Wat u nog moet ontdekken is dat de gehele wereld een toneelpodium is, door de laatste stap in het ontwaken te zetten. Dacht u nog dat er wel oprechte politici zijn die het echt goed met u voor hebben en dacht u nog dat u slechts op bepaalde gebieden bespeeld wordt, dan bent u toe aan de volgende fase waarin u ontdekt dat William Shakespeare gelijk had toen hij zei ‘All the world’s a stage’. All the world; niet slechts een klein gedeelte.
Natuurlijk zijn er goedgebekte politici die precies zeggen wat u wilt horen, namelijk de 2030 agenda; het World Economic Forum en al haar pionnen binnen overheden; de Great Reset, enzovoort, enzovoort, maar diezelfde politici voeren die show op binnen het systeem en geven daarmee het systeem energie, zoals in voorgaande artikelen zoveel uitgelegd op basis van de springveer. Als je een springveer indrukt bouwt deze potentiële energie op en die energie duwt weer terug. U moet nog één extra stap zetten in het ontwakingsproces.
Als iemand oprechte kritiek lijkt te leveren, is dat nog steeds het indrukken van de springveer. Daadwerkelijke verandering komt echter door het loslaten van die springveer.
“U moet op onze partij stemmen, want wij durven te zeggen waar het op staat!” Nee, door te stemmen geeft u potentiële energie aan een systeem dat in de basis maar één doel heeft en dat is de systeemautoriteit handhaven. Die autoriteit die gebaseerd is op een onverkozen grondwet (door zogenaamde “notabelen”) en een onverkozen monarch die alle wetten aftekent (wiens rol als zijnde ceremonieel aan u verkocht wordt, maar feitelijk absoluut is).
‘All the world is a stage’ wil zeggen: de gehele wereld, dus ook die van de oppositie. Die oppositie drukt namens u tegen de springveer, maar geeft die springveer de alibi’s om nog harder terug te drukken. Zo kan Thierry Baudet prachtige kritiek leveren op de tweede kamer, maar ze ondertussen het alibi geven om weg te lopen tijdens een debat en toe te werken naar ‘de spraak en gedachtenpolitie’. Die geweldige klinkende kritiek is daarmee de katalysator in het proces van vrijheidsinperking.
Is er iemand in die tweede kamer der beroepsacteurs geweest die tijdens de corona-psyop geroepen heeft “Er bestaan geen besmettelijke virussen! Alle maatregelen zijn gebaseerd op een leugen!”? Nee, maar wel achteraf roepen dat het niet correct was om te zwijgen en boeken verkopen om de zakken te vullen. Is er iemand in die tweede kamer die u zal melden “Er is geen oorlog! Het is een Hollywood style filmproductie in samenspel tussen het Westen en Rusland, om zo tekorten en inflatie te creëren, die mensen in rantsoenering dwingt; de Great Reset agenda!”? Nee, allen houden het geloof in een oorlog in stand.
“Nou ja zeg, er is niemand in de alternatieve media die zegt dat er geen besmettelijkheid bestaat en er is niemand die zegt dat er geen oorlog is! En als niemand het zegt, zal het vast niet kloppen.” Dat komt omdat u nog niet wil zien wat William Shakespeare u al vertelde: All the world is a stage.
Ook de alternatieve media zijn de laatste jaren in no-time opgeschaald. Het barst van de fancy kanalen die allemaal dezelfde boodschap herhalen, van het bestaan van besmettelijkheid (maar dan meer een griepje) tot het bestaan van een oorlog (maar dan ligt het niet zozeer aan Poetin, maar aan de NAVO expansiedrift). De media en alternatieve media bedienen u met beide kanten van de leugenperceptie, net zoals de mainstream partijen versus de oppositie in de politiek.
“Ja, maar ik zie toch echt beelden van die oorlog”. All the world’s a stage; niet 50% of 20%. Nee, ook de Patrick Lancasters van deze wereld (de alternatieve media) laten u een Hollywood productie zien. De oorlog is, net zoals de virushoax, volledig in scene gezet. Ja, er wordt wel geschoten en ja, er vallen wel hier en daar offers (slachtoffers), maar de grote volksverhuizing wordt eerst gerealiseerd, waarna de tanks en raketten de lege gebouwen mogen platgooien; ten bate van de filmproductie en de wederopbouw in de vorm van smart cities.
Het spel wordt op wereldschaal gespeeld en er is sprake van een masterscript. Dat script wordt door ALLE politici ondersteund; ook door diegene met ogenschijnlijke kritiek op het script, omdat zij meedoen aan het toneelstukje dat de oorlogsillusie in stand houdt.
De virusillusie en de oorlogsillusie dragen beide bij aan het realiseren van het via tekorten en inflatie klemzetten van de massa. Die tekorten leiden tot digitale rantsoenering en tot het ‘You will own nothing’. Het ‘and you will be happy about it’, heeft te maken met het feit dat het vaccin de bevolking vanuit de cloud in een wandelende Android heeft verandert. De vaccins zijn het CRISPR enzym dat in combinatie met grafeenoxide de lees- en schrijf functionliteit op DNA niveau biedt en het grafeenoxide doordringt de bloed-hersenbarrière, waardoor het brein in een op afstand leesbare en schrijfbare terminal verandert, waardoor elke kritische gedachte overschreven kan worden.
Laat u niet langer afleiden door schijndiscussie in een volledig op acteerwerk gebaseerde tweede kamer. Ook die politici die het hardst roepen dat alles in die kamer acteerwerk is, staan daar zelf te acteren. Allen hebben zij trouw gezworen aan de monarch. Allen ontvangen een salaris van het systeem dat zij ogenschijnlijk bestrijden en allen lokken zij u naar de stembus, waar u het systeem opnieuw legitimiteit geeft. All the world’s a stage! All of it!
Heeft u het boek/essay ‘Vrijheid kan vandaag beginnen’ gelezen, dan heeft u inmiddels de ware betekenis van ‘a stage’ ontdekt. De werkelijkheid zoals wij die waarnemen is op alle fronten gevormd via illusionaire invulling. All the world’s a stage! All of it!
4 Comments
Let in deze dan ook op de Canadees Poilievre
dat is het helemaal Martin. Wij in België kozen niet voor vivaldi, de eu en vdlayen maar kregen ze wel in onze nek gepoot.
Wat we ook ongewild allemaal doen is “voorspellend programmeren” omdat we er nood aan hebben elkaar te informeren, verwittigen, troosten. Want we voelen ons alleen en zouden juist nu moeten samen werken. Maar dat hebben ze ons nooit geleerd, integendeel.
De beste samenwerking is zelf aan het werk gaan en de enige juiste richting kiezen: weg van het systeem.
Als één schaap over de dam is blijkt het ineens geen schaap te zijn.
We leven in een circus/cirkel/circuit.
We willen en komen eruit!