• HOME
  • CATEGORIEËN
    • ARCHIEF
    • NIEUWS ANALYSES
    • CORONA PSYOP
      • BESMETTINGSLEUGEN
      • PCR TEST
      • MASSA HYPNOSES
      • FASCISME
      • HOE TE HANDELEN
    • NADENKERTJES
      • DE SIMULATIE
      • FILOSOFISCH
      • NIEUWE INZICHTEN
      • WIE ZIJN WIJ
      • DE LIEFDE
      • MIND & SOUL CONTROL
      • SYMBOLIEK
    • BITCOIN
    • AI
  • REACTIES PLAATSEN
    • REGISTREREN
    • INLOGGEN
    • WACHTWOORD KWIJT
    • BEWERK PROFIEL
    • UITLOGGEN
  • WORD LID
    • LID WORDEN
    • MIJN LIDMAATSCHAP
    • LEDEN LOGIN
    • WACHTWOORD KWIJT
  • DONEER
    • EENMALIG
    • PERIODIEK
  • BOEK KOPEN
    • Vrijheid
    • Corona
    • Werkelijkheid
  • OVER MIJ
    • CONTACT FORMULIER
  • NIEUWSBRIEF
  • HOME
  • CATEGORIEËN
    • ARCHIEF
    • NIEUWS ANALYSES
    • CORONA PSYOP
      • BESMETTINGSLEUGEN
      • PCR TEST
      • MASSA HYPNOSES
      • FASCISME
      • HOE TE HANDELEN
    • NADENKERTJES
      • DE SIMULATIE
      • FILOSOFISCH
      • NIEUWE INZICHTEN
      • WIE ZIJN WIJ
      • DE LIEFDE
      • MIND & SOUL CONTROL
      • SYMBOLIEK
    • BITCOIN
    • AI
  • REACTIES PLAATSEN
    • REGISTREREN
    • INLOGGEN
    • WACHTWOORD KWIJT
    • BEWERK PROFIEL
    • UITLOGGEN
  • WORD LID
    • LID WORDEN
    • MIJN LIDMAATSCHAP
    • LEDEN LOGIN
    • WACHTWOORD KWIJT
  • DONEER
    • EENMALIG
    • PERIODIEK
  • BOEK KOPEN
    • Vrijheid
    • Corona
    • Werkelijkheid
  • OVER MIJ
    • CONTACT FORMULIER
  • NIEUWSBRIEF

Bewijs dat u geen boetes en belastingen hoeft te betalen vanwege de onbewezen gratie Gods

1 februari 2022

“Ach, dat kan toch niet zomaar Martin!” is een reactie die ik veel gehoord heb na mijn advies om geen coronaboetes te betalen. Hetzelfde advies gaf ik over het doen van aangifte aan via de blauwe envelop. In beide gevallen baseer ik mijn advies op het ontbreken van de gratie Gods die bij de ondertekening van de wet verondersteld wordt.

Iedere wet opent namelijk met de volgende volzin: ‘Wij Willem-Alexander, bij de gratie Gods, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, enz., enz., enz.’. Aan het einde van de wet lees je dan het volgende: ‘Deze wet treedt in werking op een bij koninklijk besluit te bepalen tijdstip’.

Het duurt even eer het kwartje valt en velen willen nog steeds niet zien dat de keizer geen kleding aan heeft, maar in feite bewijst het democratisch systeem, waarin we denken te leven, an sich al dat het een farce is. De koning is de baas. Hij selecteert na verkiezingen de formateur. Na de formatie zweert hij de ministers in en gaat met ze op de foto op de trappen van het paleis. Ook zweren alle tweede kamer leden trouw aan de koning. Last but not least tekent hij alle wetten.

Maar omdat half Nederland voor de staat werkt (ambtenaren, politie, leger, justitie, rechters, enz. enz.) of diensten en/of producten levert aan de staat, is het net als in het sprookje waar slechts het jongetje riep “De keizer heeft geen kleding aan!” Niemand wil het zeggen, want allen zijn qua werk, inkomen en carrière afhankelijk van de keizer en niemand wil als eerste of enige de naakte keizer aanwijzen.

Toch zijn er lezers die mijn advies toepasten. Ik doe het zelf ook. Telkens als ik een brief krijg waarin staat dat een instantie iets van mijn wil weten, vraag ik of ze mij de wet kunnen tonen waarop zij deze vraag baseren. Vervolgens stuur ik een reactie terug waarin steeds dezelfde vraag te vinden is: “Kunt u mij het bewijs van de gratie Gods tonen van degene die de wet uitgevaardigd heeft?”

Vervolgens blijft men brieven sturen en dreigen, maar men kan niets doen. Wat je feitelijk namelijk zegt is dat je het argument van de gratie Gods niet accepteert.

Voorbeeld van een coronaboete na overtreden avondklok

Laat ik eens een praktijkvoorbeeld van een lezer plaatsen die de volgende boete ontving.

Zijn reactie daarop was als volgt:

Daarop ontving hij de volgende reactie:

Van het Parket Centrale Verwerking OM (CVOM) ontving hij vervolgens als laatste deze onderstaande reactie, om vervolgens nooit meer iets te horen.

Van toepassing op elke boete en elke belastingaangifte?

Nu begrijp ik dat u misschien denkt: “Nou die reactie komt heus nog wel”. Dat laat dan inmiddels wel al 5 maanden op zich wachten. Nee, het werkt en het zal altijd werken, want de koning zit daar helemaal niet bij de gratie Gods en dus heeft hij niet het recht wetten te ondertekenen noch om belastingen te innen. Die gratie Gods is nooit bewezen!

Het is het hof en het zijn alle lakeien van koning die het systeem in stand houden. Elke keer als u een bezwaar van deze strekking maakt, komt u in een molen van administratieve en wollige reacties terecht en zal men blijven pogen u onder de dreiging van boetes, verhoging van boetes, beslaglegging enzovoort enzovoort proberen onder druk te zetten.

Daar moet u niet voor buigen. Het zijn slechts dreigementen die meestal plaatsvinden onder begeleiding van woorden als “Daarom verzoeken wij u dringend” of “Wij vragen u de volgende gegevens aan te leveren”. Sterker nog, u heeft het volste recht om (bij de gratie Gods) een tegenclaim in te dienen voor alle tijd die u moet spenderen om brieven te openen en te beantwoorden en u kunt vriendelijk antwoorden door te zeggen dat het verzoek niet ingewilligd wordt.

Elke keer als u het woord ‘moet’ leest, besef u dan dat het zaak is even goed op te letten waar dit naar refereert. In de eerste alinea van uw verzoek tot het doen van belastingaangifte ziet u bijvoorbeeld ‘wij vragen u aangifte te doen’ en als u dat besluit te doen, dan ‘moet’ u dat binnen een termijn doen. Het gaat om oorzaak gevolg. Het moeten is dus een gevolg van uw besluit om op het verzoek in te gaan: ‘als u besluit aangifte te doen, dan moet dat binnen de gestelde termijn’. Dus als u op de uitnodiging in gaat, dan moet u van alles, niet eerder.

Een aanmaning is ook niets meer dan een aansporing. “Wij manen u iets te doen”. Het woord ‘manen’ volgens de Van Dale betekent ‘aansporen’. Je kunt een paard best aansporen, door de sporen aan de hak van je laars in zijn vel te prikken, maar het paard zelf besluit of hij wel of niet gaat lopen. Als u dus aangespoord bent en uw vrijwillige gift aan (aangifte) is binnen 10 werkdagen niet binnen, dan ontvangt u een verzuimboete.

Doet u geen aangifte, dan krijgt u een aanslag opgelegd en tevens ontvangt u een verzuimboete. Let wel: deze hoeft u niet te betalen. “Nou ja zeg, Vrijland! Dat kun je toch niet zomaar stellen!?“ Die boete (of het nu een verzuim- of vergrijpboete is) hoeft u niet te betalen en een uit de duim gezogen aanslag ook niet. Het woord zegt het trouwens al: er wordt een aanslag op u gepleegd; een financiële aanslag.

Het enige wat u hoeft te doen is een kort briefje te sturen met de volgende tekst (die ik eerder al plaatste in dit artikel):

afwijzing-belastingaangifte-plus-tegenclaim

Voor bedrijven dan?

“Ja, maar Vrijland hoe werkt dat dan voor mijn bedrijf? Ik moet toch een factuur met BTW sturen en ik moet toch aangifte doen, anders krijg ik boetes.” Ik begrijp best dat bedrijven van u een factuur met BTW willen ontvangen, want niet iedereen is bereid om een factuur zonder BTW te betalen, omdat ze dat nu eenmaal zo gewend zijn.

Echter, de dreiging van boetes blijft hetzelfde. De hoogte van de boetes zal iets omvangrijker zijn, maar het blijft een dreigement van een instituut dat daar namens de Staat der Nederlanden, geregeerd door iemand die zich dat zelfverklaarde recht heeft gegeven bij de (nooit te bewijzen) gratie Gods.

“Ja, maar we hebben ook de Statengeneraal, de Eerste kamer en ook nog eens rechters die al die wetten handhaven. Dat kan toch niet allemaal bestaan als de koning eigenlijk helemaal geen macht heeft? Kom op zeg Vrijland, nu maak je het wel heel bond! Ik ga geen hoge boetes riskeren!”

Wie heeft al die mensen aangesteld? Ik kan er niets aan doen dat uw cognitieve dissonantie toeslaat als u doet wat het kleine jongetje uit het sprookje deed en roept “De keizer heeft geen kleding aan!” Ja, het is een sprookje, maar sprookjes en films zijn veelal meer gebaseerd op de waarheid dan u denkt. U wilt het alleen niet zien, omdat het u gebracht is als een fabeltje of een filmische droom.

Als voorbeeld plaats ik hieronder één van de vele vragen die ik ontving aangaande hoe je als bedrijf met de belastingaangifte om moet gaan:

Het antwoord is simpel. Onthoud daarbij dat de boekhouder één van de lakeien is die diensten aan de koning levert. Hij doet namelijk uw boekhouding die er voor zorgt dat u alle inkomsten en uitgaven netjes op een rijtje hebt, zodat de koning daar (bij de gratie Gods) belasting over kan heffen. U krijgt hooguit wat korting op uw belasting als u wat kosten declareert. Het inkomen en het bestaansrecht van de boekhouder is van die activiteit afhankelijk.

Het maakt niets uit of u uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel geregistreerd heeft of eerder aangifte hebt gedaan. U kunt per direct uw medewerking opzeggen. Bovendien heeft de koning al genoeg gegraaid uit de pot die binnenkomt over alle BTW die u afrekent bij de aankoop van goederen of diensten.

Het eerste wat u moet doen is de brief zoals hierboven getoond aan de belastingdienst sturen. Dan stuurt u uw administratiekantoor of accountant een keurig briefje dat u vanaf heden de samenwerking stopzet. U kunt prima zelf bijhouden wat u uitgeeft en verdient en zodra u doorziet dat u geen belasting meer aan de koning af hoeft te dragen, vervalt alle gevoel van plicht en de daaruit voortvloeiende (kostbare) administratieve rompslomp.

Werkt het dan echt zo simpel?

Het probleem is niet dat het niet werkt. Het probleem is dat het geloofssysteem zo diep geworteld in ons systeem geprogrammeerd zit, dat zelfs als u ziet dat het werkt (zoals bij hierboven geplaatste voorbeeld van de coronaboete), uw mind het niet kan accepteren en opzoek gaat naar ‘ja, maar als dit dan dat‘ excuses.

U zult bijvoorbeeld beargumenteren: “Ja, bij zo’n kleine boete van een overtreding van de avondklok durf ik het risico ook wel te nemen” of “Ja, dat komt misschien omdat de spoedwet er toen nog niet doorheen was” of andere excuses als “Ik ga geen boete van duizenden euro’s riskeren als ik geen aangifte doe!” Het is onze eigen angst vanuit diepgewortelde programmering die ons ervan weerhoudt om te zien dat de keizer echt geen kleding aan heeft.

Gaat u advies inwinnen bij uw boekhouder of advocaat, dan zullen zij u adviseren dit niet te doen. “Ben je nu helemaal gek geworden! Dat kan niet zomaar hoor!” U heeft dan advies ingewonnen bij diep geprogrammeerde lakeien van de koning.

Als ik een zaal vol gehypnotiseerden binnentreed en ze uitleg dat ze misschien wel denken dat ze een zoete sappige mango aan het eten zijn, maar dat het feitelijk een zure citroen is die het tandglazuur aantast, dan zal iedereen me aankijken en roepen “Hou jij even je mond ajb! Wij proeven het toch zelf! Je denkt toch niet dat we allemaal gek zijn?”; zelfs als ik zeg dat het bewijs duidelijk is: “Kijk het heeft een gele schil en pitten als een citroen!”

Ik zeg u: “de keizer heeft geen kleding aan!”, “de gratie Gods waarmee de koning alle wetten tekent bestaat niet!” De enige reden dat u er aan vast houdt en bang bent om in verzet te komen (en bang wordt gemaakt via dit soort berichtgeving in de media), is omdat iedereen dezelfde citroen eet en niemand het kan zien omdat iedereen onder hypnose is.

Bron linkvermeldingen: telegraaf.nl

belastingaangiftebetalenbezwaarschriftboetescoronaboetedoenniet betalenstoppen
Share

NIEUWS ANALYSES

Martin Vrijland

You might also like

Alternatief voor werk en inkomen (belastingvoordeel) briljante vondst?
1 april 2022
Is Martin Vrijland in de maling genomen? Boetes niet betalen (deel 3)
19 maart 2022
Bewijs dat u geen boetes en belastingen hoeft te betalen vanwege de onbewezen gratie Gods (deel 2)
6 maart 2022

59 Comments


Martin Vrijland
1 February 2022 at 12:48
Login to Reply

Voor de oplettende lezer: is het telefoonnummer van de belastingdienst niet erg interessant? 088 – 699 66 66



    Thomas K.
    1 February 2022 at 13:27
    Login to Reply

    Zeker interessant. Is er nog een reden voor de vorm die ze gekozen hebben? Ik weet dat 69 bijvoorbeeld verwijst naar het sterrenbeeld ‘kreeft’ en dat 666 verwijst naar ‘het teken van het beest’.

Thomas K.
1 February 2022 at 13:14
Login to Reply

Ik moet zeggen dat dit mij als ZZP’er erg intrigeert. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn die geen aangifte meer doen terwijl ze wel interessant genoeg zijn voor de belastingdienst. Dat wil zeggen; ze draaien omzet en hebben een bankrekening.

En wat als horeca uitbaters hun zaak opengooien en op deze manier geen boetes meer betalen. Dat moet wel een enorme wake up call worden voor de mensen die nog niet verschaapt zijn.



Billy G
1 February 2022 at 13:27
Login to Reply

Ik ben overtuigd en heb ook geen btw aangifte meer gedaan voor Q3 en Q4 ’21. Prins Pils en zijn lakeien mogen het uitzoeken.



Lars van de Goor
1 February 2022 at 13:35
Login to Reply

Bezwaar maken = erkenning van de boete en hun systeem.

Hoe heeft hij of zij dat bezwaar ondertekent? Het is geadresseerd aan de belastingdienst?? Wie is dat?? Of Parker Centrale verwerking? Allemaal fictie.
En ” Alvast bedankt ” ???

Dit soort briefjes gaan echt niet werken ook al ben ik het met de strekking eens.

Zo lang we niet de taal en betekenissen doorzien, worden we met juridische termen misleid en zo in de rol van persoon geduwd en daardoor behandelt als werknemer van het bedrijf en als werknemer van een bedrijf zul je je aan de bedrijfsregels moeten houden. Zo niet dan mag de baas ingrijpen. Je hebt immers zelf verklaard hun eigendom te zijn, ook al ben je je daar niet van bewust. Kun je wel leuk blijven roepen dat je het hof niet erkent, maar ja dat deed Saddam ook.

Tuurlijk is de bij de gratie van God totale onzin. Wat geen onzin is, is het misleidende spel waarin de mens als persoon in slavernij wordt gehouden.

Het programma wat je gebruikt om je website mee te bouwen is niet van jou. De fonts die je gebruikt zijn niet van jou etc. Al die zaken zijn geregistreerd. Onder de koning gebracht. D.w.z. je mag het gebruiken zolang je je aan de regels houdt.

Maak geen bezwaarschrift. Maar verklaar!
Gebruik je eigen taal en pen en papier. Deze zijn nog niet geregistreerd, maar met de internet of things zal ook dat snel verdwijnen.



    Martin Vrijland
    1 February 2022 at 14:08
    Login to Reply

    Mee eens.
    Je kunt het beter ‘Verklaring’ noemen.

    Het briefje heeft overigens al gewerkt, dus dat zegt voldoende.

    Siep
    1 February 2022 at 14:52
    Login to Reply

    Van de corona boete heb ik niets meer teruggehoord. Voor het overtreden van een verkeersreglement is dat kennelijk niet gelukt, zie hieronder de reactie van Vrijheid. Kan je een voorbeeld schrijven over hoe je nog beter kan reageren op de belasting, boetes etc.?

Martin Vrijland
1 February 2022 at 14:05
Login to Reply

“Dus ik ben eigenlijk gewoon vrij als ik de valse autoriteit van de overheid niet accepteer?”

https://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2022/02/Horse-Standing-Still-1024x597.jpg.webp



    Lars van de Goor
    1 February 2022 at 14:11
    Login to Reply

    Definieer ‘vrijheid’

      Martin Vrijland
      1 February 2022 at 17:21

      Vrijheid: het overstijgen van voorgeprogrammeerde beperkingen en de illusie van autoriteit door te beseffen dat je een oneindige scheppende geest bent.

Vrijheid
1 February 2022 at 14:06
Login to Reply

Ik heb te maken gehad met de zogenaamde coronaboetes vanwege de avondklok. We hebben alles weer terug gestuurd. Ook zat er een boete tussen dat we geen licht gehad zouden hebben op onze fiets.
Van de corona boetes hebben we niets meer gehoord, maar de lichtboete wel, kregen we iedere keer verhoging op, steeds de boete met geweigerd teruggestuurd.
Wat hebben ze nu gedaan, het geld van de laatste verhoging gewoon van onze bankrekening gehaald.
Ik stond versteld. Kon de boeking ook niet storneren. Schijnt dat ze dit dus gewoon kunnen doen tot 500 euro, nieuwe wet.



    Martin Vrijland
    1 February 2022 at 14:12
    Login to Reply

    Heb je er wel een brief bij gevoegd dat je de wet waarop zij hun boete baseren niet accepteert en dus de boete afwijst inclusief een tegenclaim?

      Martin Vrijland
      1 February 2022 at 16:15

      Ik zou meteen een schade boete aan de belastingdienst opleggen waarin je uitlegt dat zij tegen jouw wil in geld van je rekening gehaald hebben.

    Siep
    1 February 2022 at 14:53
    Login to Reply

    Zou je je reactie op de boete kunnen plaatsen?

    EenOogOpen
    1 February 2022 at 22:55
    Login to Reply

    Vraagjes, een verkeersboete krijgen zoals geen licht op de fiets daarbij kan toch de belastingdienst geen geld van je rekening afhalen? Of kan het CJIB dat ook al zonder dat je naar de rechtbank hoeft? Of was de boete door de belastingdienst uitgeschreven dus doet het verkeersboetes uitschrijven? is dat die nieuwe wet?

    Leuk dat het in bepaalde gevallen mogelijk is om geen boetes te betalen totdat “na hoge bezwaarcijfers” gauw een wetsvoorstel klaarligt om het lek te dichten. De corrupte belastingdienst heeft maling aan bezwaar dan trekken ze het toch ff gauw van je bankrekening af. Wedden dat als meerdere mensen dit gaan doen dat daar op de rem getrapt wordt.

      Martin Vrijland
      2 February 2022 at 10:30

      @Vrijheid

      Ik vraag me inderdaad af of dat zomaar kan. Kun je bewijs leveren voor die incasso?

      Lars van de Goor
      2 February 2022 at 11:04

      Maak vooral geen bezwaar, maar wijs hun handelsvoorstel af . Als je in bezwaar gaat treed je in je persoon.

      Siep
      2 February 2022 at 15:36

      @ Lars van der Goor

      Je geeft niet veel prijs, en je doet voorkomen dat je er de nodige kennis van hebt. Zou je de lezers kunnen helpen, en zou je in 4 of 5 regels een voorbeeld kunnen schrijven? Lijkt me kleine moeite.

      Hansmans5
      5 February 2022 at 11:41

      Je denkt nog in de fictie.

      Als alles binnen de fictie illegaal is, maakt een verandering deze niet ineens legaal.
      Het is en blijft vallen onder burgerwet.

    Lars van de Goor
    2 February 2022 at 10:58
    Login to Reply

    Vraag naar bewijs waarin ze aantonen dat je iets of iemand schade hebt toegebracht.

      Siep
      2 February 2022 at 12:22

      In veel gevallen zal je niets of niemand schade hebben toegebracht. Dus dan kom je er mee weg. Niet dat ik voor vernieling en geweld ben, maar stel je hebt wel schade toegebracht aan iemands eigendom. Dan valt dat toch onder het Wetboek van Strafrecht? En wie heeft dat Wetboek van Strafrecht getekend? Zijn we dan niet weer terug waar we waren?

      Siep
      2 February 2022 at 12:23

      Of valt het toebrengen van schade aan iets of iemand onder een andere (grond)wet, strafrecht of regeling die niet door de regent getekend is?

      Lars van de Goor
      2 February 2022 at 19:17

      @ Siep
      Er is niets mis met strafrecht, recht van het land, Universele wetten. Gij zult niet doden, stelen of dwingen.
      Dit is iets waar iedereen het wel over eens is en dient ter bescherming van de mens.

      Echter zijn wij grammaticaal misleid en denken wij dat maritieme/ admiraliteit wetten ook gelden voor ons.
      Dit is echter bestuursrecht. En dat past het beursgenoteerde bedrijf de overheid toe op ons. En dat is wel strafbaar, namelijk dwang.

      Is er geen contract tussen jou en de staat, dan is elke regel en de overtreding ervan die wordt beboet, slechts een een handelsvoorstel, een offerte.
      Kennelijk kunnen we de regels overtreden zolang we maar betalen.

      Zie het als de HEMA die bij jou aan deur komt en zegt: Je moet deze taart kopen. Is er geen contract, dan heb je dus nergens mee ingestemd en hoef je er niets me.

      Treedt je echter in persoon door de boete te erkennen en bezwaar te maken of te reageren op je fictieve naam, dat is elke naam anders dan je roepnaam, dan ben je handelbaar en zijn je rechten, lees privileges, zo maar in te trekken door de overheid.

      Wil je meer leren over het recht. Check Burgerfront https://www.burgerfront.nl/category/basisrecht/, of beluister de presentaties van Roberto Coppens https://www.youtube.com/c/RobertoCoppens/videos.

        Martin Vrijland
        2 February 2022 at 21:36

        Ik ben het daar niet mee eens.

        Je kunt het veel eenvoudiger houden: elke denkwijze in ‘rechten’ is gebaseerd op wetten (maritiem of niet).
        Die wetten moet je per definitie negeren. Je bent geboren als vrije geest en bent geen enkel contract aangegaan met welke wetgever dan ook.
        En als je die wel aangegaan bent, is dat in onkunde of onwetendheid gebeurd (onder de hypnotische programmering van opvoeding en scholing).

        Burgerfront verdient geld aan toolkits. Prima, dat mag, maar mijns inziens is het niet nodig om een toolkit te hebben.
        Je toolkit is je geest en je brein kun je inzetten om woorden te spreken. Deze woorden: “U heeft geen autoriteit over mij!”

      Siep
      3 February 2022 at 10:46

      @ Lars

      Je schrijft er nog steeds mooi omheen. Ten eerste, het ‘recht van het land’, of de ‘universele wetten’, wie of wat heeft die opgesteld?
      Waar en wanneer heb ik (of ieder ander mens) mijn (zijn/haar) toestemming daar aan gegeven?
      En wie heb ik (wij) gemachtigd deze wetten te controleren en uit te voeren?

      Dan blijft de vraag, schrijf jou reactie op een boete! Jij bent staande gehouden tijdens de avondklok, hoe reageer je? En als je de boete in de bus krijgt hoe schrijf je jou reactie?

      Lars van de Goor
      3 February 2022 at 11:53

      @Siep
      Deed jouw moeder vroeger al je huiswerk?
      Als je het makkelijk wil volg dan Martin’s zijn advies. Succes.

      Siep
      3 February 2022 at 14:08

      @ Lars

      Ik probeer iedereen te helpen door te laten zien wat werkt. En als een manier om je te verzetten werkt het te delen, zo lijk mij de kans het grootst dat meer mensen het gaan doen. Is een andere manier makkelijker / beter dan hoor ik dat graag, en meer met mij. Als dat huiswerk en uitproberen scheelt, graag. Lijkt me dat we zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen mee moeten krijgen!
      Dus het is inderdaad een beetje vals spelen, maar als jij je huiswerk gemaakt hebt, mag ik het dan van je overschrijven?

      Hansmans5
      5 February 2022 at 11:44

      Siep.

      Als er schade is toegebracht moet er aangifte zijn gedaan, en moet er bewijs zijn dat jij dat hebt gedaan.
      Vergeet de ja maar en zie alles als bedrijfsregels van een groothandel.
      Heb jij een contract met de groothandel waarin je jezelf verplicht tot het opvolgen van zijn bedrijfsregels?

      Nee? Volg jij die dan op als je post met dreigingen van ze krijgt?

      Siep
      5 February 2022 at 14:51

      Hansmans5

      Er zijn veel met mij op zoek naar makkelijke manieren op de ‘bedrijfsregels’ niet op te hoeven volgen. En wat te doen als we toch geconfronteerd worden met deze ‘regels’. We zijn er inmiddels achter dat het simpelweg terug sturen van een boete met de tekst erop, ‘geweigerd’, niet werkt. Erg vervelend voor de persoon die zo gehandeld heeft, maar ik denk dat er veel mensen blij mee zijn. Weten we tenminste dat we dat niet moeten doen. We weten nu ook dat we geen bezwaar moeten indienen maar verklaren, niet onbewust een instantie erkennen in de aanhef van je verklaring, etc. Dat zijn tips die zoveel mogelijk mensen moeten weten.

      Ik ben niet opzoek naar een discussie over ‘bedrijfsregels’, wat wel of geen fictie is, ik zoek praktische, makkelijk toepasbare handelingen die we allemaal kunnen toepassen om het opkomende regime te stoppen.

      Dus ook aan jou mijn vraag, kom met praktische tips en trucs die je zelf hebt ontdekt of toegepast. Zodat we niet allemaal dezelfde fouten hoeven te maken.

Barry
1 February 2022 at 15:10
Login to Reply

Martin, ten eerste hartelijk bedankt voor het openen van mijn ogen! Na een poll in een Telegram groep inzake alternatieve (nieuws) media kwam ik je op het spoor. Daarvoor kende ik je niet. En wat ben ik blij dat ik nu weet dat je deze artikelen met scherpe analyses schrijft. Telkens krijg ik hierdoor weer een nieuwe blik op zaken.

Voor wat betreft belasting betalen aan onze Roverheid en me hiervan ontdoen; Ik ben meer dan bereid om de voorgeschreven zaken op te volgen en de brieven naar de belastingdienst te sturen. Wat ik mis in het verhaal is wat zijn eventuele consequenties voor een “brave” burger zoals ik die zich (onbewust) aan alle regeltje houdt.

Om een en ander te verduidelijken; Ik werk voor een werkgever, heb schoolgaande kinderen, betaal (zorg-)verzekering en hypotheek, heb een auto, huis, enz. En misschien belangrijker; Ik heb een partner die ambtenaar is, heel erg goed gelovig en al moeite had met mijn standpunt in de vaccinatie / gentherapie discussie.

Wat nu als ik niet langer wil meewerken aan de (belasting-)fratsen van onze Roverheid. Wat houdt dit in voor randzaken? Met andere woorden; worden mijn kinderen hier geen slachtoffer van? Hoef ik dan geen wegenbelasting meer te betalen en mag ik nog wel (legaal) de weg op? En zo heb ik nog meer vragen.

Ben benieuwd naar standpunten van anderen hierin.



    Martin Vrijland
    1 February 2022 at 16:22
    Login to Reply

    Ik zou eerst eens beginnen met het stoppen van het doen van aangifte.
    Elke boete of handhaving van boetes vindt plaats uit naam van de wet die getekend is door de koning die zegt dat te mogen doen bij de gratie van…
    Dus als je een brief van een rechtbank krijgt, zou je een brief van dezelfde strekking moeten sturen.

    Ikzelf doe al jaren geen aangifte meer, maar ik heb er bewust voor gekozen alle oude vormen van schijnveiligheid los te laten (zoals het hebben van een huis, die eigenlijk van de bank is).

    Ik zou eens een lijstje voor jezelf maken van de te verwachten reacties en dan van te voren bedenken hoe daarop te reageren.
    De in het artikel geplaatste voorbeeldbrief kun je in dezelfde strekking feitelijk op alle fronten inzetten.

Martin Vrijland
1 February 2022 at 17:24
Login to Reply

Voor iedereen die de beweging van de soevereine mens volgt:

Ik ken al deze verhalen, maar de kortste klap is gewoon te zien dat de koning geen autoriteit over je heeft en dat je dat per direct en heel praktisch, vandaag nog, handen en voeten kunt geven door simpelweg een briefje te sturen en zeggen dat je die gratie Gods niet langer accepteert en dus geen gift meer aan de belasting doet.

Die soevereine mens beweging komt met allerlei formulieren die je in moet vullen en vaak kost het je nog geld ook. Ik refereer in dat kader nog eens naar deze uitleg die ik daarover schreef:

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/hoe-krijg-je-een-fascistische-overheid-down-rechtszaken-aangiftes-de-oplossing/

Je bent soeverein van nature: no matter what stempeltje er op je geplakt is bij geboorte.



    Lars van de Goor
    1 February 2022 at 18:13
    Login to Reply

    Je bent van nature soeverein. Helemaal mee eens. Alleen daar heeft de piraterij geen boodschap aan natuurlijk.

    Ik vrees voor iedereen die jouw advies opvolgt, want leuk als de groep die dit doet enorm groot is, maar zo ver zijn we nog niet.

    Als de deurwaarder aan je deur komt, weet je dan hoe je moet handelen?
    Sluiten ze je op omdat ze vinden dat je uitspraak er één is van een gek, weet je dan hoe te handelen?
    Trekken ze zich niets aan van de universele rechten en gaan ze door met je vrijheden af te pakken, hoe ga je handelen?

    Met alleen zeggen dat de macht van de koning nergens op gebaseerd is kom je er niet.
    Ieder mens is soeverein en hoef je dus niet te worden, echter gedraagt men zich er niet naar en dat is de valkuil.

      Martin Vrijland
      1 February 2022 at 19:29

      De angst regeert.
      De deurwaarder en elke juridisch medewerker, boa, agent, enz. handhaaft een wet getekend bij de gratie Gods.
      Zij hebben simpelweg geen autoriteit over je. Dat moeten we altijd en overal gaan uitspreken.
      Als ze je mee willen nemen stel je ze aansprakelijk voor de geleden schade.
      Waarom zijn we zo bang geworden?
      Wat hebben we te verliezen? Je QR-code app; je vaccinatieplicht; je social credit systeem waardoor je sowieso straks niets meer kunt?
      Er is geen tijd meer voor angst. De vijand staat straks met een AK-47 aan je deur om je mee te nemen naar een quarantaine kamp.
      Het is nu of nooit.

      Siep
      1 February 2022 at 19:56

      Ik snap dat als ze willen en ze nog genoeg mensen voor hun karretje kunnen spannen ze alles van je af kunnen pakken en iedereen kunnen opsluiten. Hoe meer mensen het advies van Martin opvolgen hoe beter, maar dat geld ook voor het aantal mensen dat zich soeverein gedraagt. Maar kan je, naast adviseren je soeverein gedragen, met praktische tips komen? Hoe reageer je als er een deurwaarder voor je deur staat? Hoe zou je volgens jou op een boete moeten reageren?

gotmymindmadeup
1 February 2022 at 18:48
Login to Reply

Ik werk ook als zzp en het probleem dat ik voorzie is dat ik voor mijn opdrachtgever een verklaring aan moet vragen bij de belastingdienst dat ik mijn belastingen netjes op tijd betaal. Als ik die verklaring niet inleveren bij hem dan kan ik je garanderen dat hij mij geen opdrachten meer geeft.



    Martin Vrijland
    1 February 2022 at 19:30
    Login to Reply

    Dan wordt het tijd om je uit te spreken of het roer om te gooien en een andere koers te varen.

    Wat hebben we te verliezen? Je QR-code app; je vaccinatieplicht; je social credit systeem waardoor je sowieso straks niets meer kunt?
    Er is geen tijd meer voor angst. De vijand staat straks met een AK-47 aan je deur om je mee te nemen naar een quarantaine kamp.
    Het is nu of nooit.

marcos
1 February 2022 at 19:39
Login to Reply

Ik neem aan dat eenzelfde systeem voor ieder land in de wereld is opgetuigd of geldt dit alleen voor Nederland? Het zou een en ander helder maken wanneer dit aangetoond kan worden voor meerdere landen.



    Martin Vrijland
    1 February 2022 at 19:42
    Login to Reply

    Ja natuurlijk. Zelfs als de regel van “Wij Filip, bij de gratie Gods..” bijvoorbeeld niet bij aanvang van de Belgische wet staat, worden de parlementsleden en kamerleden nog steeds ingezworen door de koning van België en als je niet stemt (wat ik zeker aanraadt nooit te doen) heeft niemand jouw instemming gehad. Dat geldt dus ook voor Republieken. Niet stemmen is dus essentieel.

      012696
      2 February 2022 at 09:53

      Over dat van België heb ik nog een vraagje : hier is het gratie van de landgenoten, ipv gratie Gods, dus gewoon bewijs die gratie van de landgenoten dan maar? Zelfs moesten onze voorouders dat gedaan hebben (wat ook niet bewezen kan worden) wilt niet zeggen dat onze generatie daarmee akkoord is? En het is niet omdat 90% hiermee akkoord is gegaan (door onwetendheid en mind control brainwash technieken) dat ik hiermee automatisch akkoord ben?

      Ben benieuwd of er mensen in BE zijn die het hier al hebben uitgetest mét succes.

      “De Koning der Belgen wordt koning bij de gratie van zijn landgenoten, niet bij de gratie Gods. De koning staat daarmee niet boven België, vandaar dat de koning spreekt over landgenoten en niet over onderdanen. De Koning der Belgen neemt de troon in bezit nadat hij de Belgen heeft beloofd dat hij de onafhankelijkheid zal handhaven. Maar de troon is van de Belgen en niet van de koning in persoon, hij mag de troon van de Belgen gebruiken in ruil voor zijn eed. De koning moet aan zijn landgenoten, vertegenwoordigd in het parlement, verantwoording afleggen (deze verantwoording legt de koning nooit zelf af, maar in de persoon van een minister, dit noemt men de ministeriële verantwoordelijkheid). De macht is namelijk van het volk en niet omgekeerd. Uiteraard moet de koning neutraal zijn, hij fungeert als een soort scheidsrechter. Hij kan geen contracten afsluiten in zijn naam, zelfs niet privé.”

      “Leopold I was de eerste koning omdat hij deze kroon aangeboden kreeg. Dit verschilt met bijvoorbeeld het Nederlands Koningshuis, waarbij de Koning(in) bij gratie Gods benoemd wordt. In België wordt de Koning bij de gratie van diens landgenoten benoemd. De troon mag door de koning gebruikt worden alvorens een eed af te leggen. De koning moet dus eerst een belofte doen aan zijn landgenoten die worden vertegenwoordigd in het parlement dat hij de onafhankelijk in stand zal houden. De koning wordt gedrukt op postzegels en muntstukken en is bevoorrecht om zijn onkosten dekken. Ook kan de koning zowel ministers benoemen als ontslaan of het parlement uiteen laten gaan.”

        Martin Vrijland
        2 February 2022 at 17:21

        Heb jij gestemd op die regering die daar nu zit? Heb je de koning jouw gratie gegeven? Als het antwoord ‘nee’ is heeft niemand de autoriteit over jou.
        Je bent als vrije geest in deze wereld gekomen. Niemand heeft autoriteit over jou!

Ina Verspeek
2 February 2022 at 10:08
Login to Reply

Wij zijn ook een gezin met drie kinderen bede ZZP en koophuis van de bank inderdaad. Ben nu ook proberen autonoom te worden voor mijn gevoel zou dat wat vrijheid geven. Ik ga het in ieder geval probren. Volgens mij valt de wereld en de bankwereld dit jaar toch in elkaar en dan is geld denk ik niks meer waard. Bedankt voor de info, even kijken naar welke belastingdienst het briefje moet.



peley
2 February 2022 at 16:38
Login to Reply

Alles is natuurlijk gratie Gods voor gelovigen.
Even over toeslagen;
Als je niet meer betaald, verkrijg je dan ook geen toeslagen meer?
Zijn er mensen hier met ervaringen?



    Thomas K.
    2 February 2022 at 20:24
    Login to Reply

    Je mist Martins punt: de heerschappij van de regering en koning over jezelf niet erkennen. Dat betekent dat je dus ook niet aan diezelfde regering toeslagen moet gaan vragen, want daarmee erken je namelijk de legitimiteit van hun macht!

      Thomas K.
      2 February 2022 at 20:26

      *haar macht

Thomas K.
4 February 2022 at 11:47
Login to Reply

Voor een beetje achtergrond bij dit artikel, lees: https://www.martinvrijland.nl/wie-zijn-wij/wie-zijn-wij/
Het is dus zo dat je als vrije geest via de avatarverbinding deze aardesimulatie waarneemt/ervaart (althans volgens Martin). Alle wetten zijn bedacht door de simulatiebouwer en jijzelf staat dus boven deze simulatie!



    Lars van de Goor
    4 February 2022 at 12:26
    Login to Reply

    Bij alle gecontroleerde oppositie kanaaltjes zien we een hoop waarheid en dan opeens een totaal belachelijk onderwerp. Niet dat ik Martin hier onder schaar, maar die simulatie theorie vind ik net zoiets. Hierdoor kan ik niet meer zijn artikelen delen, jammer wel.

      Martin Vrijland
      4 February 2022 at 13:11

      Je kan ze nog steeds delen Lars. Je laat je slechts weerhouden door de staatstrollen die standaard afzeikend reageren op alles wat Vrijland zegt. En dat zijn er vele tienduizenden die erg actief zijn op social media.

      Het is helemaal niet een vreemde stellingname die ik heb, zoals deze Nobelprijs winnaar laat zien. De band Muse kan ook wel inpakken met hun Simulation Theory tour. Ik duid het alleen specifieker een ‘virussimulatie’ systeem. Nogmaals: of je laat je inpakken door staatstrollen of je bent er zelf één (waar ik voorlopig even niet van uit wil gaan).

        Lars van de Goor
        4 February 2022 at 13:37

        De Nobel prijs is in het leven geroepen om leugens en aannames tot feiten te bombarderen. Immers een hooggeleerde zegt het dus dan is het waar.

        Omdat ik de simulatie theorie onzin vindt wil niet zeggen dat ik mij laat beïnvloeden door staatstrollen. Daarin spreek je jezelf tegen, ik denk namelijk juist voor mezelf. Dat we nu de Metaverse ingelokt worden, wat wel degelijk een simulatie is, dat is duidelijk. Maar wij biowezens zijn geen zielen in een avatar. Oude geschriften praten over Maya, illusie. De aboriginals praten over dreamtime.
        De grootste illusie, droom is dat er niet zoiets bestaat als een ‘ik’

        Je laatste artikel geeft trouwens blijk van onwetendheid omtrent autoriteit. Zij hebben namelijk wel degelijk de macht, je vader heeft jou met handtekening ‘contract’ immers gegeven, aangegeven, aan de staat gegeven bij je geboorte. Dat dit een gemene streek is en zowel vader, moeder als een baby dit niet weten, is duidelijk. Dat we soeverein zijn ook. Maar op papier als hoedanigheid als persoon niet. En daarom mogen ze je oppakken, gevangen zetten, kinderen afpakken etc. en zie je dit ook gebeuren. Dat dit je reinste misdaad is weet ik ook wel, maar alleen door het te roepen ben je er nog niet.

        Geen belasting betalen als je geen rooie rotcent hebt is ook niet moeilijk.

          Martin Vrijland
          4 February 2022 at 13:55

          * Je begrijpt dat ik deze George Smooth even als voorbeeld aangehaald heb om aan te geven dat het tegenwoordig geen vreemde theorie meer is. En ik onderbouw mijn stellingen in mijn boek en hier op de website:
          De Nobel prijs is in het leven geroepen om leugens en aannames tot feiten te bombarderen. Immers een hooggeleerde zegt het dus dan is het waar.

          Je haalde het argument aan dat “de ideeën van Martin over de simulatietheorie” het onmogelijk maakt om mijn artikelen te delen en ik laat zien dat dat een non-argument is.

          * Ik ben het hier volledig met je oneens:
          Maar wij biowezens zijn geen zielen in een avatar. Oude geschriften praten over Maya, illusie. De aboriginals praten over dreamtime.
          De grootste illusie, droom is dat er niet zoiets bestaat als een ‘ik’

          * Je zegt het zelf al:
          ..je vader heeft jou met handtekening ‘contract’ immers gegeven, aangegeven, aan de staat gegeven bij je geboorte.

          Dat mijn ouders dat gedaan hebben, is niet mijn probleem. Ik heb mijn handtekening nooit gezet en voel me ook niet gebonden aan dat certificaat.

          * Hier ben ik het ook niet mee eens:
          En daarom mogen ze je oppakken, gevangen zetten, kinderen afpakken etc. en zie je dit ook gebeuren. Dat dit je reinste misdaad is weet ik ook wel, maar alleen door het te roepen ben je er nog niet.

          Dat ‘mogen’ is een zelfverklaard recht op basis van de gratie Gods van diegene die de wetten getekend heeft. Die gratie bestaat niet. Ik heb deze althans nooit gezien anders dan teksten als “vreest God eert de keizer” of “Iedereen moet het gezag van de overheid erkennen”(Romeinen 13) in de Bijbel. De vraag is allereer of dat “daarom zie je dit ook gebeuren” ook zo is als je zegt “u heeft geen autoriteit over mij” en ten tweede bij wie je dat hebt zien gebeuren en in welke situatie (zie mijn artikel van vandaag).

          * En deze opmerking classificeer ik als een typische %^#opmerking:
          Geen belasting betalen als je geen rooie rotcent hebt is ook niet moeilijk.

          Ik heb ervoor gekozen om mijn baan in 2012 op te zeggen en dat belachelijk maken van ‘geen rooie rotcent hebben’ negeer ik maar even.

      Thomas K.
      4 February 2022 at 13:59

      https://www.youtube.com/watch?v=BhMIz_iJtzQ

      Het double-slit (quantum eraser) experiment laat zien dat materie pas ontstaat als het door een mens waargenomen wordt. Materie is uit superpositie gehaalde informatie. Dat wil zeggen dat materie ontstaat als zijnde een ‘random draw’ van mogelijkheden binnen de grenzen zoals die in een bepaalde situatie gelden.

      Met dat in je achterhoofd, kun je je dus afvragen wat wij in essentie zijn. Want als je bovenstaande waarneming doortrekt, dan is ons lichaam dus ook uit superpositie gehaalde informatie. De waarnemer lijkt daarmee buiten de materie zelf te staan.

      Nog een voorbeeld: het hallucinogeen genaamd DMT laat mensen ervaren dat ze los van hun lichaam kunnen bestaan. Je kunt dit een illusie noemen, maar het geeft mijns inziens in ieder geval te denken.

      Siep
      4 February 2022 at 15:28

      @ Lars

      Ik denk dat er veel mensen op deze site terecht komen omdat ze doorkrijgen dat er iets niet klopt. Laten we elkaar helpen en zoveel mogelijk informatie delen over hoe we dit totalitaire regime gaan stoppen, hoe sneller hoe beter. Deel net als andere mensen op deze site je kennis en informatie zodat het voor veel meer personen beschikbaar wordt, en de groep die zich gaat verzetten blijft groeien! Hoe meer manieren om je te verzetten hoe beter!!

      Vragen om Gods Gratie is wel erg kort door de bocht, maar het werkt. Heb jij een andere manier om aan de poten van dit regime te zagen, deel het!! Liefst met een kettingzaag, dan schiet het lekker op.

Hansmans5
5 February 2022 at 11:54
Login to Reply

Stel ik koop een auto, ik moet bpm betalen bij de aankoop, deze is verrekend met het factuurbedrag.
Hoe zou jij hier in handelen?

Kan ik de dealer vragen om de bpm en de btw weg te laten op de factuur?

Of kan ik de factuur inleveren bij de belastingdienst en deze belasting terugvorderen?

Dito mbt de wegenbelasting, tenslotte is de auto van mij en de kentekens van de staat



    Martin Vrijland
    5 February 2022 at 12:02
    Login to Reply

    In theorie wel. De keizer heeft nooit kleding aan.
    Je hebt alleen te dealen met de lakeien van de keizer die altijd zullen proberen tegen te werken, omdat zij het nog niet zien of de diepte van de programmering en de opbouw van het systeem rondom die leugen niet los kunnen laten.
    Eerst maar eens stoppen met aangifte doen. Terugpakken wat gegraaid is, is lastiger dan weggeven wat nog niet gegraaid is.

    Thomas K.
    5 February 2022 at 14:57
    Login to Reply

    Koop een auto over de grens, dan betaal je geen BPM. Daarna ga je hem gewoon in Nederland rijden met een buitenlands kenteken. Verwacht wel dat de politie je gaat aanhouden en dat je vervolgens claims aan je broek krijg voor niet betaalde BPM. Maarrr, daar ga je vervolgens op antwoorden met tegenclaims. 😀

    Saluut!

whmkol
5 February 2022 at 13:51
Login to Reply

Cijb schrijft boetes af van mijn rekening. Ik dien een tegen claim in ala de Vrijland methode! En dan? Gaat het CIJB betalen, moet ik een zaak aanspannen, of met spandoeken voor de deur gaan staan. CIJB gaat hoe dan ook niet betalen, maar blijven gewoon afschrijven, wat ik ook stuur!???



    Martin Vrijland
    5 February 2022 at 15:01
    Login to Reply

    Het gaat erom dat je bij de eerste brief reageert en niet wacht op aanmaning één, twee of drie, waarna zie die afschrijving (zeggen te mogen) doen.

    Thomas K.
    5 February 2022 at 15:08
    Login to Reply

    Sowieso geen rechtszaak aanspannen. Aanspannen = gezag erkennen. Verklaar: ik erken uw gezag niet. Steekt uw gratie Gods maar daar waar de zon niet schijnt. 🙂

joyjustice
7 March 2022 at 20:32
Login to Reply

Wat ik bij bovenstaande voorbeeldbrieven wederom opvallend vind is het antwoord .
(wat bij de voorbeeldbrieven van Marieke ook het geval is)
Bij het eerste antwoord de tekst bij de rode pijl en bij het laatste antwoord “U heeft ons verzocht om een afschrift van het dossier(lees bewijs gratie Gods). Parket CVOM is nog niet in het bezit van het dossier. Als wij deze binnenkrijgen sturen wij u deze per post’.

Hoeveel meer bewijs wil je hebben denk ik dan.

read between de lines 😉



Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

  • HELP EN STEUN

    doneer

    uw boek

    boek online voor leden

    in alle talen

     

  • Like Us On Facebook

    Facebook Pagelike Widget
  • Volg mij op Twitter

    Mijn tweets
  • Volg mij op Telegram

  • Recente reacties

    • Scherpzinnige op Antwoord op de vraag “Wat moet ik met mijn spaargeld doen?”
    • Scherpzinnige op Antwoord op de vraag “Wat moet ik met mijn spaargeld doen?”
    • John.S op Antwoord op de vraag “Wat moet ik met mijn spaargeld doen?”
    • Niels123456 op De verlichtingsindustrie voor al uw spiritueel gevoel van ‘feel good’ verlichting
    • Jur1995 op De Buffalo mass shooting lont in kruitvat voor burgeroorlog VS


  • Directe e-mail updates

    Voeg je bij 5.176 andere abonnees

  • RSS Martin Vrijland

    • Antwoord op de vraag “Wat moet ik met mijn spaargeld doen?”
    • De Buffalo mass shooting lont in kruitvat voor burgeroorlog VS
    • De verlichtingsindustrie voor al uw spiritueel gevoel van ‘feel good’ verlichting
    • De 33e graad vrijmetselaar leert de dynamo van het leven, de zaaiende energie van Lucifer, beheersen (en wat dat betekent)
  • Privacy verklaring

    privacy verklaring

  • Bankrekening

    klik hier


© Copyright Stichting Martin Vrijland - 2021

Deze website gebruikt cookies omdat sommige functionaliteit dat vereist. We gaan uit van uw akkoord, maar u kunt anders aangeven. Cookie settingsAccepteer
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met uw toestemming in uw browser opgeslagen. U heeft ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar als u zich afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op uw browse-ervaring.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDuurOmschrijving
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
langsessionThis cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.
sb2 yearsThis cookie is used by Facebook to control its functionalities, collect language settings and share pages.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDuurOmschrijving
__gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
CONSENT2 yearsYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
Advertisement
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies volgen bezoekers op verschillende websites en verzamelen informatie om aangepaste advertenties te bieden.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDuurOmschrijving
akaalb_prod_default_albsessionNo description
asp_transient_id7 daysNo description available.
ENRML_23da5ec9a4dec638d2537d37c125f0a51 yearNo description
GoogleAdServingTestsessionNo description
m2 yearsNo description available.
popup_cookie1 dayNo description available.
Stop-Ak-MdrpastNo description
wccpprocookiepastNo description
yt_scase_pro_wp_session12 hoursNo description available.
OPSLAAN & ACCEPTEREN
Aangedreven door CookieYes Logo