Waarom zou je je kinderen nog naar school laten gaan? Omdat dat moet? Vanwege de leerplicht? En wat leren ze daar dan? Of is het gewoon wel makkelijk dat ze naar school gaan, omdat jij nu eenmaal je werk hebt en het ook wel handig vindt dat je ze niet de hele dag hoeft te vermaken? Dat is ook wel voor te stellen, want het is best energieslopend. Stel je voor dat je je kinderen de hele dag om je heen hebt! Maar je hebt ze wel op de wereld gezet, dus het zou niet zo moeten zijn dat je ze lastig vindt. En hoezo zou dat het geval zijn? Misschien wen je er al snel aan en is het ook wel gewoon leuk.
Oké, je hebt de wettelijke leerplicht, maar wat zou je doen als je weet dat je kinderen dit soort zaken te horen krijgen? Ik weet het, het is een bekende video, maar kijk ‘m toch nog eens (en lees daaronder verder, want er is meer).
Nou, wordt het natuurlijk lief gebracht en voor vele doorgewinterde Pride festival bezoekers zal het wellicht de normaalste zaak van de wereld zijn, maar je moet in deze niet kijken naar wat anderen normaal zijn gaan vinden. Het gaat om jou en jouw kinderen.
Er was natuurlijk een hoop ophef over de lentekriebels week, waarin dit onderwerp veel ter sprake kwam, maar het is beleid dat kinderen al vanaf jonge leeftijd geïndoctrineerd worden met seksualisering. Dat ontdekte ik al in 2013 toen ik met camera bij het FWOS voor de deur stond. Dat was een stichting, behorende tot de kliek van stichtingen rondom het Rutgers WPF (die op basisscholen les geeft). Deze stichtingen hadden de kinderporno (kindermisbruikfilms) van wijlen senator Edward Brongersma in beheer voor studie. Op last van de rechter moest ik toen de artikelen en video’s verwijderen, waarin ik aanbelde bij de stichting om verhaal te halen en de congressen van deze stichtingen besprak. Dat ging toen al over het seksualiseren van jonge kinderen en zelfs baby’s.
We hebben te maken met decennia lange brainwashing van generaties uit de tijd van Koos Postema en Edward Brongersma, die al in de jaren ’70/’80 pedofilie normaliseerden op TV. Kijk maar eens naar onderstaand filmpje uit 1978 (en lees daaronder verder).
En natuurlijk barst het in Nederland van de verheerlijkte pedofiele schrijvers als Gerard Reve, wiens pulpverhalen als literatuur verheerlijkt worden. Dergelijke literatuur kon je dan op de middelbare school lezen als onderdeel van de aanbevolen literatuurlijst.
Kortom, we zitten met een hele generatie volwassenen in het hier en nu, die toen al met een voor pedofilie klaargestoomde mindset gebrainwasht is. En die volwassenen zitten ook in het onderwijs. De documenten van het FWOS, die ik van de rechter moest verwijderen (toen nam ik rechters nog serieus), bevatten teksten als deze:
Opvoeden begint in de wieg. Dat geldt ook voor de seksuele opvoeding
• De baby maakt zichzelf (klaar) in de baarmoeder
• Na de geboorte vraagt hij/zij om hulp
• Wederkerigheid is essentieel voor het opvoeden
Als je weet wat het woord wederkerigheid betekent, ga je misschien begrijpen wat hier echt beschreven staat. Dit is dus de stichting die de Brongersma kindermisbruikfilms overdroeg aan het Rutgers WPF en de Ihlia stichting (zie toelichting) en die Rutgers stichting wordt door de staat ingezet om seksuele voorlichting aan kinderen op basisscholen te geven.
Scholen zijn geïnfiltreerd door mensen wiens brainwashing zo diep zit, dat zij het zelf de normaalste zaak van de wereld vinden dan kinderen geseksualiseerd worden. Vergeet niet dat allerlei huwelijksvormen het al decennia lang mogelijk maken om kinderen uit verre landen te adopteren en ook die generatie kinderen is zelf inmiddels volwassen geworden. De generatie Paul de Leeuw (u weet wel, die van het Keesje filmpje) kon dus binnen de muren van hun eigen huis doen en laten wat ze wilden met de geadopteerde kinderen. Die kinderen zijn inmiddels zelf volwassen en weten niet beter dan dat seksualisering van baby’s en peuters de normaalste zaak van de wereld is.
Maar het is niet alleen seksualisering, het is tevens de focus op ‘wat is je gender?‘, ‘ben je wel een jongen of meisje?‘ en ‘hoe je je lichaam kunt transformeren als dat voor jouw goed voelt?‘ Dat heeft weer alles te maken met de vaccins die sinds ongeveer eind jaren ’90 hele generaties kinderen XX/XY gemaakt hebben (zie deze toelichting).
Het is best te begrijpen dat die generatie kinderen, waarvan velen inmiddels jongvolwassenen zijn, dan ook met genderverwarring te maken heeft. Dat onderwerp bespreek ik dan ook uitgebreid in mijn laatste boek, waarin ik tevens uitleg dat dit alles te maken heeft met het klaarmaken van de laatste generatie voor de nieuwe op te starten plasmakoepel, waarin je alleen kunt leven als je lichaam XX/XY gemaakt is.
Als je de mogelijkheid hebt om je kinderen te beschermen tegen de brainwashing van scholen door ze thuis te houden, zou je dat feitelijk als je verantwoordelijkheid moeten zien. Dan kun je ze beschermen tegen de seksualisering vanuit organisaties met roots in pedofilie. Hoewel het woord pedofilie feitelijk een ongepast en veel te lief woord is, omdat dat letterlijk ‘liefde voor kinderen’ betekent. Het heeft echter niets met liefde te maken, maar alles met roofdierengedrag dat al gepromoot werd in de tijd van Koos Postema en Edward Brongersma.
Zijn je kinderen XX/XY gemaakt (en die kans is 100% als ze gevaccineerd zijn, ook al is het niet altijd zo dat het zich fysiek of mentaal uit), dan is het jouw verantwoordelijkheid je in de oorzaak daarvan te verdiepen en ze uit te leggen hoe dit gerealiseerd is. Het is tevens jouw verantwoordelijkheid ze te begeleiden in hun mentale ontwikkeling. Daarvoor moet je eerst zelf begrijpen hoe zij XX/XY gemaakt zijn en welke uitingsvormen dat kan hebben. Het is niet voor niets dat er steeds meer LHBTIQ+ kinderen zijn. Dat heeft alles te maken met die heimelijke XX/XY transformatie. Het woord ‘heimelijk’ betekent dat de bevolking daar niet over geïnformeerd is en het dus stiekem uitgevoerd is (vanuit overheidswege).
Ben je niet in staat om je kinderen te beschermen door ze bijvoorbeeld thuis te houden, omdat je een baan hebt die dat onmogelijk maakt, schep dan de omstandigheden waarin dat wel kan. Je kunt bijvoorbeeld je leven omgooien. Verhuis naar een goedkoper land waar je nog voor weinig een stukje grond kunt aanschaffen en zoek een nieuwe bron van inkomsten. Gooi daarnaast die indoctrinatie TV de deur uit en zet ze niet achter de i-Pad of smartphone, want dan komt de indoctrinatie alsnog binnen. Hoe moeilijk het ook is, jij bent de enige die je kinderen kunt beschermen tegen dit indoctrinatiegeweld.
Lees hier het vervolg..
Vind je dit een goed artikel? Deel het dan eens. Dat helpt namelijk echt en dan draag je ook zelf bij aan de verspreiding ervan.
11 Comments
Leerplicht is overigens niet hezelfde als schoolplicht. Maar los daarvan, moet je je vragen wie de wetten feitelijk maakt en ondertekent en of je daar wel onder valt.
Hoi Martin,
Weer een goed stuk zeg. Ik heb helaas mijn 4 kinderen in de leeftijd van 17 tot er met 23 laten vaccineren. Alleen de jongste heeft ze niet allemaal gehad. Ik heb daarna alle vaccinaties overgeslagen na de leeftijd van 9 jaar.
Elke keer als ik die spuit in mijn kinderen zag gaan, voelde ik me verschrikkelijk rot, nu weet ik waarom. Het gevoel dat ik ze dit aangedaan heb, vind ik soms moeilijk te verkroppen. Gelukkig zijn ze redelijk wakker, dus ook veel problemen met school tot kinderbescherming aan toe.
Ik had even een vraag, ik kan er niets over vinden. Ik ben de Germaanse Geneeskunde aan het bestuderen geweest, ik weet dat je lichaam alle gif en ellende kan opruimen via koorts, griep e.d. Het wordt zo gepromoot om bij koorts een paracetemol te nemen, ook na inenting. Zie ik nu spoken, of willen ze vermijden dat je lichaam de vaccinaties opruimt en de andere ellende zoals grafeenoxide enz.
Groetjes en ga zo door.
Grafeenoxide (in de laatste vaccins van de “covid” periode) is het grootste probleem, omdat het de bloed brein barrière passeert.
Als je in de buurt van een 5G netwerk woont en de laatste vaccinaties gehad hebt, is de kans groot dat de cellen (via het CRISPR enzym in die vaccins) geherprogrammeerd zijn om de exsosoomreactie (die stoffen uit het lichaam opruimt die het als vervuiling beschouwt) uit te zetten.
Mijn oudste twee kinderen heb ik vroeger naar de genderneutral teletubbies laten kijken. Gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden.
Vraag me nu ook af of Ernie vroeger Annie heette. De programmering is bij ons gelukkig mislukt 😅
School is om met de school mee te zwemmen. Beter om alleen de nodige vakken zoals taal en rekenen te leren (in 2 jaar). Daarna echte levens skills gaan leren, samen met andere gezinnen.
Ik had de eerste video uit dit artikel op YouTube geplaatst. De video bevat dus de beelden die u nog steeds kunt zien omdat ik de video nu op eigen server geplaatst heb.
Maar wacht eens even! Dus deze content is schadelijk voor kinderen? Waarom mag het dan wel op scholen onderwezen worden en waarom is de oorspronkelijke video nog steeds op YouTube te vinden? De beelden zijn afkomstig van de Rutger stichting.
De video van de Rutger stichting wordt dus beoordeeld als roofdierengedrag. Dat is de enige juiste formulering.
Dus Rutger stichting: uw sekualisering van kinderen op basisscholen is roofdierengedrag!
Maar bij Forum voor Democrtaie mag de video wel online blijven staan? Hoewel niet in te sluiten, kun je de video gewoon op YouTube bekijken door op de link te klikken. Waarom krijg ik een ban en Forum niet?
“There is no such thing as someone else’s child. No such thing as someone else’s child. Our nation’s children are all our children.” – Joe Biden
Transgender children, according to White House press secretary Karine Jean-Pierre , “are our kids” and “belong to all of us.”
Hallo Martin,
Het is zelfs zo erg met youtube dat ik geen link kan openen via jouw website naar YT omdat deze dan meteen geblokkeerd wordt. De verbinding wordt geweigerd door YT…
Waarom vertellen ze er niet bij.
Ik lees sinds begin dit jaar je artikelen en ben heel blij dat ik je uiteindelijk, na heel veel gedwaal en omzwervingen via andere alternatieve kanalen, heb gevonden.
Ik voel me eindelijk een beetje thuis en kan de gekkigheid wat beter overzien.
Al dat gedoe over mediteren, wat me nooit gelukt is, 5D wat ik nooit begrepen heb, de federatie van buitenaardsen wat ik heel raar, zalvend en best griezelig vond, de liefde, rust en hartjes mentaliteit van bijv. viruswaarheid waar ik eigenlijk te kwaad voor was, al dat gepraat over ascenderen waar niet bij verteld werd hoe dan, Q waar ik niets van begreep enzovoort.
Steeds werd ik deze kanalen na een tijdje zat en ben steeds verder gaan zoeken. Want het was niet wat ik zocht en waar ik behoeft aan had.
Jouw theorie over de plasmakoepels en de virus simulatie vind ik een echte eye opener.
Vooral de logica over hoe alle rare toestanden in de wereld hiermee te verklaren zijn vind ik geweldig.
Eindelijk iets waar ik in mee kan gaan.
Op dit moment ben ik al je oude artikelen aan het lezen en voel vooral veel herkenning in je beschrijvingen over o.a. de judasgeiten (waar ik dus in getrapt was) en nu kijk ik hun video’s nog een enkele keer met een heel andere visie en vind dit dan tenenkrommend om naar te kijken.
Maar wat ik vooral heel fijn vind is dat dit aansluit bij mijn eigen ideeen over de wereld, de oerbron of singulariteit, het leven en het waarom we hier zijn.
Hoewel ik het echte doel van mijn leven hier nog niet helemaal door heb, geloof ik wel dat het het allerbelangrijkste is om echt wakker te worden, zoals jij dat noemt. Wakker genoeg om in te zien dat dit een simulatie in een simulatie is. Een virus simulatie zelfs. En dat dit niet onze echte realiteit is en dat deze simulatie geen macht over ons heeft.
En dat geeft zo’n rust.
Mijn dank voor al je prachtige artikelen, je visies, je scherpe analyses en al het werk dat je doet voor ons en hopelijk ontmoeten wij, de bezielde mensen, elkaar in het echte hiernamaals.
Ik kan bijna niet wachten.
Uitstekend artikel over een m.i. heel belangrijk onderwerp. Zoals Lenin zei: geef me één generatie jeugd en ik transformeer de hele wereld.
Dit is dagelijks onderwerp van gesprek bij ons thuis. Uiteraard wil ik onze 2 jaar oude dochter niet gaan onderwerpen aan deze eugenistische vrijmetselaar-PsyOp. We hebben nog tijd voordat ze wil leren in een groepje. We schrijven haar simpelweg uit bij de roverheid en daarmee is de leerplichtgestapo ook buitenspel gezet.
Maar thuisonderwijs heeft weer een ander nadeel heeft: sociaal isolement. Ik heb bij kennissen die hun kinderen thuis ‘onderwijzen’ verschillende manieren van leren gezien (Ik zeg even ‘onderwijzen’ omdat ik het woord alleen al een kleinerende connotatie vind hebben).
Online onderwijs, je kind urenlang voor een Teams-videocall zetten? Billy Boy Gates en zijn Microschoft voorziet u wel van de techniek. Nee bedankt.
Je wilt je kind toch met andere kinderen van psychisch enigszins gezonde ouders laten leren. Maarja, waar wonen die families..? Ik heb in communities in het buitenland gewoond en die zijn nog weleens aan machtsstrijd onderhevig. Ook niet best.