Heeft u zich wel eens afgevraagd waarom er zoveel mensen bij de crashsite konden komen terwijl in alle media werd beweerd hoe gevaarlijk het wel niet was? Op 28 juli kondigde Nederland aan dat er vele tientallen, mogelijk zelfs honderden politiemensen, marechaussees en forensisch experts aan een missie richting de “crash site” deel zouden nemen. Op 27 juli zien we echter hoe twee ouders van een Australische die zou zijn omgekomen gewoon zonder problemen ongehinderd op de plaats des onheils rondlopen. We kunnen wel blijven draaien in het cirkeltje van: “Ik kende iemand die betrokken was bij de vliegramp, dus hoe verklaar je dat dan?”, maar als de bewijzen zich opstapelen dat er zaken niet kloppen, dan moet de vraag ‘waar al de verdwenen mensen zijn gebleven‘ niet aan de kritische schrijvers en onderzoekers gesteld worden, maar dan moet men zich achter de oren krabben en de overheid ter verantwoording roepen. Als een getuige van het eerste uur meldt dat het er erg veel op leek dat er plastic poppen gebruikt zijn en daarbij nog een lijst andere opmerkelijke constateringen doet (zie hier), dan is dit extra reden om kritisch naar deze zaak te blijven kijken.
In onderstaand filmpje ziet u hoe Angela en George Dyczynski een 3 daagse reis vanuit Australië ondernemen om naar de plaats des onheils te gaan. Dat is eigenlijk wel een logische reactie. Het is opvallend dat er zo weinig Nederlandse nabestaanden die moeite hebben genomen. Toch is het zeer opmerkelijk dat er geen ‘separatist’ te bekennen is. Blijkbaar is de plek volkomen veilig. Dit alles vindt plaats 1 dag voordat Nederland aankondigt een beveiligde missie naar de plek te sturen. Het zou immers volkomen onveilig zijn. Het is zelfs “zo onveilig” dat de Engelse krant Dailymail op 25 juli een stel mensen laat zien die met baby op de arm op de rampplek aan het rondkijken zijn. Ook zijn er meerdere camerabeelden van burgeronderzoekers bekend waaruit blijkt dat het allemaal helemaal niet zo onveilig was als werd geïnsinueerd in de Main Stream Media. Dit alles speelt zich dus af in de periode waarin de media maar blijven herhalen hoe gevaarlijk het gebied is. Waarom konden Angela en George Dyczynski daar dan zomaar ongestoord rondlopen en ook nog gefilmd worden?
Voor de Engelstaligen onder u is het bijna lachwekkend om te horen wat de moeder van Fatima Dyczynski allemaal uitkraamt. Fatima staat natuurlijk op de passagierslijst en wellicht is het de lezer ontgaan, maar die passagierslijst stond al in maart 2014 op het internet. Alleen dat al is onomstotelijk bewijs dat we hier met een vreselijke grote leugen te maken hebben. De maker van onderstaand YouTube filmpje bekijkt vrijwel alles wat er op het internet te vinden is over Fatima Dyczynski en alles draait om haar toekomstdroom astronaut te worden. Haar LinkedIn profiel (13:14 min.) laat niets zien waaruit blijkt dat Fatima Dyczynski eigenlijk gewoon een actrice is. Nu kan dit ook weer worden weggewuifd als een toevalligheid of met opmerkingen als: “Dat zegt toch helemaal niets, ze hoeft toch niet haar hobby’s op haar LinkedIn te zetten.” Het is in ieder geval een zoveelste opmerkelijk feit dat er nergens melding van gemaakt wordt en Fatima toch prominent op een casting site staat. Al eerder dook de naam van een acteur op tussen de Nederlandse passagiers. Bart Lambregts uit Roosendaal zou leraar op een basisschool zijn genaamd de Klimroos. Over het feit dat Bart acteur was, wordt niet geheimzinnig gedaan. Het staat overal vermeld. Op de website van de basisschool en op de Facebook pagina van de school is echter geen enkele foto te vinden waarop Bart staat afgebeeld.
Als we hier te maken hebben met een groot complot, is het wel heel goed dichtgetimmerd en zijn er heel veel mensen in betrokken. Wellicht zijn sommigen er tegen hun wil in betrokken en is er in andere gevallen sprake van goed voorbereid acteerwerk, maar de kans dat de passagiers van de MH17 nog gewoon in leven zijn, is wat mij betreft levensgroot. Waar ze dan allemaal zijn? Dat moeten we aan minister Frans Timmermans en premier Mark Rutte vragen. Ik kijk slechts naar de omstandigheden die niet lijken te kloppen en laat me niet imponeren door grote herdenkingsdiensten en een enorme stoet rouwauto’s met daarin lichamen (naar verluidt) die eerbiedig vervoerd worden. Liever vraag ik me in zo’n geval af hoe het kan dat die lichamen dagen in de zon lagen, dagen in een trein hebben gelegen waarvan de koeling het niet deed, in een ongekoeld vliegtuig werden vervoerd en vervolgens in kisten in rouwauto’s gestopt werden. Dat is simpelweg onmogelijk zonder dat er sprake is geweest van een enorme lijkgeur en een ontbindingsproces dat in gang gezet is.
Het mag ronduit opmerkelijk worden genoemd dat er op 8 augustus een geheimhoudingsverklaring is getekend rondom deze vliegramp. Ook is het opmerkelijk te noemen dat een belangrijke betrokkene bij een Poolse vliegramp in 2010 – Donald Tusk – nu president van de EU mag worden en een belangrijke betrokkene bij de vliegramp in de Oekraïne – Frans Timmermans – nu waarschijnlijk vicevoorzitter van de EU wordt.
Bron linkvermeldingen: nu.nl, Niburu.co, dagroosendaal.nl, hartvannederland.nl, volkskrant.nl