Theo van Gogh werd op 23 juli 1957 geboren te Den Haag en was een zoon van Johan van Gogh en Anneke Vonhoff. Vader Johan van Gogh was een zoon van Vincent Willem van Gogh, de erfgenaam van de schilderijen van de beroemde kunstschilder Vincent van Gogh (de oom van Vincent Willem). De familie moet dus goed in de slappe was gezeten hebben. Johan van Gogh (de vader van Theo) was een volle jood. Ik zal u later uitleggen, waarom ik hierop gelet heb. Voor een goed begrip is het nuttig om te weten dat veel oude joods Babylonische (Judaïstische) bloedlijnen zich in het dagelijks leven niet presenteren middels een leefwijze die zich houdt aan joodse traditionele uitingen. Dit wordt ook wel Cryptojodendom genoemd. Cryptojoden hebben een vaak andere religie aangenomen of presenteren zich mogelijk zelfs ongelovig of neutraal, maar vereren in het geheim hun Judaïstische Luciferiaanse god. Om de inhoud van dit artikel goed te begrijpen is het nuttig hiervan kennis genomen te hebben. De oude judaïstische bloedlijnen, de afstammelingen van Mozes, zijn eigenlijk afstammelingen van een Archontische hybride bloedlijn die vinden dat zij de baas over de rest van de mensheid zijn. Daarom noemen zij zichzelf ook ‘het uitverkoren volk van god‘ en alle andere mensen noemen zij ‘goyim‘. Zul je een jood vragen wat hij van ‘goyim’ vindt, dan krijg je waarschijnlijk een antwoord als: “Het zijn allemaal mensen en alle mensen zijn gelijkwaardig.” Daarmee vermijdt hij te zeggen dat hij dan stiekem wel vindt dat al die gelijkwaardige mensen lager staan dan hij, maar strikt genomen beledigt hij zo niemand.
De moeder van Theo van Gogh komt waarschijnlijk ook uit een joodse bloedlijn. Zij was de zus van Henk Vonhoff die onder de oudere generaties nog wel bekend staat als burgemeester van Utrecht, staatssecretaris van Cultuur, Recreatie en Maatschappelijk Werk, Tweede Kamerlid en commissaris van de Koningin van Groningen. Mogelijk hebben we hier met een Ashkenazi joodse familietak te maken. Hoewel zijn ouders tijdens de tweede wereldoorlog een joodse onderduiker in huis hebben gehad, zou dat mogelijk de indruk kunnen wekken dat ze zelf niet joods zouden zijn, maar daarvoor moet u het onderscheid kunnen maken tussen de Ashkenazi joodse bloedlijnen (de Archontische hybride afstammelingen van Mozes) en de minder raszuivere joodse bloedlijnen. U moet dat plaatsen in hetzelfde licht als het feit dat de opa van Lodewijk Asscher in de joodse raad kon zitten ten tijde van de tweede wereldoorlog. Henk Vonhoff was lid van de vrijmetselaarsloge La Bien Aimée te Amsterdam (zie hier). Iedereen die zich enigszins in de vrijmetselarij verdiept, kan er achter komen dat binnen de vrijmetselarij de Saturnus symboliek prominent aanwezig is. In feite leidt dit ook weer terug naar het judaïsme en de aanbidding van Lucifer. De oude judaïstische saturnus cult zit in feite in alle religies verweven en de vrijmetselarij met haar illuminatie toplaag mag worden beschouwd als een orgaan dat een grote vinger in de pap heeft in alle religies, maar ook binnen maatschappelijke en economische sleutelposities. Ik durf zelfs te stellen dat de Archontische hybride judaïstische bloedlijnen de grondleggers zijn van de grote wereldreligies. Het gaat wat ver om dat hier exact te onderbouwen, maar een boek als ‘The Perception Deception’ van David Icke legt dit haarfijn uit. In dit artikel schreef ik meer over de Archontische hybride bloedlijnen. Ik probeer met bovenstaande familiaire verbanden vooral te laten zien dat Theo van Gogh uit kringen kwam waarin men het woord ‘goyim‘ waarschijnlijk goed kende en waar er ook onderscheid gemaakt werd tussen de buitenwereld en wat er achter de schermen gebeurde. Laten we zeggen dat Theo gewend was in een wereld vol geheimen te leven.
Theo’s vader had een belangrijke rol binnen de BVD (de voorloper van de AIVD) en was verantwoordelijk voor ‘Operatie Mongool‘ waarbij geïnfiltreerd werd binnen de Chinese regering. Je kunt dus wel stellen dat het Theo van Gogh met de paplepel ingegoten is om met geheimen te leven en te vertoeven in de wereld van misleiding, infiltraties en geheimen van wereldformaat. Rita Verdonk was van 1996 tot 1999 directeur Staatsveiligheid bij de Binnenlandse Veiligheidsdienst. Rita Verdonk was ten tijde van de “moord op van Gogh” minister van Integratie. Zij moet Theo’s vader goed gekend hebben. Toevalligerwijze was Verdonk dus ten tijde van de moord op Theo van Gogh verantwoordelijk voor de verhoudingen tussen autochtone bevolkingsgroepen en allochtone bevolkingsgroepen. Nu weten we allemaal welke impact de “moord op Van Gogh” gehad heeft op de relatie tussen die twee bevolkingsgroepen. In feite heeft Theo van Gogh met de verfilming van het door (dubbelagente) Ayaan Hirsi Ali geschreven verhaal ‘Submission‘ de verhoudingen tussen deze twee bevolkingsgroepen juist bewust op scherp gezet. Theo gooide olie op het vuur. Hij had een uitzonderlijk gevatte en grote mond en soms kreeg je de indruk dat hij erg veel plezier had in die rol van provocateur. Het leek erop dat hij dit doelbewust deed.
Laat ik u de volgende vraag stellen: Zou het zo kunnen zijn dat Theo van Gogh als top agent van de AIVD zijn rol vervuld heeft en de verhoudingen in Nederland bewust op scherp moest zetten? Legde Theo de basis voor het noodzakelijke alibi van radicalisering, waardoor we nu kunnen zeggen dat er Nederlandse jihadstrijders naar Syrië afreizen? Is de gehele moord op Theo van Gogh mogelijkerwijze een setup geweest? Was het een filmset waar we met zijn allen naar hebben zitten kijken? Zijn de getuigen crisisacteurs geweest? Hebben we hier te maken met een enorm joods complot waarbij het ‘goyim‘ in de maling genomen is? De joodse burgemeester Cohen zal het woord ‘goyim‘ waarschijnlijk ook niet vreemd zijn. Herinnert u zijn prominente rol nog en ziet u hem nog samen met Rita Verdonk staan op de Dam? Kijken we naar de feiten en omstandigheden, dan kunnen we in ieder geval zeggen dat er weinig klopt van het verhaal rond de moord op Van Gogh op 2 november 2004 (zie hier). Er is geen spatje bloed te bekennen, terwijl er toch sprake zou zijn geweest van een behoorlijk bloederige slachting waarbij zelfs Theo’s strot doorgesneden zou zijn. Ook zien we het ambulance personeel verveeld met de handen in de zak staan en niets doen. Dat was bij de moord op Fortuyn wel anders en daar zagen we wel bloed.
Al die jaren zijn we door interviews met vrienden, documentaires over Theo van Gogh en met een film als ‘2/11 Het Spel van De Wolf‘ op het verkeerde been gezet. Een witwasfilm als 2/11 moet ons de indruk wekken dat de AIVD een klein DDR-achtig clubje is dat nog met richtmicrofoons vanuit kamertjes mensen afluistert en een stoffige vergadercultuur heeft. Dat we in 2004 al in het NSA tijdperk zaten en alles en iedereen afgeluisterd kon worden via moderne technieken, wordt daarmee in de beeldvorming over het vermogen en de omvang van de AIVD even gemarginaliseerd. Het volk wordt zwaar in de maling genomen. U bent ‘goyim‘ en de Talmoed en de Zohar (Kaballah) leren dat joden het ‘goyim‘ als dieren mogen zien en mogen behandelen. Het ‘goyim‘ moet de uitverkorenen dienen (zie hier). Dit zou de joden het recht geven om list en bedrog toe te passen, maar ook dood en verderf te zaaien onder het ‘goyim‘ wanneer zij dit wenselijk achten. Welnu, met de “moord op Theo van Gogh” in 2004 is het volk mogelijk op de meest briljante manier in de maling genomen. Als iemand wist hoe dit te realiseren, was het wel filmmaker Theo van Gogh. Bent u getuige geweest van een grote filmset? Dit moet dan met medewerking van een behoorlijk aantal mensen zijn gerealiseerd. Kan zoiets, is het te bewijzen? Het bewijs is eigenlijk al geleverd. U moet het alleen willen zien. Nergens was bloed te bekennen. Laat u niet langer afleiden door emotionele verhalen en goed geregisseerde documentaires of films. Madame Tussauds heeft niet eens een goede pop hoeven leveren, want nergens staat Van Gogh goed op beeld. Zijn gezicht is simpelweg niet te zien.
Ik hoor u denken dat ik nu wel echt een doorgedraaide complotdenker moet zijn. “Waar is Theo van Gogh dan gebleven?“, zal menigeen vragen. Die vraag komt steeds weer terug in besproken complotten. De wereld is groot. Er zijn zat plekken waar “uitverkorenen” jaren onopgemerkt kunnen leven. Neem een illuminatie stad als Astana in Kazachstan. Astana (verwissel de posities van de letters eens) is een stad die volledig gebouwd is volgens de Saturnus cult symboliek. De vermeende moord op Theo van Gogh vond plaats pal voor het stadsdeelgebouw waarop de Saturnus afgebeeld staat. Astana zou zomaar eens een optie kunnen zijn als Theo nog zou leven.
In deze theorie van een groot joods complot zijn acteurs als Mohammed Bouyeri en de Hofstadgroep natuurlijk onderdeel van een goed geregisseerd scenario. Was Theo dan de regisseur van zijn eigen master complot? Heeft het volk zich in de maling laten nemen? De acteurs in een complot krijgen hun beloning wel, net als goed betaalde perceptiemanagers van de Main Stream Media. Ook medewerkers van politie en justitie en alle andere betrokken partijen in een complot zullen wel beloond worden. Acteurs, actrices en mensen die minder goed geïnformeerd zijn, maar toch op zijn minst moeten weten dat er iets niet klopt, zullen allemaal goed beloond worden. Zo houden ze hun mond wel en anders ligt er nog wel een ondertekend wurgcontract met daarin zware represailles opgetekend. Een medewerkster van het stadsdeelkantoor die getuige zou zijn geweest van de aanslag is nooit meer op haar werk verschenen, zo meldde mij een voorbijganger – tevens ambtenaar – afgelopen vrijdag toen ik hem aansprak op de plaats des onheils. Als we hier inderdaad te maken hebben met een groot complot, dan zijn daar jaren van voorbereiding aan vooraf gegaan. Het zal toch niet waar zijn?
Bron linkvermeldingen: wijsman-genealogie.nl, Wikipedia, Wikipedia, labienaimee.nl, gahetna.nl, Literatuurplein.nl, truthtellers.org