Vooral vanuit de hoek van mensen met een christelijke of islamitische levensvisie krijg ik veelvuldig de vraag: Als het universum volgens jou een Luciferiaanse simulatie geschapen heeft, wie heeft Lucifer dan geschapen en hoe zit het dan met demonen, djinns, archonten? Dat wil ik graag nader toelichten in dit artikel en ook zal ik daarin spreken over ‘star beings’ of andersoortige ervaringen als UFO-waarnemingen. Hopelijk wordt het u na het lezen van dit artikel dan volledig duidelijk.
Ik vraag u in dat kader nog even de VR-bril op te zetten. Liever vraag ik u de gedachtesprong te maken naar Elon Musk’s bedrijf Neuralink dat uw brein online wil brengen. Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat het binnen nu en enkele decennia lukt om alle zintuiglijke waarneming die we nu via onze ouderwetse ogen, oren, neus en “voelsprieten” doen, rechtstreeks met het brein te communiceren. Dus een AI (kunstmatig intelligent) programma is dan bijvoorbeeld in staat om een 3 dimensionaal beeld van uw omgeving rechtstreeks in het visueel centrum van uw brein te projecteren; datgene waarvoor we nu nog een VR bril nodig hebben die het licht in onze ogen projecteert, waardoor ons visueel centrum dit vertaalt naar beeld. Stelt u zich dus voor dat het programma ook in staat is om u geur te laten ruiken, en tast te laten ervaren. Misschien kunt u zelfs de zwaartekracht ervaren. Is het in een dergelijke simulatie mogelijk dat u zichzelf gaat vereenzelvigen met die rechtstreeks in uw brein geprojecteerde wereld? Stel ook nog even dat het een multiplayer game is. Wordt het dan al niet helemaal een spel waarin je je neigt te gaan verliezen?
In een dergelijke situatie zou je kunnen zeggen dat u in de game denkt te leven. Maar in werkelijkheid leeft u buiten de game en wordt de virtuele wereld slechts opgebouwd via projectie in uw brein. Uw originele zelf ligt misschien wel op een bed of zit in een bureaustoel. Die wereld, die waarin uw lichaam zich fysiek bevindt, is dan vanuit de game-beleving bekeken een hogere dimensie.
We gaan nog een stapje verder: Stel u voor u besluit uw originele lichaam aan een soort infuus te hangen en al uw medespelers doen dit ook. U besluit jaren lang in de game te willen blijven leven. Het mooie is misschien dat binnen de game de tijd veel sneller loopt. U kunt in de game misschien 10 jaar in 1 dag beleven, maar dit echt ervaren als 10 jaar vanuit de game. Al uw medespelers doen hetzelfde en krijgen een infuus, waardoor ze gevoed worden en dagenlang zonder eten en drinken kunnen. Voor u het weet zijn er 100 jaar voorbij in de game en heeft u de meest fantastische avonturen beleefd. Let op: het blijft een gedachten-exercitie om dingen nader toe te lichten.
Stel u bent op het moment in de game beland dat er net een briljante technologische ontwikkeling in opkomst is, namelijk die waarbij het internet in deze game ontwikkeld is en u met elkaar kunt communiceren via super mooie i-Phones. Er is zelfs een ontwikkeling gaande in de game dat er een groot bedrijf is dat virtual reality werelden kan bouwen; een soort online games. U besluit in uw game hetzelfde te doen als u al heeft gedaan vanuit uw originele situatie. Deze game bevat allerlei spirituele wezens die u angst aan kunnen jagen, maar er zijn ook engelen en er zweven soms objecten door de lucht waaruit blauwe mannetjes uitstappen om u te ontvoeren. U vindt de nieuwe game wel angstaanjagend en u besluit deze maar niet verder te spelen. U heeft slechts even een kijkje genomen via uw breinconnectie (van uw avatar in die game).
Als u dus besluit een kijkje te nemen in de game die gebouwd is binnen de simulatie waarin u al zat (terwijl u aan het infuus ligt met uw originele lichaam), zit uw originele lichaam dus 2 dimensies hoger. Vanuit die game lijkt uw avatar een spirituele ervaring te hebben gehad en wezens te hebben waargenomen waarvan u het bestaan niet wist. U heeft ze echter zo levensecht ervaren dat het u de nodige angst aangejaagd heeft.
Wat nu als u vanuit uw originele lichaam (met behulp van het infuus in een game gestapt bent) en de avatar in deze game heeft al een ingebouwde neurologische link met allerlei games die ook weer draaien in die game. Dus in die game draaiden er al allerlei games, maar die kan u pas zien na bepaalde inspanning, waardoor de breinconnectie in uw avatar geactiveerd wordt. En wat nu als u in die game die neurologische breinconnecties kunt activeren via allerlei inspanningen als meditatie of het drinken van een Afrikaanse wortelsapje, waardoor u ineens nieuwe augmented reality in uw (avatar-)brein geprojecteerd krijgt? Dan ontdekt u ineens dat er allerlei extra dimensies in die game zitten. Wauw! Dit is een geweldige virtuele wereld! U wilt niet meer weg!
Ik hoop dat u mij tot zover hebt kunnen volgen. Verder ga ik even niet, want het ging mij er vooral om u het concept dimensies uit te leggen. Een dimensie is dus niets meer dan het gevolg van een virtuele wereld binnen een virtuele wereld. We schrijven een nieuwe definitie voor het begrip dimensie (zoals die veelal in de spirituele lectuur toegepast wordt):
Een dimensie is het resultaat van een virtuele wereld binnen een virtuele wereld
We komen dan op de vraag zoals tijdens de inleiding van dit artikel gesteld: Als het universum volgens jou een Luciferiaanse simulatie is, wie heeft Lucifer dan geschapen en hoe zit het dan met demonen, djinns, archonten. We kunnen dan eigenlijk niet verder komen dan het forensisch onderzoek tot dusverre leidt, namelijk dat alle signalen er op duiden dat Lucifer de bouwer van de huidige multi-dimensionale simulatie is. Hoewel vele onderzoekers en geloofssystemen spreken van een reïncarnatiecyclus en een soort Between Life Area (BLA), waar de ziel na de dood opgevangen wordt om vervolgens weer terug te incarneren in een menselijk lichaam, zouden we ook kunnen zeggen dat de levensbeleving als mens simpelweg een game in die (BLA-) game is. Als we echter de religieuze geschriften moeten geloven is Satan een gevallen Engel van de originele schepper. Veelal wordt de naam Lucifer verward met Satan. Lucifer is diegene die aanbeden wordt door de groep elitairen die zich in geheime genootschappen verenigd hebben. Lucifer lijkt de bouwer van deze simulatie te zijn. Het god/Satan concept behoort tot deze simulatie en het hemel versus hel concept maakt ook onderdeel daarvan uit. Dat zouden dus ook simulatieve dimensies zijn in dat perspectief.
Je zou dus kunnen stellen dat alle ervaringen als die van demonische of archontische krachten, maar ook die van aliens en UFO’s in een simulatie in te voegen zijn (door de programmeur). Het kunnen echter ook ‘kijkjes in een andere simulatie’ zijn, via activering van de neurologische connectie met een andere simulatie (binnen een simulatie). Kort gezegd, als we identificeren dat we in een Luciferiaanse simulatie leven (gebaseerd op angst en de stelregel Problem, Reaction, Solution), dan moet het niet verbazen dat die demonische ervaringen of andersoortige ervaringen (aliens, ufo’s, etc.) ook een simulatie zijn.
De vraag wie Lucifer zelf dan weer geschapen heeft en hoe hij zo briljant was om deze universum-simulatie te bouwen, kunnen we eigenlijk pas beantwoorden vanuit onze originele zelf. En omdat we dit universum materialiseren door onze waarneming (vanuit onze ziel), ligt daar dus het antwoord. Vindt u dat vaag blijven? Dat begrijp ik, maar ik zou zeggen: wordt vervolgd.
Wat nu als de pijnappelklier van uw huidige avatar de neurologische verbinding legt met andere virtual realities (of liever gezegd augmented realities): zou u dan een ayahuasca sessie willen doen waarmee deze verbinding online komt? Misschien werkt meditatie ook wel voor uw pijnappelklier.
6 Comments
Think about this:
Als u dus last heeft van archontische/demonische ervaringen in uw leven, dan komt dit omdat de brein-poort (neuralink) van uw bio-avatar binnen deze simulatie via angst geactiveerd is om een andere simulatie als augmented reality aan u te presenteren.
Hetzelfde geldt voor UFO- en alienwaarnemingen.
U krijgt augmented reality gepresenteerd in het avatarbrein behorende bij de huidige simulatie.
Wie het doorziet begrijpt wat ik zeg.
Het is 1 van Lucifers trucjes om u binnen deze simulatie via angst over te geven aan een geloofssysteem waarmee u geneigd bent uw ziel ten dienste te stellen van zijn autoriteit in de vermomming van een religieuze godsfiguur (hijzelf in vermomming) of spiritueel pad (dat leidt tot toewijding aan zijn plan).
Martin,
Waarom neem jij aan dat die andere wereld (dimensie) een betere is dan degene waar wij ons nu in bevinden? Wellicht is die wereld nog vele malen erger dan de problemen waarmee wij nu worstelen.
Je kunt je ook overgeven aan deze simulatie hoor. Ieder zijn/haar keuze. Ik heb alleen geen zin om in Lucifers web te zitten en als het daar minder leuk is, ga ik daar de problemen weer aanpakken. Als je lui of bang bent kies je de weg van de minste weerstand. Ik niet.
Eindelijk weer artikelen die over de essentie van het leven gaan. Wat een schitterende analyses over ons bestaan als mens.
Ik begin steeds meer te denken dat er alleen maar simulaties bestaan. Een simulatie is echter een nabootsing. De vraag is dan: ‘wat wordt er nagebootst?’ Er is vermoedelijk een oorspronkelijke wereld die wordt nagebootst. Maar wat als dat ook een simulatie is, waarvan wordt dit dan weer nagebootst. Het moet toch ergens een begin hebben. Anders kunnen we de wet van oorzaak en gevolg ook wel over boord gooien.
Ik denk dat alle creatie (simulatie) voorkomt uit het weten. Het woord “weten” is een zeer interessant woord. Weten is namelijk iets anders dan begrijpen. Begrijpen is een mentale activiteit die te maken heeft met waarneming. Als je iets weet dan is waarneming op wat je weet onnodig. Dit heeft mij doen vermoeden dat weten iets is dat los staat van bewustzijn of waarneming.
Als alles een simulatie is dan is de eerste simulatie afkomstig van weten.
Iets om over na te denken misschien.
Een kind begint met luisteren, vervolgens begrijpen daarna “weet” het kind dat Sinterklaas, Kerstman, Paashaas en Ooievaar niet bestaan ! tevens is het kind zijn “rotsvaste vertrouwen in zijn ouders kwijt en gaat zelf op onderzoek uit om vervolgens tot de conclusie te komen dat alles een illusie is.