Het is niet te verwachten dat China zal zeggen dat een Russisch bukraket het toestel MU5735 uit de lucht geschoten heeft. Het ligt ook niet voor de hand dat Taiwan de schuld krijgt, omdat het neerstorten boven Chinees grondgebied plaatsvond. Het komt de Chinese vliegtuigbouwer Comac echter wel zeer goed uit.
China heeft tijdens de neppandemie de levering van de tientallen Boeings en Airbussen in de wacht gezet. Een vliegramp met een Boeing 737-800 zou een uitstekend alibi kunnen zijn om de Westerse toestellen niet langer te vertrouwen en de aanschaf van toestellen van eigen bodem voorrang te geven.

Toevallig staat die C919 klaar om van de productielijnen te rollen, zo meldt businessinsider.com op 13 februari 2022. Het was alleen wat lastig om de Amerikaanse systemen die in dat toestel verwerkt zitten toch geleverd te krijgen door alle spanningen tussen de VS en China, want 60% van de C919-onderdelen wordt geleverd door Amerikaanse bedrijven, dus Comac was genoodzaakt om te vertrouwen op speciale licenties van entiteiten als General Electric en Honeywell om de onderdelen te krijgen die het nodig had voor de jet.

Als Comac alle in bovengenoemde toestellen van (om te beginnen) Boeing kan vervangen voor C919’s, dan is dat een behoorlijke aderlating voor de Amerikaanse fabrikant en dus voor de Amerikaanse economie. Wie weet volgt het vervangen van Airbus ook nog. All you need is a good reason.
Als u het mij vraagt moeten we deze vliegramp dan ook zien als een truc om wederom de Amerikaanse economie een extra deuk te doen oplopen. De dollar moet immers crashen (zoals ik veelvuldig toelichtte) en de Westerse economieën moeten vallen, zodat er chaos kan ontstaan, waarna men de Great Reset orde kan implementeren.
Drama en tranen voor “nabestaanden” doen het altijd goed om iets geloofwaardig te verkopen. Je kunt tegenwoordig alles faken, inclusief een stoet begrafeniswagens en huilende familieleden. Wat Hollywood of Talpa kan, kan China ook.
Een neerstortend Amerikaans toestel van een Chinese luchtvaartmaatschappij, met 132 passagiers die zijn omgekomen, zal numerologen onder ons weer het getal 33 doen herkennen en onmiddellijk doen denken aan een setup (hoax, psyop of hoe u het noemen wilt) om een agenda te realiseren. Die agenda lijkt in ieder geval een zetje geholpen te worden met deze vliegramp.
Bron linkvermeldingen: telegraaf.nl, businessinsider.com
3 Comments
Het is een koud kunstje om zo’n toestel op afstand over te nemen, misschien kan Benno Baksteen weer stal gehaald worden om het één en ander toe te lichten ahum..
If implemented, the system would allow the craft to automatically guide itself to a landing at a designated airstrip.[1] The “uninterruptible” autopilot would be activated either by pilots, by onboard sensors, or remotely via radio or satellite links by government agencies
https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_Honeywell_Uninterruptible_Autopilot
https://www.flightglobal.com/diagrams-boeing-patents-anti-terrorism-auto-land-system-for-hijacked-airliners/70886.article
interessant, maar iets meer duiding va het ongeluk zelf zou wel helpen. 2 km voor de crash plek was hij nog te zien op de radar op grote hoogte?
Het is niet zo moeilijk om een remote controlled leeg vliegtuig op te offeren voor een psychologische operatie.