Zouden vaccins technisch gezien gebruikt kunnen worden om uw DNA aan te passen?

Filed in NIEUWS ANALYSES by on 5 maart 2018 11 Comments

We gaan een keer niet kijken naar of vaccinaties in de huidige vorm slecht zijn en of ze autisme kunnen veroorzaken of giftige stoffen bevatten. We gaan een keer een theoretische hypothese onder de loep nemen middels de vraag: Zouden vaccinaties technisch gezien gebruikt kunnen worden om uw DNA aan te passen? Dan kijken we even puur naar de wetenschappelijke stand van zaken en mag u zelf beoordelen hoe die vraag te beantwoorden.

Om DNA aan te kunnen passen via vaccins heb je 2 dingen nodig. Je hebt van iedere individu het DNA profiel nodig en je hebt een techniek nodig die in een vaccinatiespuit past om dit DNA aan te passen.

Voor het verzamelen van DNA zou je kunnen veronderstellen dat de staat dit al jaren doet middels de hielprik bij baby’s. Het is zelfs gebleken dat het RIVM de hielprikgegevens van baby’s al sinds het jaar 2000 zonder enige officiële regelgeving daarover opsloeg. Dat roept niet alleen de vraag op wat overheidsinstanties nog meer allemaal opslaan zonder dat daarvoor al officieel wetgeving is, maar laat vooral zien dat de staat heimelijk al een DNA databank aan het opbouwen is. Om echter de laatste weerstand tegen een DNA databank weg te nemen, zullen we weer enkele grote vermissingen en moordzaken de revue zien passeren die weer even het belang van het verzamelen van DNA bij mensen op het netvlies zet. Dat we hier mogelijk met PsyOp zaken te maken hebben, wil er bij het gros niet in, omdat de hypnotische programmering zo diep zit dat de massa de media blind vertrouwt. Een DNA databank zal er zeker op korte termijn komen. En als je het DNA van iedereen in je bezit hebt, kun je dus ook het DNA van iedereen aanpassen. Althans, dat moet u nog ontdekken als u de technologie hier onder even goed bestudeert; en nee, dat is geen complot.

Het antwoord op de vraag of het technisch gezien mogelijk is om het DNA van ieder individu aan te passen, ziet u in onderstaande TED presentatie. Neemt u even de moeite om die te bekijken. Ik ga u niet wijzen op de mogelijkheid dat de inleiding van dit filmpje waarschijnlijk een coverstory is en dat het evolutietheorie verhaal er steeds bijgehaald wordt om ons te doen geloven dat het allemaal uit toevallige selectie is ontstaan en dat we nu toe zijn aan de volgende evolutionaire stap (namelijk die van het transhumanisme), maar houd het even sec bij de techniek. Vanaf 8:20 begint dan ook het belangrijkste deel van de presentatie. Technisch gezien kan DNA herschreven worden door RNA (een synthetisch stukje DNA) te laten dienen als zoekfunctie. Het RNA zoekt als het ware het stukje DNA uit al die miljoenen stukjes code en zegt dan “hier moet je het gewenste stukje uitknippen en het vervangende stukje plakken”. Het werkt als de ‘zoek en vervang functie’ als in de tekstverwerker van Microsoft Word.

Middels CRISPR kun je dus, mits je de genetische code van een individu hebt, elke gewenste verandering maken die je maar wilt. Je hoeft het alleen even in een laboratorium voor te bereiden. Dat kun jij tegenwoordig ook gewoon zelf doen in je keukentje of garage met een CRISPR kit van een paar tientjes, dus laat staan dat het RIVM dat kan. Ook is het mogelijk om deze techniek al pre-nataal toe te passen. Dat roept de vraag op of het nog wel zo verstandig is om voor IVF te kiezen, maar dat terzijde. Persoonlijk kies is ik ervoor om de injectienaald zo veel mogelijk te mijden. Je weet niet wat er in je gespoten wordt en als het RIVM al sinds het jaar 2000 een geheim had over het bewaren van gegevens van hielprikjes, welk geheim hebben ze dan mogelijk nog meer?

Theoretisch gezien zou je vaccinaties dus daadwerkelijk kunnen gebruiken om het menselijk DNA aan te passen. Dat kun je voor algemene stukjes code doen die bij iedereen hetzelfde zijn middels een algemeen vaccin of dat kun je op maat doen door maatwerk-vaccins; waarbij het woord vaccin als dekmantel gebruikt wordt. U mag zelf beoordelen of u de staat voldoende vertrouwt of ze dit wel of niet zou kunnen doen. Het werpt in ieder geval nieuw licht op de vraag waarom er steeds meer roep om de wettelijk verplichting van vaccinatie komt.

Bron linkvermeldingen: trouw.nl

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (11)

Trackback URL | Comments RSS Feed

1. ZandInOgen schreef:

Bij vaccinaties denkt men meteen aan de bekende spuit, maar dat is reeds achterhaald het gaat/is airborne denk chemtrailing
    https://archive.org/details/NASAFutureStrategicIssuesWarfareCirca2025 (vlak voor 9/11)

Discover how nanoparticles can deliver vaccines and elicit immune responses and see some of the latest research on mRNA vaccines and immuno-oncology therapeutics.

Messenger RNA (mRNA) is a subtype of RNA. An mRNA molecule carries a portion of the DNA code to other parts of the cell for processing. mRNA is created during transcription. During the transcription process, a single strand of DNA is decoded by RNA polymerase, and mRNA is synthesized.

2. ZandInOgen schreef:

@Martin, die ‘griepvirus’ (nanobots) die nu zorgt voor de zgn. pandemie is airborne gegaan in Australië en Ab Osterhaus gaf dit zelfs toe in een recente presentatie die ik nu weer upload. Let niet op de Molech symboliek 😉

3. Iberi schreef:

Ik zouden ze in de (nabij) toekomst heimelijk mensen (de gevaccineerden) op afstand (frequenties) kunnen aanvallen die bepaalde DNA-kenmerken hebben. Dat het tegen specifieke groepen kan worden gebruikt om mensen ziek te maken, of uit te schakelen en of dat de besmetting zal worden geactiveerd en middels huidcontact doorgegeven kan worden. Noem het paranoide, maar intuitief heb ik al jaren het idee om zo min mogelijk mensen te willen aanraken.

4. De Loonslaaf schreef:

Zoals ik het zie:
    Het collectieve bewustzijn op aarde is onderdrukt. Dit betekent dat des te hoger het latente (dus niet ontwaakte) bewustzijn, des te meer DNA niet tot ontwikkeling heeft kunnen komen. Bij de mens is slechts ongeveer 2% van het genetische materiaal ontwikkeld tot actief DNA, terwijl de rest bestaat uit junk DNA / RNA; genetisch materiaal dat niet tot ontwikkeling heeft kunnen komen en dus een beperkte rol meespeelt in het vormen van actief DNA. Soms wordt een gedeelte van dit genetisch materiaal toch actief en dan ontstaan er de zogenaamde “savant”, die op bepaalde vlakken een genie is: https://nl.wikipedia.org/wiki/Savantsyndroom
    De machthebbers willen het menselijk genoom kapot maken, zodat de mensen nooit meer kunnen ontwaken. Laten we dit gebeuren?

5. ClairVoyance schreef:

Martin, mbt ‘en nee, dat is geen complot’, ik denk dat je bedoelt ‘en nee, dat is geen complottheorie’.
    Immers, als er verschillende instanties heimelijk bezig zijn met het in kaart brengen en manipuleren van dna en dit wensen te bereiken middels problem,reaction,solution psy-ops dan kun je toch wel spreken van een samenzwering oftewel een complot.

• Martin Vrijland schreef:

Ik appeleer aan de voorgeprogrammeerde automatische reactie van velen zijnde “ooh dat is een conplotgedachte”..wat in zichzelf een ongefundeerde gedachte is waarvan ik het programmaatje probeer van het sublimunaal naar het liminaal niveau te trekken.

Of te wel: ik probeer mensen bewust te maken van hun hypnotische reacties op zaken, door de hypnotische triggers te benoemen. Je zou het ook de-hypnotiseren kunnen noemen.