In mijn artikelenreeks over de simulatie en in mijn laatste boek/essay leg ik uit wat simulatiedomes zijn. Het zet de complete geschiedenis in een ander daglicht, omdat het allereerst verklaart dat de tijd cyclisch is en daarnaast laat zien dat de geschiedenis gebaseerd is op een back-up blueprint uit de tijd van Noach. Vandaar dat heel veel mythologische verhalen zich steeds lijken te herhalen.
Het verklaart overeenkomsten in oude mythologische verhalen van de grote vloed, de Veda’s en hun verzonken stad Dwaraka die doet denken aan de verhalen over Atlantis of Fryslan met hun verzonken gebied en de verhalen over de meerdere goden die ineens overgingen in monotheïsme. Het doorzien van de werking van de simulatiedomes, leidt tot een eurekamoment, waarin ineens alles duidelijk wordt!
Omdat velen een reeds bestaand beeld hebben van de geschiedenis, ontstaat er een afwerende reactie bij dit nieuwe idee; meestal omdat ze de moeite niet genomen hebben om het echt goed te bestuderen. Daarvoor moet u even op de linkjes klikken en alle artikelen lezen. Dat duurt al gauw een dag of misschien twee. Als dan eenmaal het kwartje valt, wordt duidelijk dat het niet conflicterend, maar juist complementerend is.
Allereerst is het belangrijk om te begrijpen wat materie is. Materie is uit informatie gematerialiseerde waarneming van code. Dat is voor de lezer wellicht een nieuwe definitie van materie, maar het legt de basis onder alle begrip van de werkelijkheid zoals we die waarnemen. Het vergt begrip van het idee dat ‘consciousness’ de waarnemer is; net zoals u de waarnemer bent van de beeldpixels op uw computer- of smartphonescherm (als vertaling van de code).
De waarnemer bevindt zich dus niet in het scherm, maar “buiten” het scherm. De essentie van het begrijpen van de werkelijkheid, van de geschiedenis en van profetieën, is het begrijpen van wie u bent. U bent de waarnemer, u bent ‘consciousness’ en het scherm is de simulatiedome waarbinnen de blueprint-code vanuit de backup-cyclus zich materialiseert voor de “ogen van” uw consciousness (dat zich buiten het scherm – buiten de simulatiedome – bevindt).
Uw lichaam en uw brein en uw ‘awareness’ maken dus niet wie u bent. Uw lichaam is slechts het poppetje in het (simulatiedome) scherm, waarmee u voortbeweegt in de simulatie. Wie u echt bent is de waarnemer; consciousness. Het simulatiedome scherm omringt de gematerialiseerde wereld waarvan uw lichaamsavatar (en dus ook uw brein en haar denkprocessen) onderdeel uitmaakt. Als u dus om u heen kijkt neemt u vanuit uw lichaams-avatar de (uw avatar omringende) gesimuleerde wereld waar.
Simulatiedomes (het Engelse woord ‘dome’ is in het Nederlands vertaald ‘koepel’) bevinden zich op het aardoppervlakte van de originele aarde die via de het voorbij trekken van ‘de vernietiger’ (een planeet) uit haar originele atmosfeer rondom haar (ooit centrale zon) Saturnus getrokken werd. In mijn boek/essay verwijs ik naar de video’s van het Thunderbolds Project op YouTube, die dat prachtig onderbouwen.
Dit voorbij trekken van die planeet zorgde voor elektrische ontlading tussen de aarde en die planeet; waardoor een plasma-brander effect optrad (eveneens getoond in de video’s van het Thunderbolds Project). De vele restanten van “komeet inslagen” die we dus op de aardoppervlakte vinden, werden hierdoor veroorzaakt.
De mythologische verhalen over ‘kernwapens’ worden dan ook duidelijk als je ze plaatst in de plasmaontlading die optrad. Net zoals de mythologische verhalen over een zondvloed.
Toen Lucifer (bij hoofde van de bijbelse Noach) dan ook wist dat de aarde zoals die was vernietigd zou worden, besloot hij te gaan werken aan een digitale kopie van de code van het reeds gematerialiseerde universum. Dat is het verhaal van de ark van Noach. Het is de digitale blueprint back-up, tot aan het vernietigingsmoment, dat als een vinyl langspeelplaat steeds als basis dient voor iedere opgestarte simulatiedome.
Die simulatiedomes zijn dus vanuit de back-up gematerialiseerde code op het (door de voorbijtrekkende vernietiger veroorzaakte) verschroeide aardoppervlak, waarvan we de gesmolten gebouwenrestanten nog terug kunnen vinden. Boven op de blueprint back-up wordt bovendien tevens elke simulatie-ronde gebrand en dus vinden we ook restanten van iedere voorgaande simulatiedome.
Essentieel om te begrijpen is dat die originele aarde dan wel een verschroeid oppervlakte heeft en uit haar originele baan rond Saturnus getrokken is, maar dat het originele universum nog wel gewoon zichtbaar is vanuit de simulatiedome. De simulatiedome is namelijk een door een ondergronds elektromagnetisch circulaire veld opgewekte transparante plasmakoepel. Daar kunnen we ons misschien nu nog weinig bij voorstellen, maar veel Hollywood films laten het stiekem al gewoon zien.
We hebben dus te maken met twee effecten als het gaat om dat plasmascherm (de simulatiedome). Het ene is dat we de reflectie zien (als een spiegel) van het stukje aardoppervlakte dat door deze dome overkoepelt is. Dat is wat wij zien als de maan; het is de reflectie van het stuk overkoepelde aardoppervlak. Het tweede effect is de reflectie van de elektromagnetische velden van reeds met een nieuwe grotere transparante simulatiedome overkoepelde kleinere (uitgeschakelde of liever gezegd ‘geamplificieerde’) domes. Die zien wij als ‘sterlicht’ in de koepel.
Daarnaast kun je dus door de transparante plasmakoepel heen kijken en het originele universum van een afstandje waarnemen. Het is onmogelijk om door die koepel heen te vliegen. Dat lukt niet met een raket of op welke wijze dan ook, want het plasma zal als een brander optreden; het is loeiheet! De enige manier om tussen simulatiedomes (extra terra) te reizen is ondergronds (via tunnels in de originele aarde), zoals uitgelegd in dit artikel.
Er komt echter een moment dat de verschillende reeds op de (originele) aarde opgestarte simulatiedomes overkoepeld worden en worden samengevoegd. Dat leg ik uit in dit artikel (en lees ook de onderliggende). Het heeft namelijk alles te maken met Lucifer’s poging om de scheppingskracht te herwinnen via die simulaties. Het is het moment dat we de extra-terra bewoners van de andere simulatiedomes gaan ontmoeten (de extraterrestrials).
Bij de exsosoomreactie die Lucifer uit het originele universum verstootte en die de levende Saturnus-cel vernietigde, verloor Lucifer namelijk de creatiekracht. Hij mist als het ware de stamcelcode. Die stamcelcode zit nog wel in de originele waarnemers; in u en ik (in het origineel consciousness). De simulatiesdomes zijn bedoeld om ons te doen geloven dat we nog op de originele aarde leven (wat feitelijk ook zo is, maar dan onder simulatiedomes) om zo in de door Lucifer gecreëerde religie te geloven en zijn technologie te omarmen (de vaccins) en zo ons consciousness te willen oogsten.
Het is essentieel om de nieuwe informatie en nieuwe zienswijze die ik u hier geef tot u te nemen, want het verklaart niet alleen de geschiedenis, de actualiteit en profetieën; het verklaart tevens dat de heersende macht geen autoriteit over u heeft en het legt uit dat de weg terug naar het origineel heel eenvoudig is. Vrijheid kan echt vandaag beginnen.
En geloof me: als u het eenmaal doorziet voelt het als een enorme verlossing en je hoeft er niets voor te doen. Geen bekering tot Jezus of geen inspanning door meditatie of spiritueel gedoe. Het is pas echt ontwaken in een gigantisch Eurekamoment!
19 Comments
Helaas moet ik constateren dat het YouTube kanaal Godsgevlamste er een bij elkaar geraapt mengelmoesje van maakt.
Ik dacht even dat hij oprecht was, maar na de laatste video weet ik zeker dat hij er een potje van maakt.
Het simulatiedome model is vrij eenvoudig te begrijpen als het kwartje eenmaal valt en door dat soort kanalen raak je juist het spoor weer bijster.
Gelukkig heb je het door. Die man maakt er met zijn stem zo’n spannend verhaal van en die eronder reacties allemaal van hetzelfde soort.. denk dat hij er bewust een puinhoop van maakt.
Dank voor het artikel, Martin. Het is heel duidelijk voor me nu.
Sja zeg, inderdaad Eureka! Ik was gister weer bij het nieuwe TV-programma Avastars van J.de Mol en heb goed gelet op alle sublimaties. (Ava is ‘birdlike’ in het engels; met de vleugels van de Luciferiaanse ‘engelen’; uit het astrale veld).
Het duizelt en ook weer niet. Als ik het materiaal dat ik de afgelopen 10 jaar heb verzameld terugkijk is het overal duidelijk.
Namelijk dat het gaat om twee aparte systemen die zijn opgestart (even jouw taal); een van Lillith en de ander van Satan. (welke naam dan ook; gaat om vrouwelijk en mannelijk). De adelaar met z’n twee koppen en de kroon op zijn hoofd met 33 erboven bij. 33 is gespiegeld twee appeltjes; maakt ook 88 (de sterconstellaties) en 88 is HH, heil hitler en Hiphop.
In de show worden een danser en een zanger achter de schermen tot een hologram geblend. De danser heeft dan een pak aan met draadloze verbindingen. Dat ‘pak’ moet straks ons ‘lichaam’ worden; gemuteerd tot een Smart-body.
De identificatie wordt dan gestimuleerd met die avastar ipv met de echte kunstenaars, die nooit in beeld zijn en niet genoemd worden; alleen de Avastar-naam.
In het decor zag ik een bardo ver weg met domes; allemaal ballen met drie ogen in de lucht. Een roze (Luciferase-kleur in weefsel gespoten) cirkel met de 88 sterconstellaties. Overal het getal 11. Ook waren er veel U’s te zien; Uranium element getal 92=11.
Verder allemaal piramides die elkaar overlapten enz
Als je ook kijkt naar de afbeelding van het United Nation Security Council; dan zie je twee ‘systemen’; links de vrouwelijke; zij kijkt door een geel verlicht raam (astrale portal in rituele sodomy; zo onderhielden ze ‘contact’ met de andere kant). In de linkse helft van het schilderij zie je een man met een paard voor eenzelfde soort geel verlicht raam, dat een verbinding maakt. Lillith and Satans systeem verlangen ozo naar elkaar.
Beiden trekken entiteiten uit de hel omhoog.
In het midden zie je dan een boom met Lucifer erin die rijkelijk zijn appels aan iedereen uitdeelt. Dus de kennis van de binaire codes.
Man en vrouw voegen zich daar samen als in het bekende huwelijk van de adrogyn. In de nok zie je de Masons aan het werk.
Op mijn facebook kanaal deel ik veel beeldmateriaal; beelden begrijp ik nog beter; die het ook allemaal laten zien. (deze naam).
Alleen zit ik al een hele tijd niet meer op dit gevangenis kanaal, dus weinig zichtbaar.
Ja, zou tof zijn als de schellen bij meer afvallen.
En hoe terugkeer naar het eigen vermogen tot ‘kennen’, het origineel kan activeren.
(Oh, ik bedoel ‘rechtse helft’ van het schilderij; man met paard voor geel verlicht raam.)
Ik zie de boom ook in het middelste plaatje hoor…
Ja snap ik; maar ik had hem nooit eerder gezien. Nu pas.
niet geheel onbelangrijk dat de meeste religiën/ oude beschavingen de wereld ook als een dome voorstellen, dus zeker niet alleen de christelijke. En als je wil navigeren en meten op aarde, dan doe je dat aan de hand van het celestial sphere model op een horizontaal vlak. Handleiding op handleiding op handleiding zeggen hetzelfde, dat is simpelweg hoe het werkt, het kán ook niet anders, een elevatiehoek kan je niet van een gekromde lijn verkrijgen. Eenvoudig idd als je het eenmaal ziet.
Nu begrijp ik waar de Great Reset om draait.
Mijn oog viel deze morgen direct op “Koepelgevangenis zet deur open voor studenten en ondernemers” Is dit een subliminale boodscha[? Trouwens wel gepast de naam van de koepelgevangenis
Martin,
Lees eens het boek “ de ondergang “ van Isaak Asimov.
Dan vallen veel van jouw aannames en veronderstellingen gelijk op zijn plek!
Bey the Way was de beste man naar verluid een hooggeplaatste vrijmetselaar.
Bedankt Martin voor je inzichten en heldere uitleg steeds. De kwartjes vallen zeker nu en ik merk dat mijn gevoel en kijk op de wereld écht aan het veranderen is. Ik zit me dan alleen wel constant af te vragen wie is Lucifer dan? waarom is hij verstoten en wil hij de scheppende kracht terug? er moet dan toch nog een hele ‘wereld’ (consiousness) achter de 178 domes zitten? dat fascineert mij dan weer. Maar wellicht illustreert mijn ego Lucifer teveel met een persoon;-)
Als je het dan toch met een persoon wilt vergelijken is dat op zich niet zo moeilijk te bevatten. Denk even aan types als Bill Gates en Elon Musk in hoe zij een behoorlijk machtige positie hebben en over alle mogelijk technologie beschikken.
Ja, het is voor ons lastig om te denken in consciousness in plaats van in personen, maar consciousness is wie we zijn. Het is voor consciousness dus mogelijk om avatars in de eigen simulaties te kiezen. De ene keer in de vorm van Zeus, dan weer in de vorm van Odin, dan in de vorm van Farao enzovoort enzovoort.
Ik raad aan om mijn boek te lezen aangaande je vragen over Lucifer. Daarin leg ik het uit.
Ik ga dat niet in 3 volzinnen in de reacties proberen te doen.
Bedankt, ik heb al je boeken net binnen:-) ga ze nogmaals lezen
Onlangs deelde ik het Nasa filmpje; over komeet ‘Leonard’ die rakelings langs de aarde en toen langs Venus vloog. Het ging vooral over bijverschijnselen van de telescoop (een wiel) en ook een soort grote bel. Maar inzoomend op de aarde zie je dat het een dubbel-spaceship is…. Het leek te onwerkelijk. Ik heb er screenshots van gemaakt en dan zie je echt een technische vorm. (en heb meerdere versies van dit filmpje al bekeken, het is echt de aarde volgens Nasa dan).https://youtu.be/a3JZaCIAcxI
Totdat ik op de film ‘The Signal Ending’ stuitte. Aan het eind ontdekt die getranshumaniseerde mens dat hij op een gigantisch spaceship leeft. Veel groter dan de aarde alleen overigens. Dus ineens kreeg mijn screenshot ‘sense’!
Het idee dat er zo vanuit de binnenkant domes worden gevormd met hun eigen EM-prinicpes van zon en maan wordt ineens veel logischer. Het hele handeltje wordt dan op z’n plaats gehouden door de kubusprojector; die we Saturnus noemen. Of ook wel ‘We all live in a yellow submarine’…. https://youtu.be/g1WJ6Ma3aiw
Dan wordt het ook duidelijker wie daar nu eigenlijk aan dat kruis hangt in al die schilderijen die de afgelopen 250 jaar zijn gemaakt; Het is Lucifer, de zoon, of z’n vader Satan, die vastgeklonken zit aan deze simulatie. Waar wij dan de schuld van krijgen. En aan wie wij moeten gehoorzamen; zodat hij ons tijdens de rapture; als we allemaal netjes ingespoten zijn, kunnen worden aangelinkt aan die andere domes en hun bewoners; zodat het één groot slavenschip wordt.
Ik begrijp nu trouwens ook beter hoe het kan dat al die codes zoals van de Masons en bv bij genecodes e.d. kloppen. De hele boel draait hier idd op gesimuleerde binaire codes. Zelfs de timing van een bepaalde gebeurtenis zoals bijv. 22 (time-reset) valt samen met die van de video etc. Ik zie de 5D mensen allemaal spookie doen daarmee als ze iets ‘zien’ op een bepaalde tijd. Alsof dat 5D bewustzijn is. Nou dank je de koekoek.
Zijn die screenshots van het eerste filmpje?
Als er een simulatie opnieuw word opgestart, in wat voor tijdperk start deze dan? Ik heb namelijk het idee van een stenen tijdperk altijd vreemd gevonden, mensen die met stenen pijlpuntjes op mammoeten jaagde en berenvelletjes aanhadden? En toen netjes daarna kwam de bronstijd en toen de ijzertijd? Klinkt mij allemaal verzonnen in de oren, we zouden toch meteen in een moderne beschaving kunnen starten aangezien het toch een simulatie is?
Ja dat denk ik ook of de simulatiemakers vinden het grappig om de mensheid telkens opnieuw te zien ontwikkelen en dan op het hoogtepunt weer te resetten.
Als je mijn laatste boek gelezen hebt, weet je dat ze niet anders kunnen.