რონალდ ბერნარმა კარგი მსახიობი მოიცვა ალტერნატიულ მედიაში

უკანასკნელ თვეებში რეგულარულად მქონდა კითხვა: "რას ფიქრობთ რონალდ ბერნარ?"მე ყოველთვის ვუპასუხე ამ კითხვას ან უპასუხოდ მოკლედ და, კერძოდ, შევხედე იმას, რამდენი ადამიანი მოხვდა ასეთი უბედურება. ვინაიდან რონალდ ბერნარი მსახიობია, ჩემზე დგას, როგორც წყლის ჭურჭელი. არა იმიტომ, რომ მისი პროფილი კასტინგის სააგენტოში აღმოჩნდა, მაგრამ მე არ მაქვს ალექს ჯონსი (Infowars.com). შეგიძლიათ იხილოთ ეს კონტურები და განსაკუთრებით მარტივია, რომელთანაც ვინმე გამოდის ყოველგვარი წინააღმდეგობის გარეშე. მიუხედავად იმისა, რომ რონალდი ამბობს, რომ მას არ აქვს CV, რადგან მას არასდროს ჰქონია ის, რომ ის უფრო მეტად არ წარმოუდგენია რეზიუმე, რადგან ეს საშიში იქნებოდა. რონალდის ისტორიებით რაღა თქმა უნდა? ისინი გამოსწორებას აპირებენ?

სასურველია, ყოველთვის არ მინდა ხალხის კრიტიკა ალტერნატიულ მედიაში, არამედ იმიტომ, რომ, როგორც წესი, ბევრი მკითხველის მხრიდან ბევრი ზეწოლა და ხალხი არ არის დაკმაყოფილებული მოკლე პასუხი, მე მეტისმეტად იძულებული ვარ ამის გაკეთება. ეს ხშირად მივყავართ იმ კრიტიკას, რომლითაც შეგიძლიათ სხვებისთვის მიუთითოთ, მაგრამ არ გააჩნიათ თვითრეპრემირება. კარგად მიმაჩნია, რომ პირველი შეცდომა ვარ შეცდომის გამო, თუ შეცდომას გავაკეთებ. ამის რამდენიმე მაგალითი მაქვს. ეს არ არის "მიმართვის თითები", მაგრამ უპირველეს ყოვლისა, უპასუხონ თხოვნას თქვენი აზრის შესახებ რაღაცის შესახებ ან ვინმეს შესახებ. ის ფაქტი, რომ ბევრი ადამიანი მოზიდული მსახიობები, როგორიცაა რონალდ ბერნარდი უბრალოდ საინტერესო და ამიტომ ღირს ანალიზის.

რატომ გგონიათ რონალდ ბერნარი მსახიობი? მე გაბედულად ვამბობ ალექს ჯონსისთვის, რომ არ არსებობდეს მყარი მტკიცებულება. ვინმეს ქმედებები ცხადყოფს. ასე რომ, ალექს ჯონსი, აშკარაა, რომ მან გააკეთა ბევრი revelations, მაგრამ იმავდროულად დაამტკიცა ემსახურება დღის წესრიგში Hegelian დიალექტიკა (რომელიც ჩვენ ასევე უწოდებენ "წინასაარჩევნო კამპანია"), საარჩევნო კამპანიის დროს ჰილარი კლინტონისა და დონალდ ტრამპი. აქ ჯონსი მკაფიოდ მსახურობდა ტრამპის მუნჯი და პრომოუტერი. ასე რომ ჯონსი დაეცა კალათაში, როგორც "ელიტის მოყვარულს", ვინც იმავე ელიტის სამსახურშია. რა თქმა უნდა, რა თქმა უნდა წასვლა ალექს ჯონსია, მაგრამ რონალდ ბერნარში, ისევე როგორც რამდენიმე მხარისგან, ეს მოთხოვნა მაქვს.

რონალდი ინტერვიუერს ირმა შიფერსმა, ვინც მოულოდნელად გამოვიდა და არ გამოჩენილა იმ დღეს, როცა ის გამოჩნდა. როდესაც დავიწყე დაწერა 5 წლის წინ, თითქმის დაუყოვნებლივ ონლაინ ზარები მოათავსეს იმ ადგილებში, როგორიცაა Swapichou და Barracuda, რომელიც ღიად მოუწოდა უარყოფითი ინფორმაცია ჩემზე. ათეულობით საიტებზე დაიწყო თავდასხმა ჩემთვის და ამ დღეს არაფერი გაკეთებულა ჩემი დეკლარაციები. მე შემიძლია დავამტკიცო, რომ ამ ცილისწამების და ცილისწამების მამოძრავებელი ძალა იყო ის ადამიანი, რომელიც იყო სახელმწიფო მოხელე და RTD (ალისტერ კროული) მღვდელი (იერონ ჰოგოვიევი). ის ფაქტი, რომ ეს იყო სახელმწიფო მოხელე, სავარაუდოა, რომ ჩემი დეკლარაციები ამ დღეს არაფერი მომხდარა. არ არსებობს არც ერთი ადვოკატი, რომელსაც სურს, რომ თითების დაწვა სახელმწიფოში იბრძოლოს. მე ცოტა ხნის წინ მივმართე სვენ ჰულემმანს, რომ დაინახავ, თუ ვინ აყენებს თავის თავს, როგორც მეამბოხე იურისტი. მე არ მაქვს პასუხი მისგან. რატომ არიან ისეთი ადამიანები, როგორიცაა ირმა შიფერსები და სხვები ალტერნატიულ მედიაში, რომლებმაც დატოვეს ყველა იმ სიძულვილის ადგილები, რომლებიც თავს დაესხნენ? გინდა გაიგოთ რა ვფიქრობ? იმის გამო, რომ მათ დაიწყეს იგივე დამსაქმებელი.

ბევრი ადამიანი ახლა გაბედა გვჯერა, რომ სპეცსამსახურები შეუძლია მუშაობა მსახიობები კრიზისის შექმნა hoaxes ზომიერ მედია, მაგრამ ნაკლებად სავარაუდოა, რომ გვჯერა, რომ პრაქტიკულად ყველა ალტერნატიული აგებულია მსახიობები. ეს არის მხოლოდ ხიდი. AIVD არ არის ისეთი დიდი და ძლიერი და ფართოდ წარმოდგენილი, აზროვნება იქნება. ეს უბრალოდ იმედგაცრუება და ეჭვიანობაა მარტინ ვრიჟლანდი, რომელიც გრძნობს უპრეცედენტო და დეგენერატს, რომელსაც ის უწოდებს. არა, ეს არ არის, რადგან ჩემი საიტი ჯერ კიდევ იზრდება. ნამდვილად ფიქრობთ, რომ AIVD უბრალოდ საშუალებას აძლევს ალტერნატიულ მედიას ჰოლანდიაში არსებობდეს უთანხმოება, ხოლო ალტერნატიულმა მედიამ შეიძლება უდიდეს საფრთხეს უქმნის? მოთხრობები, როგორიცაა რონალდ ბერნარდი და მარტინი ვან სტვეენი, ძალიან სანდოა და სწორედ ეს განზრახვაა.

ნიდერლანდებში, სანამ ჩემი გამოჩენა, მცირე ძალისხმევა იყო საჭირო, რომ შევინარჩუნოთ ხალხი უსაფრთხოების ქსელში. Micha Kat უკვე მოუწოდა 12 წლის რომ ჯორისი Demmink იყო pedophile და ყველას ყურადღების ყურადღება გამახვილდა, რომ. სხვა საიტებზე გააკეთა გარკვეული კრიტიკა დადგენილი წესრიგი, მაგრამ მისცა შთაბეჭდილება, რომ ყველა bugging ხალხის შორს იყო ჩემი საწოლი შოუ. ეს იყო ამერიკა, დაახლოებით, 911 და პერსონალი. იმავდროულად, მე შემიძლია გითხრათ ბევრი რეაქცია, რომ ჩემი ძალისხმევა მინიმუმ წვლილი შეიტანა, რომ ხალხმა გააცნობიეროს, რომ ეს არის როგორც ცუდი ჰოლანდიაში. იმავდროულად მე ვაჩვენე, რომ ჩვენ ასევე ვსვამთ ჰოლანდიაში სქელში ხუმრობა და მოქმედება. ალტერნატიულ მედიაში ჰოლანდიელი არ ყოფილა. ასე რომ, ერთი უნდა მიიღოს ნაბიჯი და უნდა დაიწყოს ადამიანები, როგორიცაა ირმა Schiffers, Martijn ვან Staveren და Janneke Monsterman. ეს იმისათვის, რომ ადამიანებს კარგად დააკვირდებიან და კონტროლირებად გაღვიძების დროს. საიდუმლო სამსახურში უნდა დაიწყოს ჭეშმარიტი და სანდო უსაფრთხოების ბადეები; ხალხი კარგი ამბავია. ეს კარგი ისტორიები იციან საიდუმლო სამსახურებს, რა თქმა უნდა, იმიტომ, რომ ისინი ყველგან არიან ონლაინში. მარტინ ვრიჟლანდში შეგიძლიათ წაიკითხოთ ეს მაგალითი, მაგრამ ასევე ბევრ სხვა საიტებზე და ასე რომ შეგიძლიათ საკუთარი ხალხის მომზადება ალტერნატიულ მედიაში კრიტიკოსებად მუშაობდეს. თქვენ მათ აძლევენ სივრცეს, რათა ბევრი კრიტიკა. ეს არის კონტროლირებადი ოპოზიციის ნაწილი, მათ შეუძლიათ კიდევ გამოავლინოს ჭეშმარიტება. ეს არის ნაწილი და მას შეუძლია კი ავნებს ცოტა. მოძრაობა შეიძლება გაიზარდოს კონტროლირებადი. ყველას რომლის ფილმი "Surrogates" ბრიუს უილისი უნახავს, ​​გახსოვთ, რომ შავი ოპოზიციის ლიდერი, ვინც იბრძოდა თავისუფლებები და უფლებები რეალური ადამიანი (არ რობოტები), საბოლოო ჯამში აღმოჩნდა, დე ფაქტო.

მე გირჩევთ, შეხედეთ Derren Brown- ის დოკუმენტურ ფილმს "სასწაულები გასაყიდად" ჩემი ანალიზის გაგებისთვის. ამ ვიდეოში, დერენ ბრაუნი გვიჩვენებს, თუ როგორ ასრულებს შერჩევის პროცედურას ძალიან მყარი გზა, ვისაც შეუძლია კარგად იმოქმედოს და აქვს უფლება ქარიზმა გახდეს პატივცემული; არა მხოლოდ მინისტრი, არამედ "რწმენა მკურნალი" მინისტრი. ამ დოკუმენტურ ფილმზე უნდა ვფიქრობდი, რონალდ ბერნარდის ფილმების რამდენიმე საათში ვნახე ეს პრეზენტაცია მეტია, ვიდრე 2 საათის განმავლობაში. შენ იცი; ამერიკული სატელევიზიო დუმიმები. ხომ არ ფიქრობთ, რომ ეს ტელევიზიის dorms მეშვეობით ადვილი იქნებოდა? ათობით ათასი ადამიანი დაეცემა მათ სანდო ისტორიებს და ყოველკვირეულად იციან, თუ როგორ უნდა მიაპყრო სრული ეკლესიები და მოუსმინოთ მილიონობით ადამიანს. ისინი საუკეთესო მსახიობები არიან, რომლებიც კარგად ასრულებენ თავიანთ როლს, მაგრამ ისინი, ვინც შემდგომ კვლევებს ატარებენ, გაირკვეს, რომ ეს თითქმის მაქსიმალურად არის გამდიდრებული. "ჩვენ გვსურს თქვენი ფული", არის თუ არა მათი ბიზნეს მოდელის კრედო და ძალა ეფუძნება ჰიპნოზის ტექნიკას, რაც აისახება მათზე საუბრისას, სხეულის ენისა და ხელის ჟესტების სახით. ეს საშუალებას აძლევს მათ დაარწმუნოს ბევრი გაიყვანოს საფულე. ამ კონტექსტში, Derren Brown- ის შემდეგი დოკუმენტი ძალიან სასარგებლოა. ეს ეხება ახალ "ალტერნატიულ მედიას", რომელიც ბოლო ხუთ წლამდე გვხვდება. დაფიქრდით მარტინ ვან სტვერინი, მაგრამ ახლაც კი რონალდ ბერნარდი. საგანი ქრისტიანული კონვერსიიდან გადავიდა კონფიდენციალურობისადმი რწმენით და ეკლესია გადავიდა ეკლესიიდან ლექციათა ოთახში და ამ დროისთვის სატელევიზიო არმია არის ინტერნეტ დომინე. დიახ, შეთქმულება არსებობს და დიახ ალტერნატიული მედია, როგორც ჩანს, გამოააშკარავება. "სუროგატის" წინა მამაკაცი სცენაზე სცენაზეა, მაგრამ იქაურობას სანაპიროდან გამოღვიძების სავსე გემის გაგზავნა. ისინი შეიძლება გაიღვიძონ ახალი ხალხი (ყოველივე ამის შემდეგ, ეს არის კონტროლირებადი გემი)! მიიღეთ ბორტზე ახლა! (დაწვრილებით ვიდეოში)

რონალდ ბერნარი თქვენს ფულს გამოდის. დე გლადი ბანკი (ან "დე ბლიჟ ბ") ეძებს წევრებს. ამისათვის მან ძალიან მყარი ამბავი დაიწყო. ყველაფერი კარგად არის მომზადებული. რა თქმა უნდა, ის ამას არ აკეთებს. დერენ ბრაუნის ზემოთ მოცემულ ვიდეოში შეგიძლიათ იხილოთ მაგალითი იმისა, თუ როგორ შეუძლია ასეთი მომზადება. რონალდ ბერნარმა არ უნდა იცოდეს "ალტერნატიული მედია ბიბლია" გულით, ის მხოლოდ საკვანძო საკითხებს სჭირდებოდა რა არის შეთქმულების საშუალო მოაზროვნე იცოდე. დამატებას ლუციფერ-თაყვანისმცემლობა და თქვენი სამიზნე ჯგუფში გაღვიძების სრული პლატა აქვს. მითითება წიგნი, როგორიცაა "Satanic Bloodlines 13" რობინ de Ruiter (მინიშნება იმაზე, რომ 13 Bloodlines), ასევე იღებს მომენტში კრიტიკული მოაზროვნე ქრისტიან კუთხეში და, როგორც თქვენ გაფართოებას თქვენი აუდიტორია.

რონალდ ბერნარის ფილმები ყველა კარგად არის მიმართული. შერჩევა შერჩეულია ძალიან ფრთხილად. ეს, რა თქმა უნდა, უნდა გამოიყურებოდეს მყარი და საიმედო ინტერიერისა და განათების თვალსაზრისით. თქვენ უნდა შეინახოთ ხალხი ფოკუსირება მომდევნო საინტერესო ამბავი ამ ინტერვიუში, გარეშე დრო, რომ ვთხოვო კრიტიკული კითხვა. ირმა შიფერსს არ ითხოვს ქვემოთ მოცემულ ინტერვიუში რაიმე კრიტიკული კითხვები, განსაკუთრებით კი "გასაოცარია ინტერვიუერის" კარგად როლირებული როლი. ეს არის ძალიან ჭკვიანურად შერჩეული და NLP ფილმი (NLP დგას Neuro Linguistic Programming), ამიტომ, პირველ რიგში, მიზნად ისახავს გაძლიერდეს ბერნარ მოქმედებდა ემოცია. როდესაც ბერნარმა გვითხრა, რომ იგი იმდენად ახლოს იყო ბანკის ელიტის ზედა ნაწილში, რომ ბავშვი სჭირდებოდა მსხვერპლის შეწირვას, ირმა შიფერსს ემოცია ემოციის დასადასტურებლად ეხმარება.

კითხვა არის თუ არა ბერნარ (ყელის კარტოფილთან საუბარი, ისე რომ ელიტისტი ჟღერს) ნამდვილად მოუწოდა ბერნარ; ჩვენ არ ვიცით. იქნებ ის ფსევდონიმია. რაც შეეხება, ის არის ის, რომ იგი მთელ ალტერნატიულ მედიას მოიცავს. მხოლოდ Niburu.co და Micha Kat სთხოვა კრიტიკული კითხვები, მაგრამ ისინი არ გასცდება კრიტიკული კითხვები. თქვენ უნდა მიიღოს, რა თქმა უნდა ცოტა წინააღმდეგობის (for სანდოობის) და რა შეიძლება იყოს უკეთესი ამ, რომელიც ალტერნატიული მედია კუთხე მოდის, რომელიც უკვე დაწერილია, რადგან Vrijland აჩვენა Micha Kat მთელი ამ წლების განმავლობაში Joris Demmink pedophile hitman, რადგან Poot ოჯახის გადახდილი ბევრი და სურდა ფულის შოვნა საფუძველზე საფუძველი Schiphol. კატი ამიტომ ემსახურებოდა "გამოძალვის" მიზანს და არა "პედოფილიასთან ბრძოლის" მიზანს. ასე რომ, ამ კუთხით, კრიმინალიზმი ბერნარში უნდა იყოს.

რონალდ ბერნარმა ესაუბრა ინტერვიუში ირმა შიფერსთან, რომ ყოველთვის უნდა გააკეთო "ფულის მიმდევრობა". მაგრამ რატომ არ უყურებს ის, სადაც მთელი ფული მოდის? ყველა რომ ფული, რომლითაც მან დაიწყო ბედნიერი B ინიციატივა? ვინ გაატარა ყველა სამუშაო? Ah, მაგრამ რა თქმა უნდა, ეს ყველაფერი კარგად არის განმარტებული! რა თქმა უნდა, ინტერვიუები ირმა შიფერთან ერთად დაიმსახურეს. ვის არ სურს მოისმინოს ეს ახალი ცოცხალი ვარსკვლავი ერთხელ? არ ვიცი, თუ ეს ასეა, მაგრამ მეჩვენება ლოგიკური ფორმულა. ამავდროულად, რონალდთან არავის "ფულის მიმდევარი" არ აქვს. არის თუ არა ვინმეს გაინტერესებთ როგორ ბანკირს შეუძლია წარმატებული მეწარმე დაადასტუროს მისი საბანკო ლიცენზიის შეძენა და დიდი ფულის სამყაროში? რატომ მოხდა ასეთი ბანკირი? ვინმეს შეუძლია ამის გაკეთება? იმის გამო, რომ მას უნდოდა პენსიაზე და ამ გზით გაეცნო რონალდის წარმატების ერთჯერადად გადაყვანას და სასიამოვნო ფიქსირებულ ბაზას? ეს ჟღერს ერთხელ "ძალიან კარგია, რომ იყოს ჭეშმარიტი". თქვენ უბრალოდ დაუკავშირდეთ შემთხვევით მომხმარებელს ბანკის ლიცენზიის აღებაზე. მართლაც რომ ასე მუშაობს? შესაძლებელია თუ არა ეს შესაძლებელი? ნება თუ არა ის საუკეთესო ბანკირებს? მოდი! სად არის კრიტიკული კითხვები ირმა? ქვემოთ მოყვანილი ინტერვიუში საკმაოდ დიდი რჩება არსებობს, მაგრამ მადონა რონალდუს NLP- ის ხელის ჟესტები არსებობს იმისთვის, რომ ახსოვდეს თქვენი შეგნებული აზროვნება და ყურადღება მიაქციოთ მის "სიმართლეს".

ადამიანები, რომლებიც ხშირად იყენებენ ხელებს, ხშირად ინტერვიუში ხშირად იყენებენ NLP სპეციალისტებს, შეგიძლიათ იმედი. უბრალოდ დაიცავით რა თქმა უნდა, "სასაუბრო ჰიპნოზების" ან NLP და გაიგეთ, თუ რომელი მეთოდები იყენებენ ალტერნატიულ მედიაში უკანასკნელ ჩარლართან მამაკაცებს. ამიტომაც მათ ძალიან დიდი ყურადღება ექცევიან. YouTube ვიდეოები და ცოცხალი პრეზენტაციები, ეს ტექნიკა ყველაზე ეფექტურია.

რა რონალდმა იმ კომპანიებს მიმართა, რომლითაც მან განაცხადა, რომ ბანკისთვის ლიცენზიის მიღებამდე მან მიიღო ასეთი თანხა? გაიყიდება? რა იყო ამ კომპანიების სახელები და ვინ წაიყვანა ისინი? მართლაც რომ მას აქვს ძალიან ბევრი ფული? და ვინ ამბობს, რომ მთელი ამბავი, რონალდი მოგვითხრობს? ჩვენ ნამდვილად ვფიქრობთ, რომ მსხვილი ბანკები აწარმოებენ ერთგვარ დამოუკიდებელ მეწარმეებს ფულის დიდ ნაკადებზე? ნუ მათ უბრალოდ გააკეთებ? ყოველივე ამის შემდეგ, ჩვენ არ გვაქვს ხედვა. მაგრამ ჩვენ გვინდა დავრწმუნდეთ რონალდსის სიუჟეტი, რადგან ის ძალიან კარგად აკმაყოფილებს. გვესმის, რა გვინდა ასე ცუდად: "Insider საუბრობს!"და რონალდმა იცის, როგორ გაყიდოს ეს კარგად, იმიტომ, რომ იგი ნამდვილი ვირთხა ბავშვთან ერთად ახალგაზრდა ასაკში ცხვირი ფულისთვის. მან უკვე სთხოვა დედას ინტერესი და უფრო მეტ ფულს მიაღწია, ვიდრე შვილი, ვიდრე ოჯახური ფული. ეს არის NLP მეთოდი პროგრამის თქვენი ქვეცნობიერი გონება იმიჯი "შენი ფული ჩემთან არის უსაფრთხო, რადგან ბავშვობიდან წლიდან მეტის გაკეთება შეძლო". ეს სურათი დადასტურებულია ყველა ინტერვიუში არა ინტერვიუში შიფერსთან, და უკვე პროგრამირებით უნდა გაიაროთ, რათა თქვენი ფული Blije B- ში ("ინვესტირება") გადასცენ. რონალდს კრიტიკული კითხვების მთელი სია ექნებოდა, მაგრამ რა თქმა უნდა, ირმა არა. ის ასევე მსახიობს. რას მიყიდით თქვენს კომპანიებს რონალდს? რა იყო ამ კომპანიების სახელები? როდის როდის მოხდა იმ კომპანიების როლი? რა იყო ამ კომპანიების ბრუნვა? რამდენი გადაიხადა თქვენი საბანკო ლიცენზია? ვინ იყო ეს შესთავაზა? და ბევრად უფრო დეტალური კითხვები წარმოიქმნება. რონალდ არ არის ცოტა ახალგაზრდა, რომ ასეთი ბრწყინვალე კარიერა მის უკან? რამდენი წლის ხართ რონალდ? სუფთა და სანდო თმის ვარდები რონალდ!

ვფიქრობ, ფანტასტიკურია, რა რონალდს უნდა უთხრა და ის წაიკითხავს ყველა წიგნში, რომელიც ეხება ისეთ წიგნს, როგორიც არის წიგნი "ეკონომიკური ჰიპ-კაცის კონფესია" ჯონ პერკინსი, მაგრამ არ არსებობს კრიტიკული კითხვა, რომელიც აჩვენებს, რომ მან იცის ნამდვილი დეტალები. რონალდი აცხადებს, რომ მან უნდა იცოდეს, რომ ის უნდა იცოდეს, მაგრამ NLP- ის შოუ მსახიობ ირმასთან თანამშრომლობით იმდენად არის მიმართული, რომ ის მხოლოდ კრიტიკული რეჟიმის გამორთვისაა. ყურადღება მიაქციეთ ხელის ჟესტებს. და როგორც whipped კრემი on დესერტი თქვენ ცრემლსადენი. მინიმუმ; მე ვერ ვხედავ ნამდვილ ცრემლს, მაგრამ მოქმედებდა მოქმედებდა ემოცია, როდესაც რონალდმა თქვა, რომ თითქმის უნდა შეეწირა ბავშვს. შემდეგ მან დაარღვია. ყოველივე ამის შემდეგ, ის მამაა. (რამდენი ბავშვი, რამდენი წლის არიან? რონალდზე არაფერი ვიცით). ამბავი "მაცივარი" (მხედველობაში მისი სინდისი) და ინტეგრირებული სიმტკიცე, თითქმის ბრწყინვალედ არჩეული. მისი მამა იქნებოდა აგრესიული და დატერორებული ოჯახი. მაგრამ საბედნიეროდ რონალდს ჰქონდა გული და დაარღვია, როდესაც ლუციფერს ბავშვი სწირადა. რა თქმა უნდა, რონალდმა წაიკითხა ჩემი საიტი და აღმოაჩინა, რომ საგანი "ლუციფარი" ასევე უნდა შეეხო სანდოობისთვის. და 'აიღოს ბავშვი'? ყველას უნდა ესმოდეს.

რონალდი სინამდვილეში იდეალური ადამიანია თქვენი ფულის ჩადებაში. მან დაადასტურა (თავის სიტყვებში) შეძლებს უზარმაზარი კავშირების გაწევა. ამიტომაც ისინი იმდენად კმაყოფილი იყვნენ, რომ ამ ჩრდილოვან საბანკო სამყაროში. ასე რომ, რონალდი ნამდვილი ჯადოქარია ფულით. მან შეძლო დაიმსახურა და კარგი ფული მიიღოს ახალგაზრდა ასაკში. ჩვენ არ ვიცით და უნდა გჯეროდეს, რომ მისი თაღლითური ცხვირი, მაგრამ, როგორც წესი, მე ვარ ფრთხილად "ებრაული რეგიონები", რადგან ისინი მას ამსტერდამში უწოდებენ ადგილობრივ ენაზე. არსებობს თუ არა ვინმეს, ვისაც შეუძლია ამ ისტორიების გადამოწმება? აპირებთ თქვენს ფულს ვინმესთვის მოგატყუოს და მოგატყუოს ფული ჯადოქრის იმიჯი, არ იცის თუ არა ეს მართლაც ასეა? დიახ, ყოფილი თანამშრომელი Volkskrant მოუწოდა Sanne ათი Hoove იქნებოდა მიმართა Joyful B და ვთხოვე Ronald ის CV, თუმცა, ვკითხულობთ ირმა Schiffer საიტზე კომენტარები [quote] მითხრეს, რომ მაიკა კატი, ნიბურა და სენ ათი ჰოუვი ერთად ხვდებიან. Sanne განაცხადი, როგორც ჩანს, გადმოკვეთა. ეს არის მიქა კატი, რომელიც დღეს მთელი სიუჟეტის უკან მამოძრავებელი ძალაა და, ყოველ შემთხვევაში, თავისუფალი მედია, თავისუფალი მედია ტელევიზია, ბედნიერი B და ქვედანაყოფის სურვილია, რომ ინტერვიუ მივცეთ 1- ის ინტერვიუში. ამ დისკუსიაში არ შევიკრიბებ, მაგრამ ნათელია, რომ ჩვენ მშვენიერი ამბავია წარმოდგენილი, საიდანაც არაფერია დამახასიათებელი. კონტროლირებად ოპოზიციის ერთ ნაწილს აკონტროლებს კონტროლირებადი ოპოზიციის მეორე ნაწილი.

იმის გამო, რომ პრაქტიკულად, ვინც უკვე რამდენიმე წელია ალტერნატიულ მედიას ატარებს, ახლა მიიჩნევს, რომ სატანის ბავშვთა რიტუალები გაიმართება, რონალდ ბერნარდი გაყიდვების მოედანი გამოიყენება. და რაც სრულდება, ის არის, რომ ბერნარში "სიკვდილის სიახლოვეს" არსებობდა. იგი სხეულის გარეთ დგას და ხედავს, როგორ მუშაობდნენ მასთან. რონალდ რას აკეთებს? რა იყო მაშინ? გქონდათ ღია გულის ოპერაცია? ზუსტად რა ხდებოდა? რა არის ყველაზე ინტერვიუერი ირმა! მან რონალდიდან დიდი დეტალები მიიღო. არა, რა თქმა უნდა არა! ის არის გაყიდვების მოედანი საიმედო სურათის მიცემასა და კრიტიკული კითხვების ამოღებაზე.

რონალდის "სიკვდილიანობის გამოცდილება" არა მხოლოდ ფინანსურ მაღალ flyer- ს, არამედ მას სულიერ სანდოობას ანიჭებს. ეს მხოლოდ აბსოლუტურად დაუჯერებელი ამბავია, რომ "მათ" უნდოდათ სიკვდილი, მაგრამ ეს არ გამოუვიდა. რონალდმა შეიძლება მხოლოდ ცხოვრება განაგრძოს; შეიძლება მხოლოდ თავისი შინაგანი ინფორმაციის გამოყვანა და ისინი არ დაარტყამონ მას ტყვიით ან "თვითმკვლელობის" მეშვეობით, რათა მას დაასრულოს.

ჩემი რჩევა: გილოცავთ ფულს ბედნიერ ბთან და შეგიძლიათ გააგრძელოთ ძველი ცხოვრება. რასაკვირველია, თქვენ ასევე ფიქრობთ, რომ მსოფლიო მშვიდობისთვის, ანუ საკუთარი თავის გაძლიერება მარტინის ვან სტავენში, მაგრამ ერთჯერადი საინვესტიციო € 100- სთან ერთად, იდეალური "ინდაუგუნება" Blije B ეკლესიაში. თქვენ, რა თქმა უნდა, ასევე შეგიძლიათ 1x- ში 4- ის კენჭისყრის ყუთში მიეწოდოთ ხმის მიცემა GroenLinks- ისთვის ან ცხოველთა პარტიისთვის. ალბათ, მეამბოხე იქნებით და მომდევნო რაუნდი გახდება ტიერი ბაუდეტი დემოკრატიის ფორუმისთვის. გინდა რამდენიმე ათეული გააკეთო ან გადავწყვიტე გადაკვეთა ბიულეტენისთვის სამუშაოს დატოვება პროფესიონალებს. რონალდი ასეთი პროფესიონალია! სწორედ მისი ისტორიები დადასტურდა. ან სიუჟეტებს არაფერს ვამბობ? აჰ ეს მხოლოდ ევროს შეადგენს. ალბათ, გამოტოვებთ. და წარმატებას მიაღწევს, რადგან ალტერნატიულ მედიაში დაფუძნებული სახელები იბადება. ეს თავისთავად უნდა იყოს ნიშანი, რომ რონალდ სანდოა. ან უნდა დავამყაროთ კიდევ ერთი დასკვნა, კერძოდ, რომ ყველა მათგანი მოვიდა იგივე კონტროლირებადი AIVD მილისგან? მე დავტოვებ გადაწყვეტილებას.

როდესაც დავიწყე წერა 5 წლის წინ, მე არ ვიცი, რომ ეს ცუდი იქნებოდა. მე მქონდა იდეა, რომ ეს იყო უკეთესი არჩევანის ფსევდონიმი, მაგრამ არ იცოდა, რომ თუ არ ეკუთვნოდა კონტროლირებადი ძალების სფეროს, შენ მთლიანად დანგრეული. ცილისწამების და ცილისწამების არ შემოიფარგლება ისტორიები თავისუფლების აღკვეთა, ყაჩაღობა და ა.შ., მაგრამ მაშინაც კი, იმდენად შორს წავიდა, რომ სახელი ჩემი შვილი, სახელი ჩემი მთელი ოჯახი, მათ შორის, დაბადების თარიღები და კი მოუწოდა ჩემი შვილის სკოლა. იმის გამო, რომ ეს უკანასკნელი ამ სიძულვილის ძეგლებზე აღმოჩნდა, მათ მაინც წაიშალა, მაგრამ არ ყოფილა სრულიად შემეშინება. ახლა, ხუთი წლის შემდეგ, მესმის, რატომ. შეჩერდა. ალტერნატიულ მედიაში არავინ არ არის, რომელიც არ არის მომზადებული AIVD- ის მიერ, რომელმაც შეიძლება მწერალი ან მკვლევარად ჩააგდო. ამიტომაც უნდა ჩამოგვეწია და ამიტომაც ჩემთვის ალტერნატიულ მედიაში ვერავინ მივიღე. ფინანსურად და სოციალურად გაანადგურეს, თქვენ კვლავ უნდა შეეცადოთ თქვენი წყლის სათავეში შენარჩუნება. საბედნიეროდ, ეს ჯერ კიდევ შესაძლებელია შემოწირულობებიმაგრამ იმიტომ, რომ ინტერნეტი სავსეა ცილისწამებისა და ცილისმწამებლობით, მე არ შემიძლია ფულის გადახდა რეგულარულად, სანამ დეკლარაციები არ განიცდიან მკურნალობას. და დანარჩენი ალტერნატიული მედია იბეჭდება ნართი ამ ხაზზე ხასიათის მკვლელობა მარტინ ვრიჟენდზე. ისინი არ დაიცვან, მაგრამ დატოვონ იგი მთლიანად მარცხნივ. არის თუ არა ეს პათეტიკური? არა, მე არ მინახავს სამწუხარო და ჩემმა ხელმძღვანელობამ და სწორი მხრებით, მაგრამ ნათელია, რომ ალტერნატიული მედია მთლიანად კონტროლდება. ახლა კი, ნათელია, რომ ისინი ამ მსახიობ რონალდ ბერნარტს ერთ-ერთს უბიძგებენ და მარტინ ვრიჟენდს ერთმანეთისკენ მიდიან.

რა თქმა უნდა, არ უნდა ეთანხმები ჩემს ანალიზსა და აზრს რონალდ ბერნარსა და ალტერნატიულ მედიაზე, მაგრამ მინდოდა გაგიზიაროთ იგი (პოპულარული მოთხოვნა). მე ალბათ მიიღებ ბევრი რეაქცია, როგორც "იქნებ აქ ხართ მსახიობი", მაგრამ ეს გასაგებია, როდესაც თქვენ ხაზს უსვამს ნაცნობი ალტერნატიული მედიის ეკლესიის წმინდა სტატუსი. მე გეძლევათ ჩემი აზრი. ნუ რასაც თქვენ გინდათ.

543 აქციები

წარწერები: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ავტორის შესახებ ()

კომენტარები (74)

Trackback URL | კომენტარები RSS Feed

  1. პარასკევი წერდა:

    მე ყოველთვის ვნახე ეს ფილმები ბუნდოვანი. და მე ვფიქრობდი, რომ რონალდ ბერნარმა მართლაც გამოავლინოს გამონათქვამი, ის უნდა ეშინოდეს მის სიცოცხლეს! ის არ არის, რადგან ის "დროში გადადგა"? დჰუ ...
    მადლობა მარტინი ამ გასარკვევად კიდევ ერთხელ. ალტერნატიული მედია გამოუყენებელია. ეს ყოველთვის ჩანდა უცნაური, რომ ზოგიერთმა ადამიანმა მოახერხა იმდენი ფული, რომ ეს ყველაზე კარგი საქმეა.

  2. Notis წერდა:

    Haha რა scammer რონალდ (მე არ შეიძლება იყოს პირადი, მაგრამ როგორც ჩანს, რომ ხელმძღვანელი დროს მისი satanic-Luciferian მიწოდების უკვე ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში ძალისხმევას).

    მაგრამ ყველა craziness ... და ა.შ. ცუდი მსახიობი. ბევრი რამეა, არღვევს სასჯელს ან არ აკეთებს სასჯელს ან არგუმენტს (წაიკითხეთ: სიცრუის ამბავი).
    ეს მის კარიერაში (წაიკითხეთ: ... ..) დაიწყო ყველა სახის ბუნდოვანი handeltjes როგორიცაა 2e მხრივ მანქანის დილერის დანართი crook კამათი არა ვინმეს სინდისი არის საუბარი და ვერ გამოცდა psychopath ???? hahahahaha ???? ???? რეკლამა inf / lib. მაგრამ მისი სინდისის დაიწყო საუბარი, ის კი არ ამბობენ, რომ იგი არ გაბედავდა ვთქვა, რადგან მას არ აქვს სინდისი და mi ვსაუბრობთ იქნებ შესაძლო სინდისის მას ძალიან ENG. ამიტომ იგი არღვევს სასჯელის: cit "... სინდისი ისე დაიწყო // ჩუმად ჩუმად ნება მიბოძეთ ამ გზით ..." ბოლოს cit. (არ ის არ გაბედავს ვთქვა).

    Stupid, სულელური, სულელი ჯერ კიდევ არსებობს თუ თქვენ მართავდით 180 გრადუსს იყენებს საინტერესო გამონათქვამებს (წაიკითხეთ: ფაქტები), მაგრამ არა უმეტეს.
    რაც შეეხება სინდისის შეგრძნებას, მეც კარგად ვიქცევი: არა. დაწყებული გაუმაძღრობით / ამბიციით წავიდა საუბარი მისი სინდისის haha ​​რომ მართლაც სიცილი. ასევე სიტყვა არჩევანი მოსწონს LUL არ საუბრობენ ცივილიზებული პირი, ასე რომ უფლება კვლავ haha ​​??? და რომ მას სურდა, რომ ბევრი ფული ერთმანეთთან ... haha
    გაწყვეტის დარღვევის წერტილი (და არა საუბარი!) მისი სინდისის, დიახ, რომ გამოვიდა საკმაოდ კარგად მოქმედებდა.
    დიახ, გარდა ამისა, მისი გარიგებები მოსაპოვებლად ბევრი ფული, ის სწავლობდა თეოლოგია ლურჯი ორშაბათს.

    არ ვიცი რა არის განზრახვა, მაგრამ არსებობს სხვადასხვა ეჭვები. ალბათ ეს არის - სამწუხაროდ ძალიან კარგად უყურებს - bull-shit (იმ ენაზე გამარჯვების ვიდრე მაშინ) youwtube არხი მართლაც ემსახურება როგორც უსაფრთხოების ქსელის ნამდვილი სიმართლე მაძიებელთა.

    რამდენიმე ფხვიერი შენიშვნა: რატომ არ არის ინტერვიუერი (არა მთლიანად ტრანსგენდერი-ნეიტრალური მითითება haha) სურათზე, როდესაც ის კითხვას სვამს და ყოველთვის უნდა შევხედოთ ამ წარუმატებელ მსახიობებს?

    ეს არის ასევე ხელები და მისი საპენსიო (maniaheus) ინტენსიური ზრუნვა.

    "Backward Talk" (დაახლოებით დაახლოებით მინუს მინუს) ასევე უცნაური ტერმინი.

    ასევე ეჭვი, რომ ბევრი Youpie Toepie არხები ყველა გაამარტივა neatly თარგმნა კარგად და კარგი, რაც თქვენ ფიქრობთ, მაგრამ დიახ, მას შეუძლია პატარა ბიზნესის 2e მხრივ მანქანა ბევრი ხალხი მოტყუებული ფულის შოვნა, რომ მას შეუძლია გადაიხადოს (წაიკითხა: მან უფლებამოსილება haha).

    • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

      ასევე კარგად გამოიყურება ლექციის ფილმი. ეს არის მსგავსი სატელევიზიო მქადაგებლების რომელიც სიმღერა წყვილი (თუ რა ხარჯები არ უნდა აიყვანოს და ვინ დაწერა საბაჟო სიმღერები) დიდებული ასრულებენ სულიერი სიმღერები. ისინი მღერიან შენს ფულს ცოტა უფრო მეტად.
      კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება რონალდის ორმოცდაათიან ეკლესიაში;

      • Notis წერდა:

        @ მარტინი კარგი სტატია. ახალი ასაკი 70 წლის სიმშვიდეა.
        The New Bank როგორც წლის 10-იან წლებში 21e საუკუნის ბიჭები და გოგონები (მე არ უნდა, არ უნდა) საუკეთესო Menschen პასუხისმგებელია ALLEN & დატვირთული ჩვენი ბანკის ახალი კერძოდ,

        HAPPY BANK ასე არ არის მხოლოდ ბანკი, მაგრამ ერთადერთი რეალური HAPPY BANK ... მოდი, რომ SEE არის, რომ SEE მოდის სანახავად, მაგრამ პირველი PAY Haha.

        https://deblijeb.nl/over-ons/lezingen.html
        სადა ჰუსეინი სცადა
        კადაფიმ ის სცადა
        ასადმა სცადა
        ....
        Bitcoin სცადა
        მაგრამ ჩვენ, BLAN BANK არ აპირებს ცდილობენ, არ ჩვენ ვაპირებთ, რათა ის (და შესვენება ????)

        მოდი ჩვენთან ერთად, ჩვენი ფული ჩვენს ანგარიშზე ახლახან, ჩვენთან ერთად სწრაფად მოგვეწერება, რადგან:
        არსებობს უფრო
        hocus lucifer pocus გაივლის
        და! ფული აღარ არის თქვენი

  3. მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

    გმადლობთ თქვენი საინტერესო ბმულით. მე აუცილებლად შევისწავლი მას.

  4. მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

    და ვინ იხდის ყველა იმ ხალხს? კარგად, რა თქმა უნდა: ისინი ყველა მუდმივი მოხალისე არიან კარგ საქმესთან, ძალიან ღირსეული საუნივერსიტეტო განათლებისა და საზოგადოებაში კარგი პოზიციების მქონე ადამიანები. მყარი ბანკი საიმედო საიმედო ადამიანებით?

    https://deblijeb.nl/over-ons/wie-zijn-blij.html

  5. მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

    და ჩვენ ვაპატიებთ მას, რომ პირამიდა ... ეს არ არის ის, რაც გვეგონა

    http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2017/08/United-People-Foundation.png

    • ldbroersma წერდა:

      მე ამ სტატიის დასაწყისი დავიწყე, იმედი მაქვს, იმიტომ რომ ამ ბანკის შესახებ ჯერ კიდევ უფრო მეტია დაწერილი. Mi რა თქმა უნდა, არ არის უბრალო მოქალაქის ინიციატივა, მაგრამ საბანკო სამყაროს ყურადღებით ჩამოყალიბებული გეგმა მსოფლიოში ამ კონცეფციის დანერგვის მიზნით. თქვენ შეგიძლიათ მოაწესრიგოთ იგი ქვეშ მსოფლიოს მთავრობა, მსოფლიო რელიგია და ა.შ. გაეროს მიმართულებით

      ასევე გამაოგნებელია, რომ ირმა შიფერსს ახლა გამოეყო დე ვაჯი მედია. ეს იყო არაუმეტეს არხი, რომ ეს ამბავი გაეყიდა ან მასში ყურადღება მიაქციე ხალხთა პირველობას ჰოლანდიასა და ბელგიაში. საინფორმაციო შეხვედრები არის ასევე წვრთნები და სესიები, რათა შეაფასონ პასუხები და ინფორმაციის შეგროვება. ამის შემდეგ გააკეთეთ დიდი ჰიტი მეშვეობით youtube. ამ არხის საშუალებით მილიონობით ადამიანი მთელს მსოფლიოში გადის: ქრისტიან-ისლამის მეშვეობით. ახლა ყველა ერთად.

      გზა, რომელშიც: ეს უკვე ყურადღებით გააზრებული და ყურადღებით დაგეგმილი. ძალიან ჭკვიანი და ჭკვიანი სტრატეგია. როგორც თქვენ ახსენით თქვენს სტატიაში.

      დე ბლიჯ ბ. დაფუძნებულია შვეიცარიაში, როგორ შეიძლება სხვაგვარად იყოს, არა? მათი კონცეფცია შემდგომში განვითარდება და შემდეგ სხვა ბანკებში გააძევეს, ვფიქრობ ასე.

      • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

        და ინტერესის გარეშე მუშაობის კონცეფცია შეიძლება მოვიზიდოთ ყველაზე იდეალური სამიზნე ჯგუფი: ისლამი.

        ეს ყველაფერი მათ დახვეწილია.

        • ldbroersma წერდა:

          შეიძლება ითქვას, რომ! როდესაც ოფიციალური სამინისტროს misspoke ტელევიზიით: მან განუცხადა წინა კრიზისი, რომელიც მთავრობას ფული ნასესხები კაპიტალის საუდის არაბეთის წინააღმდეგ მე, როგორც ჩანს, უნდა გვახსოვდეს, 7,5%, Willem ალექსანდრე ჰქონდა შეუერთდეს როგორც სრული სიჩქარე. მინიმუმ, ასე რომ მე ინტერპრეტირებული, რომ ვიზიტის დროს. ასე რომ, ფორმა უნდა მოიძებნოს, რათა ამ ორი ფულის სისტემა, დასავლეთ და ისლამური საბანკო ერთად.

          მიმაგრებული იყო, თუ როგორ ირმა შიფერსმა თავი გააცნო თავისუფალი მედიისთვის, როგორ შეიძლება სხვაგვარად იყოს სარკეში მოწყობა / ორგანიზება. და სარკეები, წავიკითხე, გამოიყენება MK Ultra პროგრამირების.
          https://youtu.be/qW2-K6dhaKE

  6. არენ ზივატი წერდა:

    მარტინი

    როდესაც ვნახე მისი პირველი ინტერვიუ, მე მქონდა ჩემი დათქმები და მეორეს მხოლოდ ამის გაძლიერება. კერძოდ, ე.წ. ინიციატივას შეუძლია გააკეთოს მისი გამონათქვამი შედეგების გარეშე, ძალიან გამიკვირდა. მე არ მაქვს ინიციატივა, მაგრამ მე დაანგრევე ფინანსურ, ემოციურ და სოციალურ დონეს ჩემს ბრძოლაში ნიდერლანდებში ბავშვთა მიმართ ძალადობის წინააღმდეგ და ახალგაზრდობის მოვლის წინააღმდეგ. საბედნიეროდ მაქვს დიდი აღდგენის უნარი!

    ირმა Schiffer მქონდა ადგილზე გადაიტვირთოთ შარშან nav ნახოთ ჩემი უცოდინრობის დაკავშირებით ურყევი მხარდაჭერა ყოფილი ინტერნეტ guru Zen Gardner, რომელიც წლების განმავლობაში ჰქონდა წამყვანი პოზიცია ბავშვების ბოროტად შემოსავალი სექტის ღვთის შვილები.

    მაგრამ სიმართლე გითხრათ, მარტინმა უნდა თქვას, რომ, სულ მცირე, ნაწილობრივ, საკუთარ თავს იზოლაცია. შემიძლია კვლავ მახსოვს, როგორ უარყავი ჩემგან. ამიტომაც მახსოვს, რომ როდესაც მე მქონდა ფეისბუქზე, მიმიწერე ჩემთვის მხარდაჭერილი განცხადება რაღაცის შესახებ. მე არ ვიცი რა აღარ. მაგრამ, როდესაც მივუთითე იმ მიზეზებით, რომ ამ საკითხთან დაკავშირებით არ მინდოდა, მოწინააღმდეგის ბანაკში მეტყველებდა მეტოქის ბანაკზე აგრესიულად და არამეგობრულად. დიახ, რა თქმა უნდა, მეგობრებს არ აკეთებთ. შენი მიდგომა ზოგჯერ საკმაოდ აგრესიული და მიზანშეწონილია. მიუხედავად იმისა, რომ მე მაქვს შთაბეჭდილება, რომ დროთა განმავლობაში ცოტა უფრო მსუბუქია.

    • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

      დიახ, ეს იყო Micha Kat საქმე. მე არ მივუახლოვდი იქ, მაგრამ თქვენ ფატალური მთლიანი ეპისტოლეები ჩემი ფეისბუქის ქრონიკის შესახებ დაწერა. ნათელი იყო, რომ იქაც ჩამოვარდა (ისევე როგორც დანარჩენ ალტერნატიულ მედიას) და მეგონა, რომ ნამდვილად შეცდომა იყო შენი ნაწილი არდდ. მე არ აუცილებლად ამოიღონ თქვენ აგრესიულად, მაგრამ მე დაპრესილი მაუსის ღილაკს ძალიან რბილად? არ ვიცი, თუ მაინც ვერ ვხედავ, რომ კატმა ყველაფერი გააკრიტიკა, მაგრამ რამდენადაც მე შეშფოთებული ვარ, ეს არის ერთგვარი ლიანდაგი.

      და რომ ამ საკითხმა გამოიწვია "სახის იზოლაცია" ჩემთვის ნათელია. მხოლოდ მირჩევნია იყოს იზოლაციაში (ალტერნატიულ მედიასთან შედარებით) ვიდრე კლუბის ნაწილი გახდება, რომელიც იცავს არასასურველ ახალბედას წინააღმდეგ. ამ თვალსაზრისით მე არ მიმაჩნია, რომ როგორც იზოლაცია, არამედ, როგორც "ჩემი საკუთარი გზა და არ აძლევენ გავლენას". იზოლაცია იგრძნობა იზოლაციისთვის, თუ გინდა რომ რაღაცნაირი იყოს. ასე რომ, მე არ ვწერ იზოლაციას, მაგრამ აღწერს პრაქტიკულ ფაქტს, რომ ისინი თავიდან აცილება და ზოგჯერ იბრძვიან თავს.

      ვფიქრობ, სულ უფრო მკაფიოდ ხდება, რომ პრაქტიკულად მთელი ალტერნატიული მედია კონტროლდება. ეს შესაძლოა, შესაძლოა არ ყოფილიყო, ალბათ ის მიზეზი, რომ თქვენც უნდა დაარღვიოთ. მე არ ვიცი თქვენი საქმე კარგად. სულ უფრო მკაფიოდ ხდება, რომ არასასურველი მკვლევარები ალტერნატიულ მედიაში არ არიან ძებნილი. რამდენადაც მე შეშფოთებული ვარ, ალტერნატიული მედია აბსოლუტურად დაუჯერებელი გახდა. დამატებითი მიზეზების გამო, უბრალოდ, გაგრძელდება და ხალხის სტიმულირება კვლავ სელფის ნაცვლად, ნაცვლად იმისა,

      • არენ ზივატი წერდა:

        მადლობა გასარკვევად მარტინი. მე ვიყავი ჯერ კიდევ ქვეშ Kat- ს ჰიპნოტური გავლენის ქვეშ. ამის შემდეგ მეც მქონდა იმედგაცრუება.

        გარდა ამისა, მე სრულიად გეთანხმებით. მეც მაინც იზოლაციაში ვარ, მაგრამ ამას სხვა პიროვნული მიზეზებიც აქვს.

        • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

          მე მესმის, რომ ისტორიის გათვალისწინებით. ცოტა ხანს წამიყვანეს კიდეც, სანამ მეც შევხვდი. ეს გვაპატიებს? მაგრამ ეს საოცარია, რომ თქვენ ასევე გაანადგურეს და ეს არის ნიშანი, რომელიც კედელზეა, რომ თქვენი საიტი ძალიან დიდი გახდა და შენ უნდა დატოვონ.

          მე უკვე ავუხსენი, რომ სიტყვა "იზოლაცია" არ ვრცელდება, ასევე სიტყვა "ასევე" თქვენს კომენტარში.

          • არენ ზივატი წერდა:

            Okay, არასწორი სიტყვა არჩევანი ეფუძნება არასწორი ინტერპრეტაცია. ასე რომ, ჩემთვის არაფერი უცნაურია.

        • ClairVoyance წერდა:

          არენდ, შენ დიდი კითხვის ნიშანია (მე ვიყავი PasOpSmokingPreventsHere- ის გასასინჯი)
          მე ძალიან ბევრი რამ გავიგე, რადგან მე მოვისმინე მთელი თქვენი მაუწყებლობა.
          მე, როგორც წესი, საკმაოდ ბუნდოვანი აღმოჩნდა და ამისგან შოკოლადი ვერ შევძელი.
          ერთად Kat საქმე და ის ფაქტი, რომ თქვენ ოდესმე მოჩვენებითი გაცემული ფსიქიატრი Willemijn, ზომა იყო ჩემთვის.
          ჩვენ ყველა შეცდომას ვუშვებთ, მაგრამ მაინც მაქვს შეკითხვა.
          ამ კითხვას მოგვიანებით გკითხე დღეს, მე ვაპირებ შეამოწმოს ჩემი lobster ქოთნები ახლა.
          და სასადილო, რომ latter.

          • ClairVoyance წერდა:

            არენდ. მე ბედნიერი ვარ, რომ ამ 150.000 ევროს ჯარიმა გაუქმდა. რა იქნება ეს თქვენთვის გათავისუფლებული? ეს ჩემთვის კითხვების დასმაა, მაგრამ მარტო დატოვეთ. მე მაქვს კიდევ ერთი კითხვა.
            რობ ვან დერ ზონთან მეგობრობით ხართ თუ სიყვარული?
            უბრალოდ ადრე ზაფხულში ე.წ. plug-Argusoog წელი იყო ის, მან აიღო უცნაური charade დროს რადიოს ეთერში, იგი მოქმედებდა, მაგრამ ძალიან ცუდია, რომ რამდენიმე ადამიანი, რომ პოლიცია კართან.
            ის აშენებდა ტესლას მანქანას და მე მხოლოდ საჭირო იყო ერთმანეთთან მავთულის შეერთება. წარმატებას მიაღწიე?
            ან შეგვიძლია ასევე დავამარცხოთ რობ ვან დერ ზონი, როგორც მატყუარა?
            იმედია, ამის ნათელი პასუხი შეგიძლიათ, მე ვფიქრობ, რომ მნიშვნელოვანია, რომ თავი მოიშორონ და ამოძრავებდეთ.

          • ClairVoyance წერდა:

            აქ თხა ბამბის წინდები მწყემსავებს თხზულში სიტყვებში განმარტავს, თუ როგორ მუშაობს ეს ყველაფერი. იგივე ხუმრობა, როდესაც იგი ეთერში გავიდა ეთერში არგუსოოგრადოში.
            ეს სპექტაკლი იყო 2013. ასე რომ, სულ რაღაც 20 წლის წინ ... .. და ვივარაუდობ, რომ ის ჯერ კიდევ იგივეა, ვისთანაც აქვს ნულოვანი შედეგი.

          • არენ ზივატი წერდა:

            ძვირფასო კლერვისანი.

            თქვენ ფსევდო გამოიცანით ვინ არის უკან. ეს დასტურდება დანარჩენი თქვენი რეაქციით, რომელშიც ხუთი წლის შემდეგ, ძველი ძროხა, რომელიც დიდი ხნის განმავლობაში ცარიელი იყო, კიდევ ერთხელ გადაათრიეს დინოდან. მაგრამ ეს მართლაც ძალიან ცოტაა ჩემთვის, რომ კვლავ წასულიყო.

            რობ ვან დერ ზონმა არ იცის ეს პიესის შესახებ.

          • ClairVoyance წერდა:

            მადლობას გიხდით ნათელი პასუხი.

            ალბათ მე უბრალოდ დაბნეული რობ ვან დერ ზონი და პოლიციის ვიზიტის დროს Argusoog.

      • არენ ზივატი წერდა:

        რობ ვან დერ ზონმა განაგრძო Argusoog შემდეგ სასაზღვრო რადიო. ეს შეიძლება იყოს ის, რომ მან შეასრულა თამაში, რომელსაც მოუსმინე პროგრამა "Gedonder op პარასკევს".

        • ClairVoyance წერდა:

          მადლობა თქვენს პასუხს.
          ეს შეიძლება იყოს საუკეთესო. ყოველივე ამის შემდეგ, სასაზღვრო რადიო ყოველ კვირას სულ გონივრულად იყო.
          და მაშინ მე უნდა შეცვალოს შეცდომა. რაც შეეხება ახალგაზრდობის მოვლის მიერ ჯარიმის / ჯარიმის ჩამორთმევას, ნორლანდი ჰოლანდი 150.000 ევროდან იყო, რომელიც უნდა ყოფილიყო 160.000 ევრო.
          და კიდევ ერთი 110.000 ევრო ჯარიმა, მოითხოვა ახალგაზრდული ზრუნვა Zoetermeer თავზე. შენი ვალი ამ 2 კლუბები იქნება cumulative 270.000 ევრო.
          მათ სურდათ თქვენი ამბავი - იმიტომ, რომ მხოლოდ ამბავი, imo არ არის - თქვენ გააუქმებთ ჯარიმა თუ შეწყვიტეთ ცილისწამება და ცილისწამების წინააღმდეგ ახალგაზრდული სააგენტო.
          თქვენ არ ეთანხმებით ამას
          თქვენ თქვით ამ დიაპაზონში 14 დეკემბერი 2012: "სოციალური ეკონომიკური მკვლელები არ არის მოლაპარაკება".
          მიუხედავად ამისა, ეს ჯარიმები გაუქმდა, მაგრამ რატომ მოვუწოდებთ იმ ადგილს, რომ მთლიანად განადგურებულად ფინანსურად.

          თქვენ ამბობთ, რომ ეს სიტყვები ქვემოთ მოყვანილი არგუსოუგის პირდაპირ ეთერშია 17: 16.
          მე ვნახე სახელები, როგორიცაა ფრიდესი ლამერიისი.
          მხოლოდ მკითხველებისთვის აქ:
          ეს ფრაზები ლამერუსი, ემერიტუსის პროფესორი და აშკარად ასევე AIVD- ის აგენტი ასევე მნიშვნელოვან როლს ასრულებდა წყლის მოპოვებაში Vaatstra შემთხვევაში.

    • Notis წერდა:

      ძვირფასო @ პასუხი ყველა ერთხელ პასუხობს მისი of მისი 1) გზა!
      ასევე მეც ვიცი ბევრი ადამიანი XX საუკუნეში), რომლებიც არ არიან იმდენად, რამდენადაც მათი ოჯახი, მეგობრები და ნაცნობები და ხშირად ძალიან კეთილგანწყობილი ადამიანები კარგი ინსაითი, მგრძნობელობა და განვითარება. ეს ბოლო ფაზა თქვენთან ერთად, მარტინი და ყველას აქ არის უკან: OP ახალ ელანთან!

      Ah, ზოგჯერ ჩვენ ძალიან მგრძნობიარე და ზოგჯერ არ არის მგრძნობიარე საკმარისი.
      თუმცა იუმორით? ???? ???? ჩვენ, რა თქმა უნდა გადარჩენა. იუმორი ინტენსიურად ინერგება ინტერპერსონალური ტრანსპორტით და ჩვენი ოპონენტების ან ჩვენი დამპყრობლების წინააღმდეგ: სასიკვდილო.

      1) არ გენდერული ნეიტრალური ???
      2) გენდერული ნეიტრალური?

      • არენ ზივატი წერდა:

        ნოტი.

        ნამდვილი პასუხი.

      • Notis წერდა:

        "მზე მხოლოდ ამაღლებს"

        რა მზე ვიდეო: რა ხარი- shit (jaja) თემა. თუ ენერგია თავისუფალია, ომები დასრულდება. ისე, ეს ასე არ ფიქრობდა, ჯერ კიდევ არსებობს უამრავი შემთხვევა, როდესაც მმართველი ფსიქოპათიები გააგრძელებენ ომს.
        - ყურადღება მიაქციე მის არგუმენტს, ოღონდ დანარჩენ ოთახში.
        - წაშალეთ თქვენი მყარი დისკი. შეწყალება ჩემი უფროსი და მეხსიერება არ არის მყარი დისკი, მზე manier.
        -ჰამა კიდევ ერთი თხა ბულიონი ცხვირიდან ჩამოდის, რომელიც ძალიან გვიან იყო.

        ენერგია და მნიშვნელობა არ შეიძლება იყოს "არაფერი" და არც "არაფერია", ფიზიკის ერთ-ერთი კანონი ამბობს, რომ შემიძლია დავამატო, რომ რამე არ შეიძლება გახდეს ოდესმე, ან რაღაც უბრალოდ ქრება არაფრად, თუმცა ამისათვის anythingjewo (წაკითხვის: მზე) სურს გამონაკლისი? ????

        • Notis წერდა:

          ეს კანონები (გონივრულად დადასტურებული თეორიული და პრაქტიკული) კვლავაც ვრცელდება "პირები", როგორც Menier ძე, Menier რუტესს, miefrouw ჰენის Plas ... და ა.შ., mienier ცრემლსადენი და ა.შ. და ა.შ. (დიახ, თქვენ beschEUrt თქვენ შესახებ იმდენად იგნორირება) და მრავალი უცხოელი მებრძოლები და მაფიოვნები, როგორიცაა ტრუმპი, ლასგარდე, ჯუნკი და ა.შ.

          ყველა ეს insanities resp. psychopaths resp. ეგომარდიული სტაფილო არის "არაფერი" და არასოდეს არ იქნება "რა".
          ????

  7. მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

    რონალდ ბერნარის მხარდამჭერთა სია:

    სურვილისამებრ
    http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/de-kindermisbruik-beerput-verder-open/

    დედამიწის თემა
    http://www.earth-matters.nl/11/13839/verborgen-nieuws/real-big-power-onthullingen-door-insider-ronald-bernard-enndash-deel-2.html

    Ninefornews
    http://www.ninefornews.nl/schokkende-onthullingen-insider-bankenwereld/

    Worldunity.me
    http://worldunity.me/bankier-ronald-bernard-over-de-illuminati-interview/

    ფარშევანგის ამბები
    https://pauwnieuws.nl/news/660/voormalig-bankier-ronald-bernard-huilt-in-video-over-zijn-carriere-die-brak-op-pedofilie

    დე Volkskrant
    https://www.volkskrant.nl/economie/van-burger-tot-bankier-is-geen-fluitje-van-een-cent~a4449137/

    უკანა საზოგადოება
    http://achterdesamenleving.nl/oud-bankier-legt-totaal-corrupte-geldsysteem-helder-nederlands/

    კოოპერატიული თავისუფალი მედია
    https://cooperatiedevrijemedia.nl/2017/03/de-macht-achter-het-grote-geld-onthullingen-van-een-insider/

    ელა ვარსკვლავი
    http://www.ellaster.nl/2017/03/22/insider-vertelt-elite-vraagt-grote-offers-om-top-horen/

    ვიტალი
    http://vitalifeiten.nl/ronald-bernard-interview-a-must-see/

    ინდოგო რევოლუცია
    http://www.indigorevolution.nl/tag/ronald-bernard/

    ზელიანდნეტი
    http://www.zeelandnet.nl/video/bekijk/video/24936/De_werkelijke_macht_onthullingen_door_insider_Ronald_Bernarddeel_2.html

    და სიგრძე გრძელდება ...

    მოკლედ, მთელი ალტერნატიული მედია და ასევე მედია საშუალებები ხელს უწყობენ ამ ამბის პოპულარიზაციას.

  8. Notis წერდა:

    ალბათ, ძალაუფლების მქონე ადამიანები უკვე გრძნობენ იმდენად ძლიერ, რომ ისინი უკვე თავს გრძნობენ თავს და ახლა მშვიდად აცნობენ ცხვარს ვინ და ვინ არიან ისინი.
    ასე რომ, ისინი იმედოვნებენ, რომ ცხვარი აჯანყება, რომელიც მათ შეუძლიათ მათი umpteenth ეტაპი აღკვეთისა და აღმოფხვრა "gemene'volk, ბუნებრივია დალოცა რამდენიმე Luciferian უკუღმართი მკვლელები ფსიქოპატი რიტუალები.

  9. რამონვდვა წერდა:

    @Andnd Zeevat, მე რა თქმა უნდა, მენატრება თქვენი საიტი არგუმენტები. მიგაჩნიათ თუ არა ოდესმე განიხილოს ეს კიდევ ერთხელ? იყავით თბილი და სანდო პირი!

    @ მარტინი,

    მხოლოდ ლოგოზე, მიუხედავად იმისა, რომ FB- ის მეშვეობით:

    დე BLJE ბანკის DB ლოგო არის სარკისებული. შეგიძლია გახსოვთ Rothschilds- ის პარტიის ფოტოები, მათ შორის ფოტოსურათები? მოწვევა ბარათი სარკეში დაიწერა, აქ ვხედავ ... https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/13/f9/0f13f9a652a0b3f304f7502bb9db6df5.jpg

    სარწმუნო წერილში, ეს ნიშნავს, რომ დაწერილია სხვა რეალმა / განზომილებისგან. ეს განზომილება, რომელიც აკონტროლებს ამ 3 პროგრამას / მატრიცას. ეს არაორგანული, მკვდარი ქმნილება, ბუნებრივია, აკონტროლებს და აკონტროლებს საბანკო სექტორს.

    ახლა ბერნარ ლოგში DB აშკარად ლოგიკურია, რადგან მათ ყოველთვის უნდა აჩვენონ თავი. კონფუციემ თქვა, რომ ნიშნები და სიმბოლოები არ გამორიცხავენ მსოფლიო სიტყვებს ან კანონებს.

  10. Camaron წერდა:

    ძალიან ხშირად ხედავთ, რომ ინტერვიუს დროს ისინი იყენებენ NLP- ს. "თქვენ უნდა გამორთოთ სინდისი ... აქ არის საფასური საპირისპირო" და შემდეგ ათი მოულოდნელად მიდის. სწორი თარგმანის უზრუნველსაყოფად უგონო მდგომარეობაში რომ მოტყუება და მოტყუება შესანიშნავია. ან ცოტა ხნით ადრე ბავშვის მსხვერპლი დაიწყო, რომ ერთი პერსონალი ბარათს გაატარებს ჟესტი "გასაუბრებას ვარსკვლავი (როგორც გამჭვირვალე) და რა ვარ შესახებ გითხრათ, რომ თქვენ არ იცით, და ეს არის ძალიან შოკისმომგვრელი და სროლა თეატრალური კომფორტულად ემოცია, რადგან თქვენ stab me ლამაზი და შემდეგ კარგად არის ეკრანზე. Van Staveren ნახავთ, რომ თითქმის ყველა ჰოლანდიური "სურს იყოს მოტყუებული" გვინდა, რომ ისწავლონ გაუმკლავდეთ მაღალტექნოლოგიური ტირანია. ის პოულობს (როგორიცაა სისხლის ელიტის), შემდეგი ნაბიჯი "სულიერი-transhuman ევოლუცია როგორ ემოციურად და მენტალურად წასვლა თუ ერთი გამორიცხული და იქნება აღდგენილი სრულად კონტროლირებადი zombie საზოგადოება და როგორ მედიტაცია შეიძლება დაეხმაროს გაუმკლავდეს ახალი წამების წინააღმდეგ. ასევე რეგულარულად იყო ყავა ბატონი Messing- თან კონსულტაციით. კონტროლირებადმა ალტერნატიულმა მედიამ "ყალბი ნარინჯისფერი" სამსახურში გაიღო დაახლოებით ნაღმი, რომელიც მათ ნადირობდნენ.

    რა არ არის, მაინც მოვა. https://wikikids.nl/Bataafse_Revolutie

  11. ოთახი წერდა:

    მიქატ კატი ვერ შეძლებს უფრო სერიოზულად მიიღოს მისი ცნობა
    ხუმრობა.
    ამავე წუთი 2, 37 (ვიდეო) მან ასევე კიდევ ერთხელ მოუწოდებს რამდენიმე რამ, რომელიც მას არ ნახავ და განსაკუთრებით არ განიხილა საქმე Anass Aouragh რა ინახება იმ დროს ოკუპირებულ ჰოლანდიაში. ამის შესახებ მარტინ ვრიჟლანდი წერდა დასაბუთებულ ფაქტებთან და კვლევის შედეგებთან. საიტის მაშინ klokkenluideronline (კატა) და Boublog (Boudintje) და ახლა Moud Oortwijn მხოლოდ mushy ჩხიკვთა ამ საიტიდან საქმე, და ამ საკითხზე Anass რა თქმა უნდა, ჯერ არ დასრულებულა. და ბევრი რამ არის, სადაც ე.წ. ალტერნატიული მედია არ იწვება მათ თითებს, არ შეიძლება იყოს ამბავი მათთვის. (Guido Jonkers მისი პრაქტიკულად აუდიტორიის სივრცეში შესახებ MH17, charlatan)

    იქნებ არნდს სურს დაეხმაროს, იქნება სუპერ

    ეს კაცი მინიმუმამდე დაეცა კალათაში და დასრულდა, უბრალოდ იგნორირება

  12. თავის ტვინის წერდა:

    ეს მთელი ბერნარდი თამაში ბაბილონის მთავრობამ დიდი ფსიქოლოგიურია.
    ის ფაქტი, რომ "ბერნარტს" არ აქვს რეზიუმე და არ არის ფონური შემოწმება / შემოწმება, ამბობს საკმარისი. არის მისი ნამდვილი სახელი? ენზი და ა.შ.
    რა ბალა-shit ამბავი babeloniers, სამაგისტრო სიაში და თანხა, თქვენ Macchiavelli პრიზი.

  13. Notis წერდა:

    ბედნიერი ბანკი არის "სარკისებური წერა" ბელაზერის ბანკისათვის \ Angry Bank! ????

  14. თავის ტვინის წერდა:

    თუ სწორად მივხვდი, დიდი ოდენობით 150.000,00 ევროს არენდე ზეევმა უარი თქვა. ვის მიერ? რა არის განხილვა?
    უკაცრავად, ეს ძალიან საეჭვოა.

    • ClairVoyance წერდა:

      მე ყოველთვის ვფიქრობდი, რომ 150.000 ევროს ჯარიმა დიდი ცრუ ტყუილია.
      ეს იქნებოდა - თუ სწორად მივხვდი - არასწორი ბრალდებები უნდა გაეკეთებინა ახალგაზრდობის მოვლის წინააღმდეგ ან რაღაც მსგავსი.
      მაქვს მუქი ყავისფერი ეჭვი, რომ ეს იყო სამართლიანი mongering hoaxje. შფოთვა ასე. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ფრთხილად იყავით ახალგაზრდული მზრუნველობისა და pedomaffia- ის წინააღმდეგ, რადგან ისინი მთლიანად გაანადგურებენ ფინანსურ საქმიანობას.
      პრობლემა ის არის, რომ არენდის მსგავსად ვან დერ ზონი - ყოველთვის იმდენად ბუნდოვანია მისი სიტყვებით, რომ ჩვეულებრივ ძალიან რთულია იმის გაგება, თუ რას ლაპარაკობს.
      ასტროლოგერი ლეა მანდერსი არის ანდრდის პარტნიორი.
      ლეას პოლიტიკური პარტია (აშკარად კონტროლირებადი ოპოზიცია) მოუწოდა მამაკაცები და სული.

      არსებობს კიდევ იყო ყალბი დებატები რადიომაუწყებლობა Oldekamp SOPN და ადამიანის & Spirit, რომელიც მე დაასკვნა, რომ ამ ორ მხარეს ვერ იმუშავებს ერთად მათი პატრონები, არამედ იმ სახით, გაიმართა ყალბი დებატები. შესაძლოა რადიომაუწყებლობა კვლავ იხილოთ ონლაინ რეჟიმში.
      ლეას აქვს / ჰქონდა არნემის მერისთან კავშირები (ფოტოებზე მე ვნახე).
      ეს არის imo საეჭვო მაინც, რადგან Arnhem ჩანს დასაყრდენს NWO shills / სალომბარდე.
      მაშინაც კი, როდესაც თქვენ დაკავშირება წერტილები (აკავშირებს წერტილების), არსებობს ბევრი აღსანიშნავი რამ მიმდინარეობს ოპოზიციაში.

      • ClairVoyance წერდა:

        როგორია პოლიტიკურად მარქსისტული პუნქტები, რომლებიც შეიძლება გაერთიანდნენ:
        პრო კულტურიზმისთვის (ლა სტივის ბრაუნი, თომას მე -3 და ა.შ.)
        პრო გეი პროპაგანდა (la Steve Brown, TalkXNUMMyra და ა.შ.)
        სინათლე
        UFOs, niburu, Shuman Resonation თემა.
        Tesla ტექნოლოგიები, მაგრამ სისტემატურად გარეშე სურს ბმული ერთად 911.
        დოქტორი ჯუდი ვუდის საყვედური და იდუმალი სიტყვები და დაანგრია ვუდი, როგორც "თეორიები"
        წყლით დაფარვა რეალური შეთქმულების შესახებ.
        მიმართვები 911-კარისმცველნი ციფრებით როგორიცაა მაგ. Coen Vermeeren (911A & E, Steven E ჯონსი, რიჩარდ Gage. Coen Vermeeren ორგანიზებული 911 კარისმცველნი წაკითხვის უნივერსიტეტის Delft.
        არ გკითხოთ სწორი კითხვები (სტივ ბ. თარხნიშვილი, მაიას WeAreChange, ირმა შიფერსები და ა.შ.
        Fuzziness, woolly ენაზე შეთქმულების შესახებ.
        გამოიყენეთ საწინააღმდეგო ფსევდონიმები.
        სიმპტომები Meningnietus
        შერჩევითი მეხსიერების პრობლემები
        არ არის ოპოზიცია ან ოპოზიცია, როგორიცაა მაუწყებლების დროს დარღვევები.
        საკმარისი ფინანსები ყველა სახის პროექტების დასაწყებად.
        მონაწილეობის მიღება ე.წ. ღია Mind კონფერენციებში.
        ძირითადი შემოსავლის მხარდამჭერები.
        საშინელი პირადი ისტორიები, NLP ტექნიკა.
        ეგრეთ წოდებულმა madmen (feigned madness) ვინც განიხილავს შეთქმულების თეორიები (მაგ. Maud Oortwijn, Micha Kat)
        შიში სათესი.
        რეალური madmen (შესაძლოა MK ულტრა) ფსონები. (მაგალითად ანტონ ტეუბენი)
        და ა.შ.
        ზემოთ აღნიშნული სიგნალების კომბინაცია.
        თუ ყველა წერტილს დააკავშირებთ, შეიქმნება Baphomet- ის ნახაზი.

    • კავშირი წერდა:

      არსებობს ჯერ კიდევ უამრავი იპოვონ Arend და მსჯავრდება. აშენდ აშკარად ვერ გააკეთებს ამის შესახებ. ის იყო მსხვერპლი. ცნობილი მსხვერპლი როლი.

      არ აპირებს სხდომას, არ გადაიხდის სამართლებრივ ხარჯებს, მაგრამ სასიხარულოა, როდესაც აღმასრულებელი მიდის ტროტუარზე. სულელია.

      მოდით დაიწყოს ride.

      დაიწყო დიდი დრო, ბენ ვან დენ ბლინკი და არენდ ზეევატი. ეს იყო ყველაფერი, რაც ბენ ვან დენ ბრინკს შეეხებოდა ახალგაზრდობის მოვლისა და თავშესაფრის შესახებ, სადაც ბენ იყო მისი ქალიშვილები. მაგრამ რატომ უნდა მიიღოთ ყველაზე მაღალი დრო აღსრულების შესახებ? იმის გამო, რომ Argusoog ნახვა იყო სახელი, რომ ფონდი?

      Argus თვალის ცენზურა - გამოსწორება
      https://www.youtube.com/watch?v=y_lrvMNVRZc

      სარეზერვო რედაქტორი კიდევ ერთხელ დააშინებს ათასობით ევროს პრეტენზიას
      https://web.archive.org/web/20121105090621/http://www.argusoog.org/redacteur-argusoog-opnieuw-geintimideerd-met-duizenden-euro-claim/

      ზემოხსენებული სტატიის თანახმად, მომდევნო რეაქცია იყო. თუმცა, ამ რეაგირება ვერ მოხერხდება ვებგვერდის მეშვეობით, რადგან რეაგირების გვერდზე არ არის შენახული (არსებობს ადამიანები, რომლებიც ახლა გადაარჩინეს):

      "ლუკა; ვან დინტერი ამბობს:
      26 XIX XIX ზე: 2012
      @ არენდი:
      ფონდი დე ჰოგოტეს ტიჯდმა კიდევ ერთი წლით ადრე მიიღო აღსრულება. სამწუხაროდ, სიცილი მქონდა სიცილისთვის და ჩემი მაგიდადან ჩამოგდებული. ასევე არასდროს მსმენია არაფერი და ასე დავიწყებია, მაგრამ ახლა მე ვაპირებ, თუ შემიძლია კვლავ მოვძებნოთ იგი კვირაში (პრეზენტაცია უფასო კაცი) და, რა თქმა უნდა, სკანირებას და ელფოსტას ".

      შეურაცხყოფა დაშინება ** განახლება: ერთი გადის **
      https://web.archive.org/web/20130521101506/http://www.argusoog.org/intimidatie-op-intimidatie-2/

      ახალგაზრდული ზრუნვა მიდის ხვრელში
      https://web.archive.org/web/20121115153917/http://www.argusoog.org:80/jeugdzorg-gaat-tot-het-gaatje/

      ყავის სამი მუქარა
      https://web.archive.org/web/20130731204132/http://www.argusoog.org/drie-intimiderende-koppen-koffie/

      Arend Zeevat აცხადებს Goodbye to Argusoog
      https://web.archive.org/web/20131102033556/http://www.argusoog.org/arend-zeevat-neemt-afscheid-van-argusoog/

      ზემოთ ბმულიდან:
      "რაც შეეხება სახელფასო garnishment შემიძლია აღვნიშნო, რომ ჰოლანდიური გატაცების mafia გადაწყვიტა, საპასუხოდ, რომ ცვლილებები მოხდა Argusoog შეჩერება სახელფასო garnishment და მეჩხუბებოდა off დარჩენილი ვალი ზოგიერთი € 160.000".

      Yeah Right.

      აქ არენდის ახსნა:
      https://www.youtube.com/watch?v=y9vXpzEfeUI

      რატომ არანდ Zeevat და Argusoog გაუჩინარდა რადარი:
      https://www.youtube.com/watch?v=uYB_8aJAh8s

      პასუხი ლუკა D:
      განმარტება Luca van D. (ყველაზე მაღალი დრო), ემა შენობის, გაეროს რეზოლუციებისა, UNESCO ბიბლიოთეკა და სხვა.

      • ClairVoyance წერდა:

        კავშირი
        მე არ მქონდა ენერგია ყველაფრისთვის მოძებნებოდა და ჩემი ძველი ლეპტოპი ყველაფერს შეეჯახა და რა თქმა უნდა, არ არის გამყარებული.

        ასევე შეგიძლიათ მოიძიოთ არგუსოუჯი, სადაც რობ ვან დერ ჯონმა მოულოდნელად თქვა, რომ იყო "რამოდენიმე ჯენტლმენი კარზე" და ეს პოლიცია აღმოჩნდა?

        მაგრამ რა გააკეთეს ამ "ბატონებო"? იკრძალება გავაკეთოთ smack-რომ-in-the-ოთახიანი მაუწყებლობის ან woolly ენის აკრძალულია აკრძალულია უნდა Tinker Tesla coil?
        ეს არავითარი აზრი არ ყოფილა და აშკარად ძალიან ცუდად მოქმედებდა.
        კარგი იქნება, თუ თქვენ ან ვინმეს აქ მაინც იპოვის ის, რომ არგუსოუგის ეთერში.

        Argus-eye ნიშნავს: თვალები, რომ ვერ შეამჩნია, ძალიან ყურადღებიანი.
        მხოლოდ Argusoog რადიო უნდა იყოს ყურადღებიანი, მაგრამ არა მსმენელები?
        ამიტომ მსმენელები გაბრაზებულები არიან.

        მე ყოველთვის ვხედავ ყველაფერს ეჭვი, რა თქმა უნდა, როდესაც თვალსაჩინო რამ მოხდეს, როგორც მიმართ მაუწყებლობის და ჩამოეწეროს ნაკვეთები 160.000 ევროს ჯარიმები და თქვენ დღემდე მაინც გაბედავს აცხადებენ, რომ თქვენ ხართ ფინანსურად დანგრეული. რასაკვირველია, ეს არაფერია.
        ასე არენდმა არ უნდა თქვას ახლა, რომ მივუახლოვდი 5 წლის ე.წ.

        • ClairVoyance წერდა:

          არენდის თანახმად, მისი კოლეგა რობ ვიდ ზ-ს თამაში ალბათ სასაზღვრო რადიოში იყო.
          მე ვფიქრობ, რომ ეს შეიძლება იყოს სწორი, მე არ მენატრება ორივე სამაუწყებლო გადაცემების ერთი სამაუწყებლო და არ გამოგრჩათ მათ მსგავსი შინაარსის გამო. ამდენად, არდედ აქ არის გარეთ.

        • კავშირი წერდა:

          "თქვენ ასევე იპოვით არგუსოუს მაუწყებელს, სადაც რობ ვან დერ ჯონმა მოულოდნელად თქვა, რომ იყო" რამდენიმე ჯენტლმენი კარზე "

          არა, მე არასდროს მოჰყვა ამას. მაგრამ მენატრება შეგიძლიათ იპოვოთ, რომ Argusoog- ის youtube გვერდზე, ან სასაზღვრო ვებ-გვერდზე (Frontierworld), აქ თქვენ გაქვთ მენეჯმენტი "Thunder on Twitter" - ის მაუწყებლობაზე http://frontierworld.nl/radio/?cat=596

          და არნდს არ აქვს უფლება, თავისი სირცხვილით ელაპარაკოს (ძროხადან სავსე ძროხა). სრული ოჯახი ამოიღეს მანგლის მიერ. ყველაფერს, რაც თავის ადგილზე განიხილებოდა, იყო ჭეშმარიტი, და ვინც ეწინააღმდეგებოდა მას ინტერესებს ან იყო (სატანის) მეორე მხარეს. არაფერი იყო ძალიან გიჟები და ყველაფერი იყო კანონიერი, რადგან ის შეესაბამება სურათს, რომელიც გამოცხადდა მათ მიერ. თქვენ უნდა წაიკითხოთ ყველა ეს დოკუმენტი (და რეაქციები) ბენ ვან დე ბლინკის საკითხზე და ზოეტემიერის თავშესაფარი. შენი თმა გაიდგება თავდაყირა, როდესაც ხედავთ რა დაიწერა და განაცხადა დროს. მაგრამ არდინი საბოლოოდ დაზარალდა, რა თქმა უნდა, იმიტომ, რომ იგი განადგურდა "ფინანსურ, ემოციურ და სოციალურ დონეზე". მხოლოდ თვითმმართველობის ასახვა როგორ. ყოველთვის სხვები! მაგრამ როგორ მოხდა ეს მოხდა ყველა იმ ხალხისთვის, ვინც თავის ვებ-გვერდზე მოხვდა? რა თქმა უნდა, ისინი არ იყვნენ ემოციურად და სოციალურად გატეხილი?

          და მაშინ, რა თქმა უნდა, თქვენ გაქვთ, რომ ადრე ვისაუბრეთ. მე მემკვიდრეობით, მაგრამ სხვაგვარად არ მოჰყოლია, რადგან, თუ რამდენად ღრმა თქვენ ჩაძირვაში მაშინაც კი, თუ თქვენ, როგორც თვითმარქვია ონლაინ ფსიქიატრი დიაგნოზი MBP შეხედულებებსა დედა უცნაურად გარდაიცვალა? კარგად მაშინ თქვენ ჩემი აზრით, არ არის განცდა თქვენი ass, თუ არა, განიცდიან სატანური სიამოვნება ტანჯვის კიდევ სხვა თანაბრად ღრმად soaking რუბლს შეადგენს. ისაუბრეთ "ემოციურად და სოციალურად გატეხილი".

          • ClairVoyance წერდა:

            მე ვუსმენდი თითქმის ყველა ეპიზოდის არგუსოუსს. ვან დენ ბრინკის საკითხი წარმოგვიდგინა, მე პატარა გიჟები ვიყავი.
            მივხვდი, რომ ვან დენ ბრინკი ძალიან მარტივი, უცნაური ლაპარაკი იყო და მე ვიპოვე სიუჟეტი ძალიან თავზე და მე ვფიქრობდი, რომ ბენ არ იყო ზღვარზე.
            ჯორისი დემიმინკის დემონსტრაციაში დავდიოდი, რომელი აგენტის პროვოკატორებს დაინახავდა და ასეთი უპირატესობა იქნებოდა. ბენ იყო პრაქტიკულად ყვირილი წინაშე ლოზუნგებით. დეზინფოს აგენტი სიეტეს გამწვანება, რომელიც თავის მწარედ გომბეშოში იყო, რომელიც მე არ მჯეროდა მეტრს, რადგან ის გამოჩნდა alt.media- ს წარმოშობის პროცესში. Sneaky ახლა სიხარულით მკვდარია.

  15. ldbroersma წერდა:

    ბანკთან თავს ვიგრძენი, რადგან ჯერ კიდევ არსებობს უამრავი აღმოჩენა და წერა. მინდა აქ გავაფრთხილო ხალხი.

    იმ მუდმივი სერტიფიკატების შესახებ: მინდა დარწმუნებული ვიყო, რომ წასვლას აპირებდი, რადგან არასდროს მოშორდები და შენს ნათესავებთან ერთად შეჭე. ერთხელ შეძენილი, თქვენ ვერ გადასცემთ სერთიფიკატებს ვინმესთვის ან თუნდაც ბანკში დაბრუნებას.

    ყურადღება გამახვილებულია ამ მონაწილეებზე დაბრუნების სანაცვლოდ, მაგრამ ხარჯები ძლივს გამოვლინდა, რადგან ბანკი კვლავ ბედნიერი და ოპტიმისტური რჩება. მაგრამ რა მოხდება, თუ დაბრუნების იმედგაცრუება. შემდეგ ხარჯები უნდა გადანაწილდეს მონაწილეების მიერ ყოველ დღე დღითიდღე, შენი შვილებისა და შვილის შვილების სიგრძეზე.

    ასეთ სიჩქარე პრაქტიკაში არ იქნება? კარგად, თქვენ არ იცით.

    სერთიფიკატის შეძენის წინ კიდევ ერთხელ წაიკითხეთ:
    https://www.deblijeb.nl/faq.html#rendement

    • ldbroersma წერდა:

      "ერთიანი სახალხო ფონდი" ორგანიზაცია "Happy Bank" - ის ორგანიზაციაა. საზოგადოების ფენომენი აღორძინდება მათ მიერ. ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ მართლაც ვივარაუდოთ, რომ Cooperatie de Vrije მედია განცხადებები Broere და vh Irma Schiffers, ასევე მათ მიერ, მოდით შევინარჩუნოთ ის ახლა, ინსპირირებული. ირმა შიფერსმა გაათავისუფლა Cooperatie de Vrije Media და მისი ინტერვიუები ახლა ბევრად უფრო დიდ აუდიტორიაზეა ფოკუსირებული. სტატია, რომელშიც ეს გამოცხადდა "ბროერის" მიერ, გაუჩინარდა, მინიმუმ ვერ იპოვის ის

      უკან დაბრუნება ორგანიზაციის უკან Cooperatie de Blije B.
      ეს არის გაერთიანებული სახალხო ფონდი.

      მათი მთავარი გვერდიდან

      კეთილი
      ერთიანი ფონდი (UPF) არის არაკომერციული ფონდი. ჩვენ განვითარებას და ხელს შეუწყობს ინოვაციურ პროდუქტებსა და სერვისებს, რომლებიც ემსახურებიან საზოგადოებას. მესამე მხარეთთან თანამშრომლობით, ჩვენ უზრუნველვყოფთ საზოგადოებაში ჩვენს პროდუქტებსა და მომსახურებას.

      მიზანი
      უმრავლესობა მიზნად ისახავს ხელი შეუწყოს ადამიანის სიცოცხლის კარგი მართვის რეალიზაციას, როგორც აღწერილია ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციაში (UDHR). 10 დეკემბერს, UVRM- მა ხელი მოაწერეს გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის (UN) მიერ. ამავდროულად, არსებობს გაეროს 1948 წევრი ქვეყანა.

      რეალიზაცია
      1948- დან დღემდე, ცხოვრება გვიჩვენებს, რომ UPF- ის ამოცანა კვლავ აქტუალურია. მხოლოდ საზოგადოება არ მოდის ლურჯიდან და მოითხოვს ბევრი ვალდებულება და მხარდაჭერა. მთავრობას სურს, მაგრამ არა, რადგან ის ფინანსურ სისტემაში ხაფანგშია. აქედან გამომდინარე, აუცილებლად უნდა გააკეთოთ ყველა საჭირო რეალიზაცია.

      პროდუქტები და მომსახურება
      დაწკაპეთ შთაგონების სანახავად რა არის თანამშრომლობის კოოპერატიული ერთიანობა. საზოგადოება, ხალხისთვის და ხალხისთვის. ამის შესახებ შეგიძლიათ წაიკითხოთ ჩვენს მიზნებში, რომლებიც ფინანსურ სისტემას, სოციალურ უსაფრთხოებას, სამომხმარებლო ინტერესებსა და საგადასახადო სისტემას ეხება. ეს შეიძლება იყოს ყველა განსხვავებული თუ ჩვენ ნამდვილად აირჩიოს.

      შეარჩიეთ წვლილი
      ჩვენ არა მარტო განვითარებაზე, ვურჩევთ, ხელს ვუწყობთ და ვასრულებთ. ჩვენ ასევე ვზრუნავთ წევრთა სერთიფიკატების საკითხს ჩვენი კოოპერატივებისთვის, როგორიცაა დე Blije B (DBB). მზად ხართ მიმდინარე მოვლენებთან? მაშინ კითხვა: რომელი წვლილი შევიტანოთ მხოლოდ საზოგადოებისთვის?

      და შთაგონების სავარაუდოდ ჯადოსნური სიტყვა.
      https://www.unitedpeople-foundation.org/inspiratie

      მაგრამ ყველა კარგი უფლებები პერსპექტივაში.
      რეალობა ძალიან საქმიანია, რადგან სიხარულისა და სამუდამოდ იყიდით. დაკავშირებულია სამუდამოდ. პირადად მე ვფიქრობ, რომ ეს არ არის მაცდური პერსპექტივა და ეს გამოიხატება რბილი გზით.

      • ldbroersma წერდა:

        საბოლოოდ: რამდენი იმ უვადო სერტიფიკატს შეიძლებოდა, რომ ბედნიერი ბანკის პრომომა შეიძინა?

        ალბათ, ბატონებო და ქალბატონები ამის შესახებ ღიად უნდა იყვნენ გახსნილი.

        • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

          გმადლობთ თქვენი წვლილისთვის. მე ვფიქრობ, რომ ეს უფრო შესწავლაა და შეიძლება სასარგებლო იყოს ინგლისურ ენაზე ამ სტატიების თარგმნა (რონალდის მოქმედებათა საერთაშორისო მიმართვა).

          თუ ვინმეს სურს მოხალისე, როგორც მთარგმნელი, მინდა მოვისმინოთ ეს.

      • Camaron წერდა:

        არასოდეს ფლობენ რეალურ ფულს (ვერცხლისა და გუსტუკენის ინტენსიური ღირებულება) განთავსებული და / ან მოახერხა ბანკები. Fiat ფული არის მონობის და უნდა ჩაიძიროს ერთად მათი ბანკები. თითოეული ინდივიდუალური ან / და ოჯახი დამოუკიდებლად ახორციელებს პორტფელს. ფართომასშტაბიან, რაღაც უნდა გაკეთდეს სხვა მოძრაობებთან და ორგანიზაციებთან პარტნიორობით (არ არის ახალი მსოფლიო წესრიგი კონტროლირებადი). რაოდენობრივად, საბოტაჟის მრავალი ფორმა ითხოვდა ორგანიზებულ კონტექსტში, რათა მოწინააღმდეგის მტვრისთვის მიეცა.

      • ldbroersma წერდა:

        მე ჯერ კიდევ არ მაქვს დაწერილი, რომ შთაგონება სავარაუდოდ ახალი ჯადოსნური სიტყვაა ან დიახ, ჩვენ გვყავს ევროკავშირი, იგივე ტანსაცმლის სარჩელიდან.
        https://twitter.com/Europarl_EN/status/898157225553743872

  16. Notis წერდა:

    @ IdBroersma მადლობა ინფორმაცია და მუშაობა მასზე.

    ბედნიერი ბანკი (DBB) Haha რა ხუმრობა? ???? ! ჯერ კიდევ ვიცით DSB? ასევე ასეთი (თ) სამართლიანი (საექსპლუატაციო) ბედნიერი ბანკი !!!!!!!! DBB = დეივიშის ბალაზერ ბანკი.
    Toujours cherchez la VVD:
    ჩვენ ვიცით, როგორ დასრულდა ეს DSB- ს Scheringa- სგან (ასევე შეხედეთ ამ საიტზე https://joop.vara.nl/opinies/vvd-ers-claimen-heldenrol-in-dsb-affaire ).

    სამწუხაროდ, საერთო ხალხია (ხშირ შემთხვევაში). აქედან გამომდინარე ბევრი, ბევრი გაფრთხილება აქ.
    გითხრათ ... გააგრძელეთ ... განაგრძე მანამ, სანამ ყველას არ ესმოდა.

    შენიშვნა შენიშვნა პომპეზური fanfare, და იდეალისტი, მაგრამ განსაკუთრებით woolly პირობებით მათი "shit" (ინგლისური shit) ასე უკეთესი ისინი ცდილობენ გაყიდვას მათი "shit".
    აქ ვხედავ ე.წ. "საქველმოქმედოებისთვის" ფულთან გასაოცარი ხელშეკრულება? ტელევიზორში ქცევის კოორდინაციით, კოლექტორებით და ა.შ. და ა.შ. და ა.შ. და ა.შ. და ა.შ. და ა.შ.
    Hahaha ადამიანი არ გამოაგდონ? ???? ????

    ოჰ, შესაძლოა, მათ შეიძლება შეაჩერონ AFM- ში ან უბრალოდ ჩვეულებრივი "კორუმპირებული" მოსამართლე იმის გამო, რომ სამომხმარებლო ცრუ ინფორმაციაა? Windows- ში არ არის დაშვებული იმისათვის, რომ საკუთარი მიმართულებით და ძალადობით, ასე რომ არ გააკეთოთ. ???? ????

  17. ldbroersma წერდა:

    შვეიცარიაში დაბრუნება. მე ვუყურე, მაგრამ ვეღარ პოულობდი. ირმა შიფერსის ვებგვერდზე მალტა ჰქვია.

    https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2016/05/12/76221/

    და კომენტარში მან თქვა:
    "ჯოლო, თუ მოუსმინე ეთერში, ამბობს ის უცხოეთში, რადგან ნიდერლანდები დაიხურა და დაბლოკავს ყველა ახალ ინიციატივას, ისევე როგორც ოდესმე. ასე რომ პრობლემა მოგვარდება. "
    მე ვერ მოვისმინე ეთერში გავიგე.

    კიდევ ერთი პუნქტი, რომელსაც მინდა მივმართო ყურადღება, არის გაერთიანებული სახალხო ფონდი, რომელიც ქმნის კოოპერატივებს, მათ შორის ბედნიერ ბანკს.

    ჩემი სამუშაო ცხოვრება მახსოვს, რომ ხშირად დირექტორთათვის რისკის გამორიცხვისთვის შერჩეული ზედაპირის სათავეში, რომლის სათავეში მოთავსებულია შენობა. ზოგჯერ არსებობს ბუმბულის, ჰოლდინგის და ა.შ. და ვფიქრობ, რომ რონალდ ბერნარმა ასევე აირჩია უსაფრთხო მშენებლობა, თვითონ და მისი გუნდის "მოხალისეები".

    წევრები არიან მმართველი ორგანიზაციები ყველა მარადისობაზე და აქვთ ხმის მიცემა ხუთ შეხვედრაში, მიუხედავად იმისა, რომ სერთიფიკატების ოდენობა (რომელიც კომერციული საწარმოსთვის არის აქციები).

    მე იმედი მაქვს, რომ თქვენი სია წაიკითხა და სამჯერ ვფიქრობ, რომ მათ სერთიფიკატები შეიძინონ.

    სასიამოვნო იქნებოდა საძირკველი თუ ადამიანები, ისევე, როგორც აქ არის აქციების შეძენის შემთხვევაში, რისკების აღნიშვნა. ასევე პასუხისმგებლობის თვალსაზრისით.

    გარდა ამისა, მენატრება ორგანიზაციის სურათი, რომელიც ასევე გვიჩვენებს, თუ როგორ დაფუძნებულია სამეურვეო საბჭოსა და კოოპერატივის წევრებს შორის ურთიერთობა. შესაბამისად, ასევე, თუ როგორ არის მოწყობილი დირექტორებისთვის სამართლებრივი პასუხისმგებლობის შესახებ. როგორ უკავშირდება ეს კოოპერატივი.
    ეს არის მნიშვნელოვანი საკითხები ადამიანებისთვის, რომ იცოდეთ, მარტინი.

    საბოლოო ჯამში, რაც ხელს უწყობს "ერთიან სახალხო ფონდს", შეესაბამება გაეროს და ევროკავშირის გეგმებს თავისი კრეტტოლოგიის თვალსაზრისით. ეს არის კომუნიზმი, რომელიც ქადაგებს, მაგრამ თანამედროვე და პოპულისტური ქურთუკია.

    ყოველ ჯერზე რონალდ ბერნარდი და მედია ხაზგასმით აღნიშნავს, რომ ეს არის მოქალაქეთა ინიციატივა. ბანკი და მოქალაქეები. ეს ჩემი აზრით ცოტა განსხვავებულია. მაგრამ ეს ჯერ კიდევ ჩემი შეფასებაა. ასე რომ, თქვენ და ვინმეს გეგმავენ ამ საკითხში შემდგომში ჩაყვინთვის. ვიმედოვნებ, რომ მე დამეხმარე და ვინ იცის, ვინც წაიკითხავს, ​​გზაზე. მე ასევე იმედი მაქვს, რომ ამ ფენომენთან არსებულ არსებულ და საქმიანი მიდგომაზე მიმაჩნია.

  18. პიტერბ წერდა:

    მარტინ, კითხვა: ვინ არის ჯენკე მონსტერმანი? ამის შესახებ არაფერი ვერ მოიძებნა? მისალოცი.

    • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

      დიახ, ეს არის typo
      უნდა მჯერა მისი მონსუშური ..

      • პიტერბ წერდა:

        მარტინი,

        შეგიძლიათ ახსოვდეთ, რატომ არის დაგმობილი?

        მე რამდენიმე წიგნი ვკითხულობდი და მე მაქვს შთაბეჭდილება, რომ ჟურნალისტი, როგორც ჟურნალისტი, ცდილობდა გაიგოს ჭეშმარიტება, რომელიც ყველაფრის მიღმაა დაფარული.

        ცოტა ხნის წინ მან ასევე მისცა ლექციები სიცრუის შესახებ სიცრუის შესახებ მამასთან დანიელ მაესთან (იხ. როგორც მკაფიო გზავნილია, რომ ჩვენი ატლანტიკური მედიაც სრულიად ავადმყოფია.
        იგი მოდის როგორც ნამდვილ, პატიოსანი და სერიოზული ჩემზე?

        მისალოცი.

        • მარტინ ვრიჟლანდი წერდა:

          თქვენ გაქვთ შთაბეჭდილება ... ეს არის კარგი უსაფრთხოების ქსელის მიზანი ... რომ თქვენ მიიღებთ გულწრფელობის შთაბეჭდილებას.
          ისინი ყურადღებას ამახვილებენ პოლიტიკურ დარღვევებზე, მაგრამ არ გამოამჟღავნებიან მკაცრი ტყუილი მედიაში პსიოპების ან ქაოსით, რათა მიიღონ ხალხი ახალი მეთოდების მიღების რეჟიმში.
          ისინი ყველაზე მეტად ყურადღებას გაამახვილებენ CIA- ზე, მაგრამ არასდროს AIVD- ზე. ისინი საუბრობენ ღრმა მდგომარეობის შესახებ, მაგრამ მითხარით, რომ დიდი ტორტიდან გადაამოწმეთ ნაჭერი.
          ისინი ცრუ დროშებზე საუბრობენ, მაგრამ ხუმრობების უგულებელყოფენ ან უარყოფენ.

          ხართ თუ არა ქურდი, რომელმაც წელიწადში უსახლკაროში გაატარა და თქვა, რომ მან გადაიტანა თქვენი საფულე და მანქანის გასაღებები? ალბათ, თუ ის გადაკეთდა უფალს და დაწერა წიგნი თაღლითა კლუბის შესახებ ...

          მე არ ვარ.

      • ClairVoyance წერდა:

        "რამდენად საიმედოა სიახლე?"
        და რამდენად საიმედოა Coen Vermeeren და რამდენად საიმედო არიან მისი სტუმრები?
        მე ვიცი, რომ Coen არ არის სწორი. (რამდენჯერმე განვმარტე). და ამ ინტერვიუების შემდეგ, ვიცი, რომ მისი სტუმრები იმავე კლუბიდან არიან.
        ასევე საინტერესოა, სადაც ის ნასამართლევი იქნებოდა. აზრი არ აქვს.
        ძალიან ბევრია ის, რაც ამბობს. და მე არ ვსაუბრობ Cees Hamelink ჯერ კიდევ.
        ჩემთვის ნათელია. ხუმრობები, რომლებიც დროთა განმავლობაში ხდება, მაყურებლების ჰიპნოზებაა. საყოველთაოდ გამოყენებული შეასრულა.

        • ClairVoyance წერდა:

          წუთში 16: 50 ეს შეიძლება გახდეს ნათელი.
          მინიმუმ 16: 55 ცხვირისა და ტუჩების შორის "თქვენ გააკეთეთ რაღაც" bla bla bla.
          დარწმუნებული სესხები. რაღაც გააკეთე.
          ვის სჯერა ეს ჟანგი? (რა თქმა უნდა შერეული ცოტა სიმართლე, რომელიც შეიძლება გამოვიდეს)
          ტონი, "ხუმრობები". ეს ყველაფერი ასე აშკარაა პიესა. მაგრამ დიახ, მე არ ვუწოდებთ Clair Voyance არაფერი.
          ასე რომ მხოლოდ თვალსაზრისით ხედავს Het Helder. და იქნებ ეს საჩუქარი. როცა ვხედავ, რომ ჭეშმარიტი მკვლევარების მთელი სული, ყველა ვერ ხედავს, ეს ასე გამოიყურება.

        • ClairVoyance წერდა:

          წუთი 4: Cees იმედოვნებს, რომ ერთ დღეს ის მკვდარი მოკვდება ლექციის დროს. მე იმედი მაქვს, რომ ასეა.
          წუთში 5: 14 მოჰყვა რამდენიმე megalomania, რასაც მოჰყვა სისულელე ხუმრობა.
          მაგრამ კარგია. უნდა შეეძლო .... მაგრამ რომ დეიმა აღმოაჩინა ტიმერმანები გაეროს გამო
          მაგრამ შემდეგ იჯდეს მაგიდასთან (და არა როგორც ანტაგონისტი) გაეროს კოფი ანანის ყოფილი მრჩეველი.
          წუთი 16: 18:
          და ყველა მანქანა ჰოლანდიაში წავიდა ასეთი "ჩვენ უკან არის ისრაელის" მანქანაზე.
          დიახ, კვლავ მახსოვს პროფესორი Cees. (ეს ადამიანი უნივერსიტეტში ლექციებს აძლევს)
          წუთი 16: 42: დრო სხვა ხუმრობა Cees. თქვით, რომ თქვენ ხართ სექსი მანიაკი. რაღაც ყოველთვის კარგად მუშაობს, მაშინაც კი, თუ კომენტარი ნამდვილად არ არის აზრი.
          წუთი 20: 30: "მე არ ვფიქრობ, რომ ჟურნალისტები liars და cheaters, მაგრამ ისინი ხშირად არ აკეთებენ მათი საშინაო დავალება"
          მადლობას გიხდით იმისთვის, თუ როგორ იკრიბება პროფესორი Cees.
          დიდი სპიკერი ხარ. ღირს ფული.

  19. პიტერბ წერდა:

    Mi არასწორია. მან სხვა საკითხებთან ერთად განუცხადა, რომ ყოფილი მინისტრი ბერტ კენენდერი, რომელმაც აიისიზს ფინანსური დახმარება გაუწია, მუშაობდა AIVD- ში. ფრანს ტიმერმანი ასევე აქვს ასეთი წარსული, ანუ გაეროში, და, შესაბამისად, მისი ინფიცირებული.
    მიუხედავად იმისა, რომ იგი ზომიერად გამოიყურება და მართლაც არ იბარებს ან რევოლუციებს არ ატარებს, მათ მაინც შეუძლიათ გულწრფელად მოიტანონ სიმართლე.

  20. Cimi.L წერდა:

    რა არის ძალიან საინტერესო ახლა არის თუ არა მჯერა, რომ ასეთი სატანის რიტუალები არსებობს. მე მჯერა, რომ ეს და მე არ მინდა, რომ ეს პრობლემა გამიჭირდეს, მხოლოდ არ ვიცი სად უნდა დაიწყოს. ყოველ ჯერზე, სადღაც ჩამობრძანდით ინტელექტუალურ დისკუსიებში მოსაზრებებით და გადაწყვეტილებებით, ვინც აკეთებს ან არ იტყვის ჭეშმარიტებას მისი გამოცდილების შესახებ.

    • კამერა 2 წერდა:

      @ Cimi.L
      არ იყავით ღვინო და შემდეგ გააკეთე შენი საკუთარი კვლევა და შემდეგ დაბრუნდით თქვენს დასკვნებთან
      მაგრამ ნუ თავს იყავით დამოკიდებული.
      ასე რომ, რამდენიმე თვის ან წლების შემდეგ ჩვენ დავინახავთ, რომ უკან მოგახსენებთ საკუთარ დასკვნებს

      მადლობა წინასწარ

    • როგორც მე ვფიქრობ :), პრობლემის მოგვარება დედამიწაზე არის რაღაც კოლექტიური. ამ მიზეზით Martin ცდილობს გახსნას თვალში ბევრი ადამიანი, რაც შეიძლება, იმისათვის, რომ მათ შეჩერება სისტემა, რათა მათ ენერგია (დრო, ყურადღება და ძალისხმევა). სამწუხაროდ, ერთი ადამიანი (ან წყვილი) ვერ გადაარჩენს მსოფლიოს. მსოფლიო ომი შეიძლება გაგრძელდეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კრიტიკული მასა უარს აცხადებს ამ სისულელეში მონაწილეობაზე. სამწუხაროდ, დღესაც სამუშაო მეშვეობით სისტემის შექმნა სამუშაო ადგილები ... სამუშაო, კარიერა, საკვები მაგიდაზე. ეკონომიკა უნდა გაიზარდოს! ჩვენ ასევე უნდა გადაიხადოს მიწის ნაკვეთი, სადაც ჩვენ ვცხოვრობთ Fiat ფული! მე ვერ დაეხმარება, იმიტომ, რომ მე მაქვს ბავშვები ... ასე რომ, ჩვენ კვლავ ხაფანგში მანკიერი წრე, რომელშიც ჩვენ მხარს ვუჭერთ სისტემა.

      როდესაც სისტემა კარგავს ძალას, ენერგია აღარ იკარგება დედამიწაზე კოლექტიური ცნობიერების აღსაკვეთად. ვირთხა რასის გაქრება და მასთან შიში დაკარგა პოზიცია სისტემაში. მაგრამ ... დიდი egos ეხება მათი მაღალანაზღაურებად თანამდებობებზე სისტემის სახელმწიფო და კითხვების ყვითელი ჟილეტები იმ ძალა და დიდი egos უნდა მოიქცეს. როდის უკმაყოფილო ხალხი უბრალოდ ამ მმართველებს განათავსებს? ჩემი აზრით, ეს დაიწყება ერთ ან მეტ ადგილას, სადაც ხალხი თვითონვე იცხოვრებს. ხალხი ხედავს, რომ არსებული სისტემა სრულიად არასაჭიროა. სისტემა ავტომატურად გახდება გადაჭარბებული და ხალხს კიდევ შეუძლია გაიღვიძოს. მაგრამ, იმ ხელისუფლებაში ყველაფერს გააკეთებს, რომ ხალხი განაგრძობს, რათა მათი ენერგიის სისტემა: გარდამტეხი ყვითელი ჟილეტები, პროტესტის ნიშნად, ხმის მიცემის ახალი დაპირება, ეს ახალი ტელეფონი არის ასევე მოსახერხებელი ... და შემდეგ თვალს ტელევიზიით ან საწოლი, იმიტომ, რომ ისინი უნდა ისევ შეუწყობს სისტემის მომდევნო დღეს სანაცვლოდ ალბათ უახლესი რელიგია: ფული.

      თუ სისტემა მოდის და ადამიანები სრულ ცნობიერებას მიიღებენ, მაშინ სატანის ობიექტები აქ არაფერია ნათქვამი. რა წავა პირველი? ქათამი ან კვერცხი? სისტემის დაცემა ან კაცობრიობის ცნობიერების ზრდა?

      • Cimi.L წერდა:

        მაშინ მე ვფიქრობ, ეს უკანასკნელი. ჩემი აზრით, ხელისუფლება ცდილობს, შეინარჩუნოს სისტემა ხალხის ყურადღების ცენტრში და უგულებელყოფით.
        შეკავება გაუმაძღრობით და afhankelijheid შექმნაში მატერიალური რამ და ასე ხელშესახები "მტკიცებულება", აღიაროს, რომ არსებობს პრობლემები და სიმართლე / გარდამავალია.
        კაცობრიობის ინფორმირებულობის ზრდაში ასევე ააქტიურებს ეპატარულ შესაძლებლობებს, კოლექტიურად დაძლევის პრობლემას დედამიწაზე.

        • ClairVoyance წერდა:

          სიმი, მე არ მესმის მთლიანად. რომელი სისტემის ლიდერებმა უნდა შეინარჩუნონ თქვენი ხედვა?
          და რა პრობლემაა (დედამიწის პრობლემა) დედამიწაზე, ჩვენ გვსურს ერთობლივად მოგვარება?
          და მაშინ საბოლოოდ ერთგვარი luciferaans კომუნისტური დიქტატურის სისტემაში ან მიზანში თქვენ (მას შემდეგ, რაც სასამართლო პროცესი "ეჭვმიტანილები") ანარქია (ჩემი უპირატესობა) და შემდეგ კრისტალიზაციის (ქაოსი, რომელიც თან ახლავს ანარქია) შეიძლება იყოს სახის მერიტოკრატიის ან მსგავსი რამ?
          იმის გამო, რომ დიქტატორთან გვაქვს პრობლემა. არ არის თავისუფლება და ყველაფერი.
          ნება თქვენი ფანტაზია გასაშვებად უფასოდ, ეს okay.

    • ClairVoyance წერდა:

      არა, მე არასდროს დავინახე სანდო სიუჟეტები.
      შენ ხარ? (მე ვგულისხმობ სუფთა სატანური რიტუალებს, სადაც ბავშვები იღებენ მსხვერპლს).

      • ClairVoyance წერდა:

        Cimi, ასე რომ ზოგავს ბევრი hassle. გადაწყდა არსებული პრობლემა.

      • Cimi.L წერდა:

        როდესაც ფხიზელი ჰოლანდიელი მე ნამდვილად მჯერა სატანური რიტუალები / - პროგრამირება, mk-ultra, მონარქის - გონების კონტროლი და ლოგო ცხოვრებაში.
        მე არ მჯერა ღმერთი და არ გათიშეთ on არაფერი შეშფოთებულია.

        • ClairVoyance წერდა:

          კარგია. მაგრამ სწორედ ამიტომ ვამბობდი PUUR სატანის რიტუალები. იმიტომ, რომ ხშირად დისკუსია მალე გადადის MK ულტრას, ბავშვზე ძალადობას და მე ვლაპარაკობ იმაზე, რასაც ჩვენ ვსაუბრობდით. სატანა რიტუალები, რომლებიც რონალდ ბერნარდი საუბრობენ, ისე, რომ ბავშვები შეურაცხყოფა და გაანადგურეს.
          როგორც ჩანს, არსებობს რამდენიმე MK ულტრა მსხვერპლთაგანი, რომლებიც დაპროგრამებულია სატიკურის რიტუალების შესახებ.
          თუ ამ ისტორიებს სწორად გაანალიზებ, მაშინ ბევრი რამ არასწორია.
          მაგალითად, რამდენიმე მკვლელობა გვესმის იმავე სიუჟეტის მიხედვით, რომ ისინი ციხე-სიმაგრეში ბავშვები იყვნენ, სადაც სატიკად რიტუალები იქნებოდა.
          მაგრამ როცა გესმით, რომ ციხე X- ში იმყოფებოდნენ მაგალითად პრინცი X, მსახიობის X- ის მსახიობი X, მომღერალი X, პრეზიდენტი რეიგანი, ბატონი და ქალბატონი კლინტონი. ბანკირი რონალდ ბერნარდდი და ა.შ. და ა.შ. ვცდილობ წარმოსადგენია, როგორ მოხდა ეს. ასე რომ, მან უთხრა: "ჩვენ ახლა ციხე დრეკენკოპში ვართ და ჩვენ გაგაცნობთ ვარსკვლავებს, რომლებიც მალე სატანას რიტუალს დაექცევიან"
          ეს არ მუშაობს ისე, რა თქმა უნდა. თუ მართლაც გაიხარებთ სატანის რიტუალს, ისინიც ხოცავდნენ და ჭამენ. არა, რა თქმა უნდა არა, ისინი მოგცემთ დაბრუნებას, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ თქვათ ინტერნეტში, რაც თქვენ უკვე გადის. სატანა ან ლუციფანელებს აქვთ უცნაური რიტუალები, როგორიცაა გოტარარდის გვირაბი და სული სამზარეულო და მსგავსი, ჩვენ ვეთანხმებით ამას.

          • ClairVoyance წერდა:

            ძველი ყუთიდან. დაამტკიცა ხუმრობა / psy-op. სპექტაკლი ტოოსი ნიჟენუის მიერ. თუ ამ მწვერვალს სჯერათ, სერიოზული პრობლემა გაქვთ.
            https://www.youtube.com/watch?v=dQofKwEEdSw

            მომდევნო ვიდეო ერთი საათის წინ აღმოვაჩინე. მე უბრალოდ დასრულდა წუთი 21: 40. და ეს იმსახურებს კომპლიმენტს, ვფიქრობდი ასე.

          • ClairVoyance წერდა:

            Fiona Barnett ახლახანს დაათვალიერა. იგივე ტანსაცმლის სარჩელი.
            მაგრამ როდესაც მე მაშინ წაიკითხა კომენტარი ქვეშ ვიდეო, თითქმის ყველას მერცხალი მას ტკბილი ტორტი.

  21. ClairVoyance წერდა:

    და მერე მაქვს საინტერესო ინფორმაცია MK- ულტრა მსგავსი კონტურების შესახებ.
    ჯულიან ასანჟი გაიზარდა სექტში. "ოჯახი"
    მოწმეები აშკარად ავთენტიკურია.
    პირველი წუთი წუთში: 24. არსებობს ჯულიანი.

დატოვე პასუხი

საიტის გამოყენების გაგრძელების გზით, თქვენ ეთანხმებით cookies გამოყენებას. მეტი ინფორმაცია

ბმულების პარამეტრები ამ ვებსაიტზე არის მითითებული, რათა "დაუშვას cookies" მოგცემთ საუკეთესო ათვალიერებს გამოცდილებას. თუ თქვენ კვლავაც იყენებთ ამ ვებ-გვერდს თქვენი ქუქი-ფაილების შეცვლის გარეშე, ან დააწკაპუნეთ ღილაკზე "მიღებაზე", მაშინ ეთანხმებით ეს პარამეტრები.

დახურვა