without markings, landing in their neighborhood. Others tell of a French-speaking team searching the area, and a group of men speaking English, some clad in white chemical protective suits, carrying a heavy box covered with a white cloth.

    The Dutch authorities have denied that these events ever happened.

    Journalists say Dutch security officials have told them that the Netherlands has allowed Israel to make secret military air shipments through Schiphol since the 1950s. The shipments apparently are outside the Atlantic Alliance military treaties because the aircraft going to Israel are not refueled at NATO airbases but at the commercial airport of Schiphol.

    “Schiphol has become a hub for secret weapons transfers because El Al has special status there. Dutch authorities have no jurisdiction over Israeli activities at the airport,” said Henk van der Belt, a member of an investigation team set up by Bijlmeer residents.

    Every Sunday at sundown, an El Al cargo plane stops at Schiphol, refueling midway on the long journey between New York and Tel Aviv. All Israel-bound cargo is put inside a vacuum chamber in an underground bunker to test it for bombs equipped with altimeter triggers. But the flight does not appear on any airport video monitors; there is not even an El Al check-in counter. Documents for air freight to Israel are handled inside an unmarked room.

    A photo taken just before the 1992 accident showed that the engine of the El Al jet was off-center, indicating it was previously damaged.

    Airport workers in Cologne, Germany, where the jet refueled on its way to New York, say the plane collided with an airport ground vehicle there. In other words, the cargo jet loaded with U.S.-made sarin, uranium, and plutonium could have crashed in New York, but it turned out to be a time bomb flying to the heart of Europe.

  7. Notis schreef:

    Even off the rec maar wel verwant met de veiligheidVuiligheid in in Nederland!

    2 dagen geleden werd een 41jarige vrouw neergestoken vlakbij de Rabo bank in Utrecht door een 31 jarige rennende man.

    Dus moet je je voorstellen een man gaat een beetje rennen steekt de weg over en botst precies midden op de zebra tegen een vrouw die van der werk komt en denkt: weet je wat ik steek die mevrouw gewoon effe neer en dan loop ik gauw door, wie doet me wat! Rennend botst hij tegen haar aan, pakt even snel zijn mes of rende hij al met getrokken mes?

    Totaal onwaarschijnlijk verhaal, hoewel het hele Rabo pand/personeel in diepe rouw, bloemen, rouwbijeenkomsten, condoleanceregister en ga zo maar door.
    Hou mij ten goede als het echt waar is dan is dat vreselijk en dan ook mijn diepgemeende condoleance met de nabestaanden en de rest van Nederland, maar ik heb zekere twijfels en vooral vragen.

    1) Wie was die man en wat was zijn motief?
    Het schijnt een Pool te zijn
    zie: http://www.ad.nl/utrecht/corrie-was-op-verkeerd-moment-op-de-verkeerde-plaats~a53b2424/
    Motief waanzinnige verwarde man of crime passionel of…gewoon de mensen in Nederland nog banger maken dan ze al zijn?
    De aandacht op de huidige nog steeds forse instroom van Islamieten, Afrikanen, Syriers, Irakezen etc wordt op het ogenblik verdacht veel UIT het nieuws gehouden idem de vele incidenten in de AZC”s e.d.
    Kortom de verwarde Syrier, de vurige Afrikaan, de seksueel geborneerde islamieten enz hebben we al een beetje gehad, daar zijn we nu al zo’n beetje doodsbang voor, nu dus maar de wild om zich heen stekende Pool, een blanke dus.
    We moeten dus bang zijn, doodsbang voor alles en iedereen, bruin, zwart of wit. Nu geel nog. Wanneer de eerste verwarde Japanner of Chinees?
    Zou dat agenda er wellicht niet achter kunnen zitten? Het is maar een vraag mensen.

    Maar hoe kan dat dan het hele voltallige Rabo pesoneel kent haar toch, zker met zo’n mooie dubbele naam, en haar familie dan, haar kinderen. Tja alles kan alles is mogelijk zolang we het nniet weten cq mogen weten en de dader volkomen afgeschermd uiteraard alleen met zn advocaat mag praten.

    • Notis schreef:

      Het AD:
      “slachtoffer had nog niet in de gaten dat ze was gestoken en liep nog even door….”
      (vertelt bouwvakker, nee professoren lopen niet buiten)

      “dader met blauwe sjaal en vest kwam teruggerend en toen konden zullie(politie) hem pakken…”
      (vertelt nog een andere bouwvakker…dus ook een klus in de buurt )

      • Camera schreef:

        @Notis,compleet off topic maar ja,

        Die bouwvakkers dat zou kunnen, er is een bouwplaats op 20 meter afstand, zie foto’s.
        En er waren binnen korte tijd tijd 6 politieauto’s, verschillende ambulance’s en een helikopter en ze is door een shovel, volgens het bericht, uit de wind gehouden.
        En het slachtoffer is naar een “specialistisch ziekenhuikenhuis” gebracht, zie krant…
        Dat is dan inderdaad weer vreemd, je verwacht dat ze naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis (Diakonessehuis) gebracht wordt, wat is dat een specialistisch ziekenhuis?

        https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1580267/

        • Camera schreef:

          excuus voor foutjes in de zinnen.

          En natuurlijk weten we allemaal dat in Beverwijk bijvoorbeeld zich een specialistisch ziekenhuis bevindt. Het Diakonesse ziekenhuis Utrecht is zeer goed aangeschreven en heeft intensive care en alles, of mocht de naam van het ziekenhuis niet genoemd worden…

  8. PasOpRokenVoorkomtHersenspoeling schreef:

    RUN !!!

Leave a Reply

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten